Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Man atrodo labai racionaliai sneka - padaryt ruoza lenkija - kaunas - panevezys, o paskui jau ziuret kiek yra pinigu ir koks latviu progresas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir kodėl tamsta vis dar ne projekto komandoje?
Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
"Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"
Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji
Dabar kartais darbine linija tenka susidurti su laike keistais sprendiniais, bet pamačius platesnį kontekstą, kaip ir stoja į vietas.
- 1 patinka
Comment
-
Į Lietuvą pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ bėgiai – 2400 tonų krovinį pervežė „LTG Cargo“
Ateinančiais 2025 m. planuojama pradėti tiesti „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio viršutinę kelio konstrukciją. Šiems darbams į Jonavos geležinkelio stotyje esančią saugojimo aikštelę „LTG Cargo“ pervežė 2400 tonų bėgių krovinį. Visus pristatytus bėgius ištiesus vienoje linijoje jų bendras ilgis sudarytų 42 kilometrų ilgio atkarpą.
Europinės vėžės statyboms pristatyti dviejų tipų bėgiai – vadinamieji minkštesni, naudojami tiesiuosiuose ruožuose, ir kietesni, naudojami geležinkelio kreivėse. Pastarųjų pristatyta daugiau nei 30 km, minkštesniųjų – daugiau nei 10 km.
Šio pristatyto bėgių kiekio pakaks įrengti 8,8 km dvikelio greitojo geležinkelio kelio ruožą Šveicarija–Žeimiai su šioje atkarpoje numatytomis geležinkelio pralankomis. Į Lietuvą jau atvežta geležinkelio skalda ir pabėgiai. Įrengti viršutinę kelio konstrukciją šiame ruože planuojama iki ateinančių metų pabaigos.„Rail Baltica“ bėgius pagamino ispanų bendrovė „ArcelorMittol“, tiekė latvių bendrovė „SIA Fereil“. Iš Ispanijos bėgiai buvo atplukdyti į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, pervežimą iš Klaipėdos į Jonavą atliko „LTG Cargo“.
Bėgių pervežimas vyko lapkričio–gruodžio mėnesiais. Kaip įprasta, siekiant netrikdyti keleivinių traukinių eismo, daugiausia pervežimų vyko naktimis. Vienas bėgis yra 25 metrų ilgio ir sveria 1,5 tonos.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAr į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
"Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"
Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?Paskutinis taisė Perfect; 2024.12.16, 09:49.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote, tai įsivaizduokime kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.
Comment
-
šios naujienos lyg nebuvo
Amžiaus projektas „Rail Baltica“ jau turi pirmąją auką – latviai nusprendė, kad vėžės į Rygą, bent jau kol kas, jie neties. Taip nuspręsta, nes visos ... tv3.lt Naujienų portale rasite svarbiausias šiandienos naujienas, išskirtinius TV3 žinių video reportažus, Lietuvos žmonių istorijas ir TV3 televizijos video tu
Comment
Comment