Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    ne 5, o 9,2 mlrd.
    privaciam versle lektu is darbo ta pacia diena ... negaliu.. es pinigeliai tai kaip erkes is pakampiu ...
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      privaciam versle lektu is darbo ta pacia diena ... negaliu.. es pinigeliai tai kaip erkes is pakampiu ...
      Norite pasakyti privačiame versle projektų sąmatos neišaugo per paskutinius 6 metus bent kelis kartus? Labai įdomu, kokie čia genijai prognozavo covidą, kosminę infliaciją, palūkanas, karą prieš tuos 6 metus.
      Flickr

      Comment


        Dėl infliacijos ir biudžetas turi būti praindeksuotas tuomet.
        Jei 2016 m. euras yra vertas 0,60 šiandieną.
        Juk tie 6 mlrd. RBII ne seife padėti, finansuojama iš einamojo ES (ir šalių kiek ten prisideda) biudžeto. 2030 m. dar nuvertės ~22%, jei bus vidutinė 3% palyginti švelnia infliacija. Mes darbuose netgi smulkiems projektams TAI įvartiname, o čia didžiulės institucijos su šimtais ar net tūkstančiais klerkų ir specialistų dirba ties Rail Baltica.
        Kodėl tuomet keliamos tragedijas, kad taip išsipūtė kaina, ir kad yra dideli išvaistymai (nors ir to tikrai yra)?

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Norite pasakyti privačiame versle projektų sąmatos neišaugo per paskutinius 6 metus bent kelis kartus? Labai įdomu, kokie čia genijai prognozavo covidą, kosminę infliaciją, palūkanas, karą prieš tuos 6 metus.
          Čia kalba eina specifiškai apie 9.2 mlrd, kurie atsirado dėl labiau "holistic" vertinimo t.y. tiesiog būdas pasakyti, kad prieš tai priprognozavo visiškų vaflių ir apsiriko ant 9.2 milijardų. Infliacija čia ne prie ko.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Tai, kad lenkai nelabai planuoja RB per Balstogę.
            Jei ne per Bialystoką, tai ir mes neplanuojam per Kauną. Užteks Marijampolės.

            Latvius taigi įtikino.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Čia kalba eina specifiškai apie 9.2 mlrd, kurie atsirado dėl labiau "holistic" vertinimo t.y. tiesiog būdas pasakyti, kad prieš tai priprognozavo visiškų vaflių ir apsiriko ant 9.2 milijardų. Infliacija čia ne prie ko.
              Regis jums niekada neteko prognozuoti projektų kur pusė sudėtingumo yra tai kad reikia išsiaiškinti kur tiksliai ir ką tiksliai statai. Prognozės tokiais atvejais visada yra labiau spėlionės kokį deadline'ą užsidėti o ne tikslus prognozavimas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Čia kalba eina specifiškai apie 9.2 mlrd, kurie atsirado dėl labiau "holistic" vertinimo t.y. tiesiog būdas pasakyti, kad prieš tai priprognozavo visiškų vaflių ir apsiriko ant 9.2 milijardų. Infliacija čia ne prie ko.
                O kaip galima neapsirikti, jei planuojant nežinoma nei pro kokius miestus eis linija, nei koks bus greitis, kiek kelių, stočių ir pan? Nes visa tai ne techninis projektas, o pirmiausia politinis.
                Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 12:05.
                Flickr

                Comment


                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                  privaciam versle lektu is darbo ta pacia diena ... negaliu.. es pinigeliai tai kaip erkes is pakampiu ...
                  Privačiame versle visų pirma niekas nekištų milijardus į nuostolingą infrastruktūrą, nelabai vykęs palyginimas. Beje, pagal jus ir ispanai nusiprognozavo?

                  Spain’s high-speed trains are poor value

                  Spain now has 3,086 km of high-speed rail lines, second only to China. But, per kilometer of track, there are less than a third as many passengers as in France
                  Flickr

                  Comment


                    Apple Maps atnaujino Lietuvos palydovines nuotraukas - pvz. Vilniaus atrodo visai neseniai darytos. Bet tame tarpe ir Kauno rajonas atnaujintas dėl to puikiai matosi Rail Baltica trasos darbai:
                    https://beta.maps.apple.com/?t=k&ll=...49473461491118

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      O kaip galima neapsirikti, jei planuojant nežinoma nei pro kokius miestus eis linija, nei koks bus greitis, kiek kelių, stočių ir pan? Nes visa tai ne techninis projektas, o pirmiausia politinis.
                      Ar tikrai nebuvo žinoma, bent jau projektavimo stadijoje? Ankstyvosios vizijos (2012 m. ir anksčiau) tikrai buvo įvairios. Laukuose vėžės postūmis 100 m į vieną ar į kitą pusę didelės reikšmės neturi.
                      Mau beveik visi sutinka, kad politinis projektas, ne komercinis. Techniniai dalykai visgi atskirai eina.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Privačiame versle visų pirma niekas nekištų milijardus į nuostolingą infrastruktūrą, nelabai vykęs palyginimas. Beje, pagal jus ir ispanai nusiprognozavo?

                        Spain’s high-speed trains are poor value
                        2020 straipsnis, kuris dabar yra out of date. Per paskutinius kelis metus ten buvo nemaža transformacija dėl atsiradusios konkurencijos, mažesnių kainų ir skyrocketinusio ridershipo. Tas The Economist cituojamas reportas to visiškai neįtraukia į savo išvadas, kurios dabar būtų visiškai kitokios.

                        Nežinau, kiek seki Ispanijos HSR vystymosi eigą, bet ten labai smarkiai keitėsi dalykai, būtent kažkur nuo 2020. Kai netingėsiu, įdėsiu ir savo reportažiuką, be kita ko.
                        Paskutinis taisė John; Šiandien, 13:37.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Ar tikrai nebuvo žinoma, bent jau projektavimo stadijoje? Ankstyvosios vizijos (2012 m. ir anksčiau) tikrai buvo įvairios. Laukuose vėžės postūmis 100 m į vieną ar į kitą pusę didelės reikšmės neturi.
                          Mau beveik visi sutinka, kad politinis projektas, ne komercinis. Techniniai dalykai visgi atskirai eina.
                          Pirminiai skaičiai, su kuriais lyginamas biudžeto išaugimas, atsirado 2016-2017 metais, kai projektų nebuvo, buvo tik ruošiamasi patvirtinti pirmąjį specialųjį planą. Juk toks pirminis biudžetavimas remiasi tik pagrindinių technininių parametrų apsibrėžimu, trasų ilgių apskaičiavimu ir informacijos iš analogiškų projektų dėl kainos surinkimu. Niekas gi neskaičiuoja kiek reikės armatūros ar betono, bei kiek šios medžiagos kainuos. Pasiėmė bazines sumas iš kelių šalių, kur buvo statomos HSR linijos +/- panašiose geografinėse sąlygose, suindeksavo statybos kainų skirtumą (sumažino, nes pas mus gi pigiau) ir vualia - turime projekto sumą.
                          Pirminės sumos irgi negali labai išsipūsti ir pasidaryti "saugios", nes tam, kad projektas apskritai pajudėtų, reikalinga naudos-kaštų analizė. Jeigu pradžioje labai įžvalgiai būtų skaičiavę kelis kartus didesnę projekto kainą, tai tikėtina, kad projektas išvis nebūtų pradėtas, nes atrodytų neproporcingai didelės investicijos.

                          Comment

                          Working...
                          X