Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Haha, kiek pavydo ir pagiežos 
Ne, 'mastermaindai' yra lietuviai, kurie pirmoje fazėje:
- svarbiausiame geopolitiškai ruože (Kaunas - Lenkija) Rail Baltica traukinius tampys dyzeliuku cariniu šunkeliu, nenutiesę nei kilometro naujų bėgių
- atšaukė antrą pagal svarbumą ruožą (Vilnius - Kaunas), kuriame jokių darbų daroma nebus, darbai vyksta tik prie mažiausiai svarbaus šaliai ruožo
- neturi pinigų net gerokai paprastesnio mazgo nei Rygoje suprojektavimui, nekalbant jau apie kažkokius darbus - jokie darbai (net projektavimo) nevyksta
- stovi tris metus užstrigę prie vienintelio sudėtingesnio objekto
- didžiausi ir brangiausi darbai, kuriuos padarė per tą laiką, kol latviai perstatė savo centrą, yra darbai centras - Palemonas ruože, kuriuos vis tiek reikės perdaryti
- pirma ties visiškai nereikalingą Panevėžio 'aplinkkelį' (iš esmės neprijungdami Panevėžio prie projekto) ir tik po to tą ruožą arčiau Panevėžio, kuris kainuos apie pusę milijardo
- KUN integraciją darys pastatant autobusų stotelę, nepaisant to, kad tarp oro uosto ir geležinkelio tėra kažkokie laukai
Lietuva yra visiška šio projekto liūzerė, be jokios konkurencijos, nuo projektavimo iki vykdymo. Apie Lietuvos projekto valdymą ir progresą geriausia skaityti ir žiūrėti pasileidus Benny Hill Theme. Latviams pradėjus tiesti bėgius nuo Lietuvos sienos iki Rygos šiais metais (aišku latviai pradėjo nuo sau svarbiausio geopolitiškai ruožo) tai matysis vis labiau ir labiau, kol galų gale visi pamatysim tai, ką sakiau nuo pat pradžių ir kas buvo akivaizdu visiems, kas realiai domisi projektu.
Tie projektai yra atidėti, o ne atšaukti. Latvijoje VT projektų neatšauktų ir neatidėtų yra pakankamai daug. Vien Daugpilio nauja tramvajaus linija kainuos daugiau nei bet kas, ką VT yra padaręs Vilnius nuo Stalino laikų. Investuojami šimtai milijonų į multimodalinę infrastruktūrą, perdaromos priemiesčio stotys (įskaitant platformų aukščių kėlimą), neseniai buvo pranešta apie tramvajaus linijos pratęsimą ir tt. Taigi taip, latviai turi iš ko rinktis ir laikinai atidėjo mažiausiai svarbius darbus.
Gali gal man papasakoti tiksliai, kiek tų milijonų bus investuojama į stoties gražumą, turint omeny, kad stoties arkos jau yra pastatytos? Samdys kokius nors labai brangius lipdinių ir skulptūrų meistrus, ar tiesiog įrengs modernią stotį, nes tiek modernios stoties įrengimas kainuoja? Ką ir pamatė mūsų kaimietukai, pabandę užsakyti projektą Zaha Hadid ir supratę, kad vien projektas kainuoja keliasdešimt milijonų. Tokią stotį įkalti tai ne daržinę ar lauko tualetą pastatyti.
Už tuos šimtą kažkiek milijonų, Latvija ne 'pastatys gražią stotį', o:
- Sukurs naują keliavimo ir srautų valdymo patirtį pastatant naują erdvę virš platformų (apie tai jau rašiau čia: https://www.miestai.net/forumas/foru...93#post2178993 )
- Įveiklins naująją estakadą ir oro uosto atšaką leidžiant Rail Baltica stoties dalies darbus daryti visiškai netrukdant jų priemiesčių keleiviams, kas yra milžiniškas pliusas. Vis tik latviai turi keturis kartus daugiau keleivių nei yra visoje Lietuvoje, o visi maršrutai eina pro Rygą. Vilniuje galima leisti žmones pro tunelius, kurie nelabai skiriasi nuo esamų Naujojoje Vilnioje, ar net leisti maknoti per purvus. Tikrų miesto stočių (kokių Lietuvoje nėra) aplinkose tokie dalykai nėra įprasti.

Ne, 'mastermaindai' yra lietuviai, kurie pirmoje fazėje:
- svarbiausiame geopolitiškai ruože (Kaunas - Lenkija) Rail Baltica traukinius tampys dyzeliuku cariniu šunkeliu, nenutiesę nei kilometro naujų bėgių
- atšaukė antrą pagal svarbumą ruožą (Vilnius - Kaunas), kuriame jokių darbų daroma nebus, darbai vyksta tik prie mažiausiai svarbaus šaliai ruožo
- neturi pinigų net gerokai paprastesnio mazgo nei Rygoje suprojektavimui, nekalbant jau apie kažkokius darbus - jokie darbai (net projektavimo) nevyksta
- stovi tris metus užstrigę prie vienintelio sudėtingesnio objekto
- didžiausi ir brangiausi darbai, kuriuos padarė per tą laiką, kol latviai perstatė savo centrą, yra darbai centras - Palemonas ruože, kuriuos vis tiek reikės perdaryti
- pirma ties visiškai nereikalingą Panevėžio 'aplinkkelį' (iš esmės neprijungdami Panevėžio prie projekto) ir tik po to tą ruožą arčiau Panevėžio, kuris kainuos apie pusę milijardo
- KUN integraciją darys pastatant autobusų stotelę, nepaisant to, kad tarp oro uosto ir geležinkelio tėra kažkokie laukai
Lietuva yra visiška šio projekto liūzerė, be jokios konkurencijos, nuo projektavimo iki vykdymo. Apie Lietuvos projekto valdymą ir progresą geriausia skaityti ir žiūrėti pasileidus Benny Hill Theme. Latviams pradėjus tiesti bėgius nuo Lietuvos sienos iki Rygos šiais metais (aišku latviai pradėjo nuo sau svarbiausio geopolitiškai ruožo) tai matysis vis labiau ir labiau, kol galų gale visi pamatysim tai, ką sakiau nuo pat pradžių ir kas buvo akivaizdu visiems, kas realiai domisi projektu.
Tie projektai yra atidėti, o ne atšaukti. Latvijoje VT projektų neatšauktų ir neatidėtų yra pakankamai daug. Vien Daugpilio nauja tramvajaus linija kainuos daugiau nei bet kas, ką VT yra padaręs Vilnius nuo Stalino laikų. Investuojami šimtai milijonų į multimodalinę infrastruktūrą, perdaromos priemiesčio stotys (įskaitant platformų aukščių kėlimą), neseniai buvo pranešta apie tramvajaus linijos pratęsimą ir tt. Taigi taip, latviai turi iš ko rinktis ir laikinai atidėjo mažiausiai svarbius darbus.
Gali gal man papasakoti tiksliai, kiek tų milijonų bus investuojama į stoties gražumą, turint omeny, kad stoties arkos jau yra pastatytos? Samdys kokius nors labai brangius lipdinių ir skulptūrų meistrus, ar tiesiog įrengs modernią stotį, nes tiek modernios stoties įrengimas kainuoja? Ką ir pamatė mūsų kaimietukai, pabandę užsakyti projektą Zaha Hadid ir supratę, kad vien projektas kainuoja keliasdešimt milijonų. Tokią stotį įkalti tai ne daržinę ar lauko tualetą pastatyti.
Už tuos šimtą kažkiek milijonų, Latvija ne 'pastatys gražią stotį', o:
- Sukurs naują keliavimo ir srautų valdymo patirtį pastatant naują erdvę virš platformų (apie tai jau rašiau čia: https://www.miestai.net/forumas/foru...93#post2178993 )
- Įveiklins naująją estakadą ir oro uosto atšaką leidžiant Rail Baltica stoties dalies darbus daryti visiškai netrukdant jų priemiesčių keleiviams, kas yra milžiniškas pliusas. Vis tik latviai turi keturis kartus daugiau keleivių nei yra visoje Lietuvoje, o visi maršrutai eina pro Rygą. Vilniuje galima leisti žmones pro tunelius, kurie nelabai skiriasi nuo esamų Naujojoje Vilnioje, ar net leisti maknoti per purvus. Tikrų miesto stočių (kokių Lietuvoje nėra) aplinkose tokie dalykai nėra įprasti.
Estijoje visi juokiasi is latviu ir net kazkoks kremliaus kvapelis smirda. kaip visada...
Comment