Įdomiai: kažkada uždarė tiesiausią kelią (kiek ten km nepamenu), kad po kiek laiko atidarytų maršrutą per kitur (lygiai kaip naftos produktus iš MN vežti į Latviją per aplink). Įdomu kiek km lankstas gaunasi? Kelionė trunka apie 4,5 val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąĮdomiai: kažkada uždarė tiesiausią kelią (kiek ten km nepamenu), kad po kiek laiko atidarytų maršrutą per kitur (lygiai kaip naftos produktus iš MN vežti į Latviją per aplink). Įdomu kiek km lankstas gaunasi? Kelionė trunka apie 4,5 val.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGardinas-Vilnius - 157km, Gardinas-Lyda-Vilnius - 227km. Bet šito traukinio perspektyvos visvien nelabai kokios.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO kiek valandų trunka kelionė iš Gardino į Vilnių autobusu?
http://taf.by/grodno---druskininkai---vilnius
Comment
-
teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:
1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
Comment
-
Šeštokuose peronas visgi yra, tačiau tik prie 1520 mm kelio. Kol kas tai tik kalbos. Nemanau, kad prasidės keleivinis susisiekimas, nes Lenkijoje gi irgi tiesiama RailBaltica, geležinkelio susisiekimo tarp Belostoko ir Varšuvos nėra. Dabar remontuojamas ruožas nuo Sadovnie Viengrovskie iki Malkinios, lygtai rudenį turėtų pradėti nuo Malkinios iki Belostoko su pilnu eismo nutraukimu (krovininiams ruošiamos apylankos per Čeremchą, Ostrolenką). Taigi, kas iš to, kad traukiniu bus galima nuvažiuoti iki Belostoko... O toliau vis tiek autobusas.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąteko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:
1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPrieš pora metų dėl RB statybos darbų nuimtus vietinius traukinių maršrutus atnaujinti laikas - darbai eina į pabaigą. Laukiame, kada traukiniai vėl važiuos iš Kauno į Marijampolę, kada jų padaugės iš Kauno į Kazlų Rūdą, tai ir į Šeštokus ar net Mockavą kažkokie ketinimai (o gal tik atsakai į keleivių spaudimą?) yra suprantami.
Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.
Važinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Persėdimas Mockavoje, persėdimas Balstogėje, persėdimas Malkinoj?
Čia net teoriškiems pasvarstymams tokio maršruto nevrta rašyt
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia kokiu tikslu įdėjai,
Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąĮdėjau, nes toks variantas yra.
Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.
Neįtikėtina, kad kas važiuotų į Varšuvą su 3 persėdimais. Net teoriškai toks variantas atrodo kaip kas įdėtų, kad iš Kauno į Vilnių važiuot su 2 persėdimais. "Toks variantas yra"
Comment
-
Aš tvarkaraštį įdėjau atsakant į tai
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.
Tai kame Jūsų prekaištai man?
Comment
-
Taigi aš jokių priekaištų ir nereiškiu. Persėdimas yra, tuo traukiniu mažai naudojasi Belostoko gyventojai, jis skirtas tų tarpinių stočių keleiviams susisiekti su Varšuva ir Belostoku bei tarp kitų miestų geležinkelio linijoje. Tai jei jau Belostoko gyventojai nenoriai važinėja, tarptautinis susisiekimas ir dar su galimu persėdimu Mockavoje bei Kaune (jei iš Vilniaus) niekam nereikalingas, nes kelionė truktų ilgiau nei buvo iki maršruto uždarymo. O tai antireklama ir RailBalticos kompromitacija.
Comment
Comment