Nuotraukas juk kėliau, antroje kalva. Jeigu rimtai, projektavę jau parinko mažiausio skirtumo vietą, o tai šalimais ir po 150 pėdų.
Traukinys stačiais kampais nesisuka.
Vertinama sprendimų visuma, o ne atskirai paimtas gal ir nelogiškai atrodantis atvejis.Geležinkelio trasos konfigūraciją visų pirma užduoda geologinės sąlygos, po to fizika. Ir tik gerokai vėliau žemėnaudauda bei pinigai.
Traukinys stačiais kampais nesisuka.
Vertinama sprendimų visuma, o ne atskirai paimtas gal ir nelogiškai atrodantis atvejis.Geležinkelio trasos konfigūraciją visų pirma užduoda geologinės sąlygos, po to fizika. Ir tik gerokai vėliau žemėnaudauda bei pinigai.
Tai manau ir projektavo pirmiau pagal sunkiausius taškus, tada pagal miestus, tada kas liko - nustačius trasą.
Comment