Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne esmė. Čia kalba eina apie kelių ar keliolikos procentų pabrangimą viso projekto kontekste. Tai "nepabranagino" projekto nuo 5.8 iki 25 milijardų. Tiesiog prognozės buvo daromos visiškai iš lempos.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tikėtina ir tai. Gal tiesiog nenorėjo dėmesio pareikšdami apie "20 milijardų projektą". Kadangi nei politikai, nei žurnalistai, nei visuomenė šitoje šalyje, o ir visame regione, neturi net menkiausio supratimo, kiek kainuoja geležinkelių statyba, galbūt buvo pabijota visus "gąsdinti" tokiomis "beprotiškomis" sumomis. Dar, žiūrėk, sustabdys projektą apskritai ir "vietoj to" skirs keliams ir pensijų didinimui. Tai ir pasakė iš lempos tokią didoką (na visgi keli milijardai) sumą, nors ji ir neturėjo nieko bendro su tokios skalės projekto kaina. O dabar, kai pasidarė visiškai aišku, kad 5.8 mlrd. EUR suma už 870 km ilgio 250 km/h standarto HSR geležinkelį yra elementarūs kliedesiai, tai visgi buvo nuspręsta padaryti realistiška estimate, kuris yra apie 25 mlrd. ir yra in line su panašių projektų kainomis Europoje ir Azijoje nuo ~2010.
O aiškinimai apie "pabrangusią skaldą" ir "nepaskaičiuotas stotis" yra panašaus lygio pezalai, kaip "netinkamas gruntas" Vilniuje norint statyti metro.
Pagal mūsų ekonomiką ir žmonių nusiteikimą, aišku, geriau jau tada tiesiog toliau Via Baltica platint, nes ten tikrai nesąmonės vyksta su lenkimais. Tokiu atveju Kaunas-Ryga kaip tik turėtų būti vienas paskutinių Rail Baltica statomų geležinkelio atkarpų. Dabar biškį tept lept gaunasi, ypač dėl Panevėžio atkarpos, kur iki galo neapgalvota kaip sujungt Panevėžį, bile sujungti kažkaip Rygą su "Europa". Žiūrint iš tokios populistinės pusės, Talinas-Ryga nauja trasa turėtų daugiau logikos nei Kaunas-Ryga, nes tiesiog Via Baltica į šiaurę nuo Rygos nepateisina platinimo dėl mažo eismo intensyvumo. Turėti alternatyvą atrodo patraukliau. Šiaurėje kur mažas gyventojų tankis psichologiškai apskritai geležinkelis laimi prieš kelius, nes tiesiog neįdomu per tas dykras važiuot pačiam.
Lietuvai tai aktualu būtų hsr Varšuva-Bialystokas-Kaunas-Vilnius. Estijai turbūt fixed Helsinkis-Talinas ir trasa į Rygą Lietuvai užsibaigus Lenkija-Kaunas-Vilnius, toliau tiestų atšakas link jūros (Jūrmalos (su oro uostu RIX) ir Palangos (su oro uostu PLQ)).Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 14:18.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąLietuvai tai aktualu būtų hsr Varšuva-Bialystokas-Kaunas-Vilnius.
P.S. visur skaitant apie projektą, tai kaip tikslas yra įvardijamas Baltijos šalių sostinių sujungimas greituoju geležinkeliu. Apie kažką greito į Lenkija santūriai nutylima
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa taip, kažkas į tą pusę. "Tik" 9.5 melejardai dėl "more holistic calculations". Man patinka šita frazė. Ne totaliai nusipezėjom ir priprognozavom nesąmonių, o tik dabar padarėm labiau holistinį estimate
- 3 patinka
Comment
-
Štai gera pasakėčia pademonstruojanti, kodėl įverčiai išsipučia: https://www.quora.com/Why-are-softwa...Wolfe?srid=3Gx
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai, kad lenkai nelabai planuoja RB per Balstogę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai per kur ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai per kur ?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Pro Elką (Luką) ir net yra planų per Lomžą. Geležinkelio pro Lomžą variantai: https://www.nakolei.pl/wp-content/up...2/05/Lomza.png
Jeigu yra kažkokie planai per Lomžą, tai kodėl jau eilę metų po "Rail Baltica" vėliava jie modernizuoja Varšuva - Balstogė liniją?
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Per Elk (lietuviškai Lukas). Iki Elk suplanuotas geležinkelis tokių pačių parametrų kaip likusi RB. Nuo Elk geležinkelis 200km/h iki Białystok (lietuviškai Balstogės).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai kuom "Nuo Luko iki Balstogės" yra ne per Balstogę? Tai niekada ir nebuvo kalbos, kad tiesiai nuo PL/LT sienos eis į Balstogę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu yra kažkokie planai per Lomžą, tai kodėl jau eilę metų po "Rail Baltica" vėliava jie modernizuoja Varšuva - Balstogė liniją?
https://hrj.gov.pl/wp-content/upload...20240713-1.png
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tuom kad nuo sienos iki Luko 249km/h, ne 160km/h.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima šaltinį šiam teiginiui? Nes lenkiškoje Rail-Baltica svetainėje rašo apie 160 km/h. Tuo pačiu jie Varšuva-Balstogė, kas yra jų svarbiausia trasa šiame regione, daro tik 200 km/h. Todėl logikos daryti kažkokią tolimesnę atkarpą gerokai brangesnę ir aukštesnių parametrų visiškai nėra.
Comment
-
Šita tamstos pateikta ištrauka yra iš studijos pirkimo dokumento ir chronologinio buvusių sprendinių aprašymo. Būtent iškarpoje aprašyti parametrai iš kažkokio 2019 m. pasirašyto priedo. Kai tuo tarpu skaitant toliau, parašyta jog 2020 m. buvo analizuoti trys variantai:
1) Wariant II - prędkość maksymalna 160 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 160 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągow towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):Wariant III - prędkość maksymalna 200 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 200 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągów towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):Wariant VIII - prędkość maksymalna 250 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 250 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągów towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):
Gal pacituoto pirkimo rezultatas ir bus galutinis parametrų apibrėžimas, bet iš šios informacijos jokių išvadų pasidaryti nėra galimybėsPaskutinis taisė sleader; Šiandien, 17:25.
Comment
Comment