Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Su likusiu europiniu tinklu būtų viena jungtis bet kokiu atveju, ir jokio didelio pagerėjimo iš ekonominės prasmės nebūtų - pagrindiniai srautų į Lenkiją taškai yra padengiami RB.
    Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
      Pasikeičiam vėžę ir tiegu ruskiai galvoja, kaip jiems čia važiuoti. O kol keisim, nevažiuos visai. Tą nesamonę su tranzitu apskritai reikėjo nutraukti seniausiai.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
        Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
        Vežimėliai. Sertifikatai.

        Čia pradžiai.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
          Dvivėžis kelias, jei labai reikia. Kadangi mums jo nereiktų, kažkas turėtų apmokėti jo eksploatacija.
          Arba du persėdimai pasienyje

          Comment


            Senovėje esu važiavęs į Lenkiją be persėdimo. Keisdavo "ratus".
            -

            Comment



              Šiaip jei pasvajot, tai yra traukiniai, kurie moka važiuot skirtingomis vėžėmis, kaip pvz Talgo, kas leistu turėti maršrutą pvz Vilnius - Berlynas. Ir jei tai būtu push-pull su euro dual lokomotyvu, tai išspręstu daugybe problemų visame ruože, tiek elektrifikuotame tiek ir ne. Ir nereikėtu laukt kol pastatys tą atkarpą nuo Vilniaus iki Kauno...



              Comment


                Taip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.

                Estija, beje, jau upgreidina savo geležinkelius 160 km/h greičiui, latviai irgi kažką tokio planuojo. Kaip suprantu, tik LTG tyli dėl greičio didinimo ir tikriausiai net neplanuoja perlipti per 120 km/h, neskaitant vieno ar dviejų trumpų ruoželių, kur traukiniai gali važiuoti 140 km/h.

                Dabar gi "statom" "250 km/h" geležinkelį, kur traukiniai daugiau 160 km/h turbūt niekada visvien nevažiuos (jei išvis kada nors važiuos), kaina ~25 mlrd. Eur ir neaiškios viso projekto perspektyvos šiuo metu.

                Comment


                  Buvo gandų metų gale, kad lenkų PESA nori gaminti greituosius traukinius kartu su Talgo, o gal net išvis acquirint'i Talgo:
                  https://www.railtarget.eu/technologi...pesa-9834.html

                  Galbūt HSR traukiniai Rail Balticai bus pagaminti Lenkijoje

                  "Our agreement with Talgo extends beyond Poland," said Zdziarski. "We’re planning production for the entire region, including Rail Baltica and other Central and Eastern European markets where PESA has built a solid reputation."

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Taip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.
                    Kiek girdėjau, techniniai remontuojamo ar naujai statomo LG kelio parametrai yra 160 km/h Vmax. Apribojimai mažesniam greičiui ateina iš signalizacijos ruožų ir vagonų.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Kiek girdėjau, techniniai remontuojamo ar naujai statomo LG kelio parametrai yra 160 km/h Vmax. Apribojimai mažesniam greičiui ateina iš signalizacijos ruožų ir vagonų.
                      Kokios priežastys lemia, kad Estija tų "apribojimų" atsisako, o Lietuva ne?

                      Comment

                      Working...
                      X