Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
privaciam versle lektu is darbo ta pacia diena ... negaliu.. es pinigeliai tai kaip erkes is pakampiu ...
Comment
-
Dėl infliacijos ir biudžetas turi būti praindeksuotas tuomet.
Jei 2016 m. euras yra vertas 0,60 šiandieną.
Juk tie 6 mlrd. RBII ne seife padėti, finansuojama iš einamojo ES (ir šalių kiek ten prisideda) biudžeto. 2030 m. dar nuvertės ~22%, jei bus vidutinė 3% palyginti švelnia infliacija. Mes darbuose netgi smulkiems projektams TAI įvartiname, o čia didžiulės institucijos su šimtais ar net tūkstančiais klerkų ir specialistų dirba ties Rail Baltica.
Kodėl tuomet keliamos tragedijas, kad taip išsipūtė kaina, ir kad yra dideli išvaistymai (nors ir to tikrai yra)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Norite pasakyti privačiame versle projektų sąmatos neišaugo per paskutinius 6 metus bent kelis kartus? Labai įdomu, kokie čia genijai prognozavo covidą, kosminę infliaciją, palūkanas, karą prieš tuos 6 metus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai, kad lenkai nelabai planuoja RB per Balstogę.
Latvius taigi įtikino.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia kalba eina specifiškai apie 9.2 mlrd, kurie atsirado dėl labiau "holistic" vertinimo t.y. tiesiog būdas pasakyti, kad prieš tai priprognozavo visiškų vaflių ir apsiriko ant 9.2 milijardų. Infliacija čia ne prie ko.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia kalba eina specifiškai apie 9.2 mlrd, kurie atsirado dėl labiau "holistic" vertinimo t.y. tiesiog būdas pasakyti, kad prieš tai priprognozavo visiškų vaflių ir apsiriko ant 9.2 milijardų. Infliacija čia ne prie ko.Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 12:05.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
privaciam versle lektu is darbo ta pacia diena ... negaliu.. es pinigeliai tai kaip erkes is pakampiu ...
Spain’s high-speed trains are poor value
Spain now has 3,086 km of high-speed rail lines, second only to China. But, per kilometer of track, there are less than a third as many passengers as in France
Comment
-
Apple Maps atnaujino Lietuvos palydovines nuotraukas - pvz. Vilniaus atrodo visai neseniai darytos. Bet tame tarpe ir Kauno rajonas atnaujintas dėl to puikiai matosi Rail Baltica trasos darbai:
https://beta.maps.apple.com/?t=k&ll=...49473461491118
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kaip galima neapsirikti, jei planuojant nežinoma nei pro kokius miestus eis linija, nei koks bus greitis, kiek kelių, stočių ir pan? Nes visa tai ne techninis projektas, o pirmiausia politinis.
Mau beveik visi sutinka, kad politinis projektas, ne komercinis. Techniniai dalykai visgi atskirai eina.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Privačiame versle visų pirma niekas nekištų milijardus į nuostolingą infrastruktūrą, nelabai vykęs palyginimas. Beje, pagal jus ir ispanai nusiprognozavo?
Spain’s high-speed trains are poor value
Nežinau, kiek seki Ispanijos HSR vystymosi eigą, bet ten labai smarkiai keitėsi dalykai, būtent kažkur nuo 2020. Kai netingėsiu, įdėsiu ir savo reportažiuką, be kita ko.Paskutinis taisė John; Šiandien, 13:37.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ar tikrai nebuvo žinoma, bent jau projektavimo stadijoje? Ankstyvosios vizijos (2012 m. ir anksčiau) tikrai buvo įvairios. Laukuose vėžės postūmis 100 m į vieną ar į kitą pusę didelės reikšmės neturi.
Mau beveik visi sutinka, kad politinis projektas, ne komercinis. Techniniai dalykai visgi atskirai eina.
Pirminės sumos irgi negali labai išsipūsti ir pasidaryti "saugios", nes tam, kad projektas apskritai pajudėtų, reikalinga naudos-kaštų analizė. Jeigu pradžioje labai įžvalgiai būtų skaičiavę kelis kartus didesnę projekto kainą, tai tikėtina, kad projektas išvis nebūtų pradėtas, nes atrodytų neproporcingai didelės investicijos.
- 1 patinka
Comment
Comment