Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    RB niekam neidomi, tik tiems, kas tiesiogiai gauna "v lapu".
    RB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      RB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...
      O kaipgi raukti autotransportą?

      Comment


        O kaip verčia dujas iš terminalo pirkti?

        Comment


          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
          O kaipgi raukti autotransportą?
          Mokesčiais galima sužaisti.

          Comment


            Paskelbti tvarkaraščių pakeitimai liepos 4 - spalio 24 d. dėl tilto remonto per Vokės upę.
            Į Kauną atšaukiamos 5 traukinių poros - nebelieka ekspresų ir greitųjų tarp 7:30 ir 14:05;
            Į Trakus lieka tik 4 traukinių poros (atšaukiamos 5 poros).
            Varėnos-Marcinkonių kryptimi atšaukiama viena traukinių pora (tr. nr. 649/650), taigi susidaro gap'as: į Marcinkonis-Varėną važiuos 10:47, o paskui - 17:08 d.d., o savaitgaliais tik 18:53.
            Ankstinamas ir traukinių į Klaipėdą išvykimas.
            Ekspresai į Klaipėdą kainuos 1,5 Eur brangiau nei greitieji.
            Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.10, 10:14.

            Comment


              Trakų traukinys atšaukiamas net pats pirmasis. Ir kažin ar dėl remonto. Taip anksti niekas nedirbs. Nebent tuo metu norima pravaryti krovininius.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Mokesčiais galima sužaisti.
                Akivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.

                Comment


                  Viskas susiveda į ekologiją ir infrastruktūros mokesčius. Tai nėra jokia diskriminacija. Autovežėjai turi mokėti realią kainą už naudojimąsi kelių infrastruktūra. Ekologiniais mokesčiais irgi galima apkrauti.

                  Comment


                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                    Akivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.
                    ES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      ES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.
                      Mes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?

                      Comment


                        Nurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.
                          Na tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.

                          Comment


                            Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                            Mes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?
                            Sorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Sorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.
                              Suprantu. Aš irgi pabandžiau ir greituoju nepavyko, todėl ir klausiau. Būtų įdomu perspektyvoje išsiaiškint, ar tai tėra intencijos, ar realios direktyvos.

                              Comment


                                Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                Na tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.
                                Nebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Lietuvai tranzitas autotransportu yra ekonomiškai žalingas - jis generuoja tik nuostolius valstybei (gadina kelius, reikalauja didelių investicijų į kelius, kuriais važiuojantis transportas vėlgi neduoda naudos šaliai). Todėl arba jis turi duotis pelną, arba nafig jis reikalingas. O kadangi tranzitinio ir netranzitinio išskirti negalima (čia tikrai būtų diskriminacija), tai turėtų mokėti visi.
                                Paskutinis taisė Al1; 2015.06.10, 11:56.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Mažiau reikia melstis drebėti prieš ES ir viskas bus OK.
                                  Netiesa. Net tokia valstybė kaip Vokietija galvoja, kaip įvesti kelių naudotojų mokestį (lengvosioms) ir neužsitraukti nemalonumų.
                                  Laisva rinka ir konkurencija yra pamatiniai ES principai ir daug čia neprigalvosi.

                                  Comment


                                    Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
                                      Negi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
                                      Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.

                                      Comment


                                        Chebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Chebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?
                                          Rašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.

                                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                          Negi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
                                          Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
                                          Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.
                                          Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X