Keista, kad nė viena kryptimi nėra greitųjų traukinių rytinio piko laiku - tarp 06:00 - 08:00, kai būtų aktualu suspėti į darbą. Kitą vertus tos 10 sutaupytų minučių nelabai ką ir keičia. Bet litą kitą uždirbti padėtų.
Tokiu metu keleivių tarp galutinių punktų ir Kaišiadoryse nepadaugėtų, bet visose tarpinėse stotyse būtų prarasti keleiviai. O leisti greitąjį ir iš paskos lėtąjį tuo labiau neapsimoka - tokio keleivių stauto nėra. Svarbiausia, kad užkamšytos didelės "skylės" tarp Vilniaus ir Kauno abiem kryptimis.
Reikia tikėtis, kad kitais metais kardinaliai bus pagerintas susisiekimas tarp Vilniau Šiaulių ir Klaipėdos, paleidžiant bent 3 poras naujų traukinių. Bet tam LG turi užpirkti naujų dyzelinių traukinių.
Kelionės laikas tai sutrumpėjo. Už tai reikia primokėti.
Juk buvo jau traukinių, kurie važiuodavo 1 val., tai yra net greičiau nei būsimi už 22Lt, bet jų kaina buvo tokia pati kaip ir tų truputį lėtesnių (ne paių lėčiausių).
Tai buvo patys pirmieji rytiniai, kuriais važiuodavo vos keli žmonės.
Berods ne tik ne pirmieji, aš pats jais važiavęs dienos ar vakaro metu.
Ir net jeigu pirmieji ką tai keistų? Esmė, kad ankščiau patys greičiausi kainavo tiek pat kiek vidutinio greitumo, o dabar patys greičiausi kainuos 22% daugiau nei vidutinio greitumo ir dar tuo pačiu jie bus lėtesni nei ankščiau buvę greičiausi.
Juk buvo jau traukinių, kurie važiuodavo 1 val., tai yra net greičiau nei būsimi už 22Lt, bet jų kaina buvo tokia pati kaip ir tų truputį lėtesnių (ne paių lėčiausių).
tiesiog pasikeitus programinei irangoai kasose, keiciasi bilietu ir klasiu kainodara.
Su tuo nauju greituoju traukiniu į Klaipėdą išeis visiškas marazmas. Jis važiuos iš esmės tik savaitgaliais, nes kitomis dienomis bus trumpinamas iki Šiaulių dėl antrųjų kelių tiesimo. Tačiau jokio kompensacinio dyzelinio traukinio, Kretingos, Plungės, Telšių, Kėdainių, Jonavos gyventojai negaus.
Su Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis -M 16, 18 ir 22 Lt.
Kaip visada, į Trakus paleidžiamas traukinys iš Vilniaus 10.32. Visos vietos bus 2 klasės. Matyt leis arba dviaukštį, arba modernizuotą ER9M. Taip pat į Trakus 7.40 šeštadieniais ir sekmadieniais 2 klasė, o darbo dienomis 3 klasė. Vasarą 12.30 traukinyje irgi visos vietos 2 klasės kasdien.
Į Varėną (Marcinkonis) nieko naujo, tik visais traukiniais kelionė sutrumpėja 3-4 minutėmis.
Daugiau nieko ypatingai naujo. Kaip minėjo Dmitrijus, apie 11-15 min. trumpėja kelionės laikas tarp Vilniaus ir Turmanto.
Nemodernizuotu ER9M jau nebelioko. ju viso tik 4 traukos vienetai yra.
Comment