Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    „Rail Baltica“ vėžė labiausiai koncentruojasi į Lenkijos pusę.

    Lol whut?
    Na, 360 milijonų.

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

      Man atrodo labai racionaliai sneka - padaryt ruoza lenkija - kaunas - panevezys, o paskui jau ziuret kiek yra pinigu ir koks latviu progresas.
      Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
        Ir kodėl tamsta vis dar ne projekto komandoje?

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Ir kodėl tamsta vis dar ne projekto komandoje?
          "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

          Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
            tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

              Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
              Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.
                Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji
                  Jei negali komentuoti - komentuok.
                  Dabar kartais darbine linija tenka susidurti su laike keistais sprendiniais, bet pamačius platesnį kontekstą, kaip ir stoja į vietas.

                  Comment


                    Į Lietuvą pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ bėgiai – 2400 tonų krovinį pervežė „LTG Cargo“

                    Ateinančiais 2025 m. planuojama pradėti tiesti „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio viršutinę kelio konstrukciją. Šiems darbams į Jonavos geležinkelio stotyje esančią saugojimo aikštelę „LTG Cargo“ pervežė 2400 tonų bėgių krovinį. Visus pristatytus bėgius ištiesus vienoje linijoje jų bendras ilgis sudarytų 42 kilometrų ilgio atkarpą.

                    Europinės vėžės statyboms pristatyti dviejų tipų bėgiai – vadinamieji minkštesni, naudojami tiesiuosiuose ruožuose, ir kietesni, naudojami geležinkelio kreivėse. Pastarųjų pristatyta daugiau nei 30 km, minkštesniųjų – daugiau nei 10 km.

                    Šio pristatyto bėgių kiekio pakaks įrengti 8,8 km dvikelio greitojo geležinkelio kelio ruožą Šveicarija–Žeimiai su šioje atkarpoje numatytomis geležinkelio pralankomis. Į Lietuvą jau atvežta geležinkelio skalda ir pabėgiai. Įrengti viršutinę kelio konstrukciją šiame ruože planuojama iki ateinančių metų pabaigos.
                    „Rail Baltica“ bėgius pagamino ispanų bendrovė „ArcelorMittol“, tiekė latvių bendrovė „SIA Fereil“. Iš Ispanijos bėgiai buvo atplukdyti į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, pervežimą iš Klaipėdos į Jonavą atliko „LTG Cargo“.

                    Bėgių pervežimas vyko lapkričio–gruodžio mėnesiais. Kaip įprasta, siekiant netrikdyti keleivinių traukinių eismo, daugiausia pervežimų vyko naktimis. Vienas bėgis yra 25 metrų ilgio ir sveria 1,5 tonos.

                    Comment



                      Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.

                      Comment


                        Ar į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Ar į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.
                          Atsakymas kaip ir aiškus (ne), tai ir klausimas nelabai turi prasmės.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.
                            Ten buvo kažkoks lievas FB linkas, o čia daugiau info.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

                              Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
                              Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote. Tai įsivaizduokime, kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo, ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
                              Paskutinis taisė Perfect; 2024.12.16, 09:49.

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote, tai įsivaizduokime kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
                                Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.
                                  O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                    O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.
                                    Prie ko čia statymas nuosekliai? Nejaugi kas nors tai siūlo?

                                    Comment


                                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                      tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.
                                      Nuo Marijampolės iki Kauno yra daugybė pervažų, reiškia reikėtų daugybės viadukų.

                                      Comment


                                        šios naujienos lyg nebuvo
                                        Amžiaus projektas „Rail Baltica“ jau turi pirmąją auką – latviai nusprendė, kad vėžės į Rygą, bent jau kol kas, jie neties. Taip nuspręsta, nes visos ... tv3.lt Naujienų portale rasite svarbiausias šiandienos naujienas, išskirtinius TV3 žinių video reportažus, Lietuvos žmonių istorijas ir TV3 televizijos video tu

                                        Comment


                                          Buvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X