Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
Čia pradžiai.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
Arba du persėdimai pasienyje
Comment
-
Šiaip jei pasvajot, tai yra traukiniai, kurie moka važiuot skirtingomis vėžėmis, kaip pvz Talgo, kas leistu turėti maršrutą pvz Vilnius - Berlynas. Ir jei tai būtu push-pull su euro dual lokomotyvu, tai išspręstu daugybe problemų visame ruože, tiek elektrifikuotame tiek ir ne. Ir nereikėtu laukt kol pastatys tą atkarpą nuo Vilniaus iki Kauno...
- 1 patinka
Comment
-
Taip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.
Estija, beje, jau upgreidina savo geležinkelius 160 km/h greičiui, latviai irgi kažką tokio planuojo. Kaip suprantu, tik LTG tyli dėl greičio didinimo ir tikriausiai net neplanuoja perlipti per 120 km/h, neskaitant vieno ar dviejų trumpų ruoželių, kur traukiniai gali važiuoti 140 km/h.
Dabar gi "statom" "250 km/h" geležinkelį, kur traukiniai daugiau 160 km/h turbūt niekada visvien nevažiuos (jei išvis kada nors važiuos), kaina ~25 mlrd. Eur ir neaiškios viso projekto perspektyvos šiuo metu.
- 10 patinka
Comment
-
Buvo gandų metų gale, kad lenkų PESA nori gaminti greituosius traukinius kartu su Talgo, o gal net išvis acquirint'i Talgo:
https://www.railtarget.eu/technologi...pesa-9834.html
Galbūt HSR traukiniai Rail Balticai bus pagaminti Lenkijoje
"Our agreement with Talgo extends beyond Poland," said Zdziarski. "We’re planning production for the entire region, including Rail Baltica and other Central and Eastern European markets where PESA has built a solid reputation."
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTaip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek girdėjau, techniniai remontuojamo ar naujai statomo LG kelio parametrai yra 160 km/h Vmax. Apribojimai mažesniam greičiui ateina iš signalizacijos ruožų ir vagonų.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje.
https://bsky.app/profile/jonworth.eu/post/3lgq7xlcgxs26
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokios priežastys lemia, kad Estija tų "apribojimų" atsisako, o Lietuva ne?
- 4 patinka
Comment
-
Baltijos šalys „Rail Baltica“ statyboms prašo dar 325 mln. eurų
Pasak LTG, gavusi papildomų lėšų Lietuva įrengs tris statinius Kauno mazge, parengs linijos elektrifikavimo nuo Latvijos iki Lenkijos sienos techninį projektą, suprojektuos regionines stotis bei išpirks 30 proc. žemės ruože nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Latvija numato statyti 14,2 km ruožą nuo Lietuvos sienos iki Salaspilio, parengti elektrifikavimo techninį projektą nuo sienos su Lietuva iki Upeslejos, o Estijos – pastatyti 10,1 km dvikelio geležinkelio sankasą nuo Karplos iki Seljos.
Kartu su nacionaliniu trijų Baltijos valstybių finansavimu „Rail Baltica“ projektui iki šiol skirta 1,43 mlrd. eurų paramos, iš kurių Lietuvai – 529 mln. eurų. Šiuo metu Lietuvoje statoma 46,3 km ilgio pagrindinės linijos sankasa ir inžineriniai statiniai, taip pat paskelbtas konkursas dėl papildomo 12,1 km ruožo statybos. Taip pat planuojama skelbti papildomus konkursus siekiant, jog metų pabaigoje būtų statoma 114 km ilgio sankasos linija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąplačiausiai naudojama Ispanijoje.
Comment
-
Siūlyčiau nepamiršti ir Lietuvos krovinių gabenimo geležinkeliais, šitas rodiklis vis dar aukštas Europos mastu. Vakarų Europoje stengiamasi krovinius permesti į geležinkelius, bet tie skaičiai mizerni. Jeigu būtų įgyvendinta kvaila idėja visoje šalyje pereiti vien prie europinės vėžės, daug periferinių geležinkelių greičiausiai išnyktų nes kas investuos milijonus į absoliučiai visų privažiuojamųjų kelių perdarymą, kad išeitų tas pats rezultatas? Atkirtus daug pramonės įmonių nuo geležinkelio, kroviniai persikeltų į kelius, kas reikštų didesnes CO2 emisijas, daugiau avarijų, daugiau kamščių...
Parašė John Rodyti pranešimąTaip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.
Estija, beje, jau upgreidina savo geležinkelius 160 km/h greičiui, latviai irgi kažką tokio planuojo. Kaip suprantu, tik LTG tyli dėl greičio didinimo ir tikriausiai net neplanuoja perlipti per 120 km/h, neskaitant vieno ar dviejų trumpų ruoželių, kur traukiniai gali važiuoti 140 km/h.
Dabar gi "statom" "250 km/h" geležinkelį, kur traukiniai daugiau 160 km/h turbūt niekada visvien nevažiuos (jei išvis kada nors važiuos), kaina ~25 mlrd. Eur ir neaiškios viso projekto perspektyvos šiuo metu.
Jautiesi kaip skrisdamas oru, labai minkštas važiavimas. Pamatavau – pasirodo, greitis 200 km/h
Jau geriau pigesni ir senesni vagonai rusiškoje vėžėje Vilnius–Klaipėda, važiuojantys 140-180 km/h valandos intervalu, negu brangioje europietiškoje vėžėje važiuojantis ekstra-komfortiškas 250-300 km/h greitasis traukinys kas 3-4 valandas...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
Comment