Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNa, Estijoje lyg ir suveikė, tai problema, turbūt, ne RB Rail. Spėčiau socdemai grįžę nori saldesnio kąsnio ir korumpuotų kontraktų, bet sunku pasakyti.
Bet nu žinai, reikia prikišinėt visada kaip socdemai korumpuoti visiškai pasitaikius kiekvienai progai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kas buvo blogai, nepaaiškina. Taip išeina, kad bendra RB Rail iš esmės pafeilino.
Taip nori paspartinti projektavimo darbus, nes tarpininkas komunikacijoje tarp užsakovo ir vykdytojo įneša papildomo delsimo, o ir nacionaliniai reglamentai tarp 3 valstybių skiriasi, todėl sudėtinga tam tikrus darbus atlikti bendrai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šitas visas pokytis prasidėjo dar kai socdemais nesivaideno, ir tik dabar buvo užbaigtas https://rail-baltica.lt/rail-baltica...ldymo-modelis/
Bet nu žinai, reikia prikišinėt visada kaip socdemai korumpuoti visiškai pasitaikius kiekvienai progai.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Paaiškina - https://ltg.lt/naujienos/2025/pakeit...tarti-su-idom/
Taip nori paspartinti projektavimo darbus, nes tarpininkas komunikacijoje tarp užsakovo ir vykdytojo įneša papildomo delsimo, o ir nacionaliniai reglamentai tarp 3 valstybių skiriasi, todėl sudėtinga tam tikrus darbus atlikti bendrai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką darė estai kitaip, kad palyginus taip toli pasistūmėjo visame RB projekte, lyginant su Lietuva?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad nelabai paaiškina. Tik bendromis generinėmis frazėmis kaip "vietinė specifika". Tai kokia ta vietinė specifika ir kokie tie specifiniai blokeriai, kurie neleido projektui judėti greičiau?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką darė estai kitaip, kad palyginus taip toli pasistūmėjo visame RB projekte, lyginant su Lietuva?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nesakyčiau kad estai vienareikšmiškai daugiau pasistūmėję - ten projektavimo ir statybų organizavimas truputi kitaip vyko, visų pirmą darant sudėtingesnius statinius kaip viadukus, tunelius ir pan., ir tik prieš kelis mėnesius pradėjo pačios sankasos statybas. Lietuvoje tolimesniems darbams mano supratimu kažką panašaus bus bandoma daryti - susitvarkytas įstatymas kad jei pavyksta su žemės valdytoju susitarti greičiau, galima paprastuoju būdu nupirkti reikalingą žemę, neeinant per visas žemės paįmimo procedūras, ir kad tą žemę galima įskaityti kaip žemės paįmimo apimtyje paimta žemę. Ir tokiu būdu kai išeina pagreitinti viadukų ir pan. projektavimą ir statybą, ir tas jau yra daroma, pvz. Kauno mazge https://rail-baltica.lt/spartinant-r...ypu-ispirkimo/
- 2 patinka
Comment
-
Lenkų planai: paskutinė „Rail Balticos“ atkarpa turės du intermodalinius terminalus https://www.vz.lt
Ketvirtąją iš penkių „Rail Balticos“ atkarpų savo pusėje šiuo metu modernizuojantys lenkai netoli Lietuvos nori įrengti dvi dideles kroviniams skirtas stotis. Kaip jau rašėme, nuo 2027 m. tikimasi pradėti „Rail Balticos“ atkarpos, per Suvalkus sujungsiančios Lenkijos Elko miestą su Lietuvos pasieniu, statybas. Šiandieniniais skaičiavimais, tokios atkarpos tiesimas galėtų kainuoti daugiau nei 8 mlrd. PLN (1,93 mlrd. Eur).
Skirtingai nei likusios keturios atkarpos, iš kurių trys jau modernizuotos, daugiau nei 90% geležinkelio Elkas–Traškiškiai (Lietuvos siena) bus tiesiamas iš naujo. Nors vėžės iki Lietuvos sienos projektui dar nėra užtikrintas visas finansavimas, planuojama visus darbus užbaigti iki 2030–2031 m.
Pirmoji minėta intermodalinė stotis Papiernioje yra Suvalkų miesto pietinėje dalyje. „Numatomas bėgių ilgis Papiernios stotyje – 20,3 km. Šioje stotyje priimamų traukinių ilgis – iki 1.050 metrų. Šiuo metu vykdomi statybos projekto darbai, o statybos leidimą planuojama gauti 2027 m.“, – nurodoma VŽ raštu gautame atsakyme.
Antroji, šalia Elko miesto esanti Kijewo Towarowe, veiks ir kaip dvi atkarpas jungianti stotis – joje kroviniai galės tęsti kelionę „Rail Balticos“ vėže tarp Elko iki Lietuvos sienos arba važiuoti iki netoliese esančio Alėckos (Olecko) miesto.
„Pasikeitusi geopolitinė situacija išryškino geležinkelių svarbą užtikrinant karinio mobilumo jungtis. Šiuo metu karinės technikos krovai yra pritaikytos 8 „LTG Infra“ krovos aikštelės, o iki 2027 m. planuojama įrengti dar 4.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Paaiškinimas iš kur Latviai gavo daugiau pinigų stoties užbaigimui. Paprasčiausiai atėmė iš kitų projektų.
Tačiau pirminis AF(Atkūrimo Fondo) lėšų paskirstymas nėra akmeninis. Šalys gali perskirstyti skirtas lėšas kitiems projektams, jei tam pritaria ES Ekonomikos ir finansų reikalų taryba. Latvija taip pat pasinaudojo šia galimybe. Vasario mėnesį Taryba patvirtino 114 mln. eurų AF lėšų perskirstymą Rygos centrinės stoties pietinės dalies statybai pagal projektą „Rail Baltica“. Tuo pačiu metu Latvija atsisako 40 mln. eurų vertės projekto, skirto viešojo transporto infrastruktūrai (greitaeigio viešojo transporto linijai) Rygoje statyti, taip pat 74 mln. eurų vertės projekto, skirto netaršių traukinių įkrovimo infrastruktūrai kurti.
Comment
Comment