Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.



    Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.
    Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.
    Tai internetu visgi nemokate naudotis? Viena boba sakė tai viską žinau? Nėra kelių mokesčių Vokietijoj lengviesiems automobiliams. Atitinkamai tamstos rašinėjimai yra empiriniai pamąstymai.
    O kaimyno vaikai elgiasi kaip geri lietuviški buduliai ir užsiima mokesčių vengimu, už kurį yra baudžiama.
    Biurokratinis požiūris? Tai siūlot prisikurt įstatymų, o paskui vežėjams priteistus nuostolius kompensuot?

    Comment


      Gal pakaks demagogiją skleisti? Čia pačiam gal viena boba sakė. Yra mokesčiai už automobilius, kaip jie vadinasi, nesvarbu. Aišku ar ne? Vokietijoje yra Kraftfahrzeugsteuer. Jis susietas su variklio tūriu ir CO2 emisija. Mes gi kalbame apie krovinių vežimą, o krovininių automobilių apmokestinimas yra kitoks. Nieko Lietuvoje išradinėti nereikia. Yra kelių vinjetės. Jų kainas padidinti iki tiek, kad atšoktų noras važiuoti. Plius tranzito kvotos - čia jau ne ES automobiliams, kurių nemažai važiuoja per Lietuvą. Nereikia čia verkti - nubaus, nubaus.

      Comment


        Geros žinios - visgi internetu naudotis mokate. Bet vis dar liūdina, kad neskiriate motorinės transporto priemonės mokesčio nuo kelių mokesčio. Kelių mokestis skatina nesinaudoti keliu, tuo tarpu transporto priemonės - kuo daugiau važiuoti, kad mokestis atsipirktų.

        Comment


          Tu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
          Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
            Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.
            Tai palaukit, gerbiamasis - ar tik ne pats save į mokinuko vietą pasistatėt? Ar čia gal aš pasakojau kaimynės istorijas?

            Bandysit riboti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą - gausit kompensuoti nuostolius.

            Comment


              O pats čia pasakoji pasakas ir jų patvirtinimo reikalauji iš manęs kaip iš kokio moksleivio. Tai gal pats ir pagrįstum tai, ką manai, kad aš "neteisingai" rašau. Pakaks tų pasakų apie laisvą rinką. Niekur jos nėra, o valstybė neprivalo pusdykiai leisti važinėti keliais sunkvežimiams ir juos gadinti. Beje, jei jau kalbi apie laisvą judėnjimą, tai galima teisman paduoti ir už tai, kad valstybė nesudaro sąlygų vežti krovinių geležinkeliais... Žodžiu, iki marazmo galima nueiti labai lengvai.

              Comment


                Adminų prašau užraukti šią diskusiją ir skirti įspėjimus.

                Comment


                  Visgi bus pokyčių tvarkaraštyje. Nuo liepos 4 d. į Klaipėdą bus 4 poros traukinių: 2 ekspresai ir 2 greitieji.
                  Nelabai gerai, kad nelieka rytinio greitojo - tarpinėse stotyse tikrai būdavo daug keleivių.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2015.06.11, 07:38.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    (...) Kol kas Marijampolės sotyje dar daug nebaigtų darbų, nors keleivinis atvažiuoti gali. Tik jis maišytųsi, todėl nepaleis, kol nebus dauguma darbų užbaigti. (...)
                    Daug kartų Marijampolės stotyje mačiau, kad grupelė (brigada?) statybininkų darbuojasi nuo 8 iki 17 val., tai keleivinio traukinio buvimas stotyje nuo 7:30 iki 7:45h ir nuo 17:15 iki 17:30h (apytikriai, kaip buvo iki keleivinių traukinių eismo nutraukimo) statybininkams netrukdytų. Kitas klausimas, jei keleivinį traukinį paleisti į Marijampolę (ir gal būt 1435 mm bėgius tiesti Marijampolėje) delsia sąmoningai.

                    Comment


                      Taigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.
                        Tiltas per Šešupę, taip pat Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukai yra už maršruto Kaunas-Marijampolė ribų (apie važiavimą į Šeštokus nuo kalbų dar susilaikau). Marijampolės stoties kelynas sumažėjęs nedaug, netgi pastebiu pailgėjimą iki Sporto g. pervažos, bet darbai ten dar nebaigti. Pasiantrinsiu, kad iki 8h ryto ir po 17h vakare keleivinis traukinys niekam nemaišytų, nes tokiu laiku stotyje statybininkai nedirba. Žinoma, galėtų vasarą dirbti dviem pamainomis (kaip 2014m. vasarą buvo dirbama ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune), bet jei dirbama tik kad suvaidinti dirbimą, o tikslas yra darbus užvilkinti, kad ilgiau neleisti keleivinių traukinių, tai (kaip minėjau) reikalas kitas.
                        Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Tiltas per Šešupę, taip pat Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukai yra už maršruto Kaunas-Marijampolė ribų (apie važiavimą į Šeštokus nuo kalbų dar susilaikau). Marijampolės stoties kelynas sumažėjęs nedaug, netgi pastebiu pailgėjimą iki Sporto g. pervažos, bet darbai ten dar nebaigti. Pasiantrinsiu, kad iki 8h ryto ir po 17h vakare keleivinis traukinys niekam nemaišytų, nes tokiu laiku stotyje statybininkai nedirba. Žinoma, galėtų vasarą dirbti dviem pamainomis (kaip 2014m. vasarą buvo dirbama ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune), bet jei dirbama tik kad suvaidinti dirbimą, o tikslas yra darbus užvilkinti, kad ilgiau neleisti keleivinių traukinių, tai (kaip minėjau) reikalas kitas.
                          Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.
                          Kada atšauks greičio mažinimą tarp Kauno ir Mauručių? Kaip suprantu, darbai ten jau baigti.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Kada atšauks greičio mažinimą tarp Kauno ir Mauručių? Kaip suprantu, darbai ten jau baigti.
                            Po darbų baigimo paprastai tam tikras traukinių kiekis dar turi būti praleidžiamas sumažintu greičiu. Kitas klausimas - kada keis keleivinių traukinių tvarkaraštį, kai greičio apribojimų nebus? Jau dabar einant į Garliavos stotelę, kai pasigirsta nuo Mauručių atvažiuojančio DR1A ar 620M signalai ir leidiesi "į kojas" (kad spėtum) tenka nusiraminti, kai anksčiau atvažiavęs keleivinis traukinys kelias minutes pastovi.

                            Comment


                              BČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                BČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
                                Paleido Gardinas-Vilnius (pradžia yra) - tikriausiai paleis ir Minskas-Ryga.
                                Įdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?
                                  Latvijoje galima, bus galima ir Lietuvoje (jeigu paleis).

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    BČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
                                    Kiek įsivaizduoju, Vilniuje ir Šiauliuose šis traukinys būtų nelabai naktį - vėlai vakare arba anksti rytą, kada (dar arba jau) yra kitų traukinių. Tai bilietų kasos didelių problemų gal nesukeltų? O tokiose stotyse kaip Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Baisogala šis traukinys tur būt nestotų.

                                    Comment


                                      Atvykimas iš Minsko į Vilnių vidurnaktį, ryte atvykimas į Rygą. BČ nori naktinio varianto.

                                      Comment


                                        Prie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.
                                          RŽD keleiviniais traukiniais tikriausiai niekas nevažiuoja iš Vilniaus į Kybartus arba Keną, o kas važiuoja į Rusiją, tai tikrai bilietą perka ne likus pusvalandžiui iki išvykimo. Ar taip darytų važiuojantys į Šiaulius ar Rygą, dar galima spėlioti...
                                          RŽD keleiviniai traukiniai naktį (ne kiekvieną) iš Vilniaus išvyksta 1:48 į Adlerį ir 2:31h į Kaliningradą. O traukinių išvykimo laikai 5:06h į Kaliningradą ir 23:45h į Maskvą - nelabai naktis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X