Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasidalino vaizdais iš tilto prie Jonavos statybų. Panašu, kad tikrai sudėtinga vieta, ne tik biurokratinis vilkinimas.
    „Rail Baltica“ statybų aikštelėje italų rangovas „Rizzani de Eccher“ atliko polių bandymus, kurie skirti nustatyti ir patikrinti polio laikomąją galią bei…

    Comment


      Pasirodo tiltas per Nerį tai tik maža šios estakados dalis. Aukščių skirtumas galuose apie 50 m.
      -

      Comment


        Čia gal trūksta šiek tiek paryškinimo

        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
        Idomios naujienos del PL sienos-Kaunas: https://rail-baltica.lt/rail-baltica...s-vansevicius/

        – Kodėl nutarta jungtį su Lenkija pradėti statyti būtent nuo pasienio su kaimynais, o ne priešinga kryptimi, kaip planuota anksčiau?

        – Siekiame įgyvendinti valstybinės svarbos strateginius planus ir parodyti kaimynams vykdomo projekto brandą bei pasirengimą bendradarbiauti tiesiant jungtį tarp šalių. Modernizavus atkarpą Lenkijos siena–Marijampolė, išaugs traukinių greitis, dėl to paspartinsime susisiekimą. Galiausiai, tai padės efektyviau transportuoti medžiagas statybos darbams, kurių apimtis vis augs.

        Stebime sėkmingus kaimynų geležinkelių infrastruktūros projektus, palaikome ryšį, kad nuosekli ir kryptinga mūsų strategija užtikrintų, jog būtų įgyvendinti visi būtini funkcionalumo ir tranzito reikalavimai.

        Iki šiol tokio finto negirdėjau, bet tai prasminga – ištiesinam makaronus pro Šeštokus ir Mockavą, bet neinvestuojam iškart visai linijai nuo PL sienos iki Kauno stoties.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Pasirodo tiltas per Nerį tai tik maža šios estakados dalis. Aukščių skirtumas galuose apie 50 m.
          Ar tai nebuvo savaime suprantama nuo pat tada, kai pradėta kalbėti apie ilgiausią Lietuvoj 1500 m ilgio tiltą už dešimtis milijonų?

          Comment


            Gerietis turbūt galvojo, kad ten Neris 1,5 km pločio

            Comment


              kažkaip neužkliuvo man tas 1,5 km
              -

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Čia gal trūksta šiek tiek paryškinimo




                Iki šiol tokio finto negirdėjau, bet tai prasminga – ištiesinam makaronus pro Šeštokus ir Mockavą, bet neinvestuojam iškart visai linijai nuo PL sienos iki Kauno stoties.
                Kad neužsimena apie makaronų tiesinimą, man rods turima minty signalizacijos diegimą

                Comment


                  Po paminėtu žodžiu modernizacija, galima tik spėlioti kas paslėpta.
                  Jeigu lenkai savo pusėje darys visą trasos tiesinimą pagal planus, tai sienos kirtimo vieta turėtų pasislinkti kelis šimtus metrų į šoną, tai vis vien reikėtų kažkokius darbus daryti prie sienos. Kitas dalykas, kaip ir esu rašęs anksčiau, dėl trasos pro Marijampolę, tai ten tereikia iš esmės nutiesti apie 30km naujos linijos iki suplanuotos RB2 ir RB1 jungties į pietus nuo Marijampolės ir bent jau kurį laiką būtų galima naudoti likusią esamą RB1 atkarpą. Ir tą atkarpą pavyktų panaudoti ir tarptautiniams ir regioniniams maršrutams. Sukinėjimasis pro Mockavą ir Šeštokus yra visiškai beprasmis.
                  Per likusį laiką iki 2030 tikrai įmanoma nutiesti tuos 30km ir modernizuoti esamą ruožą.

                  Comment

                  Working...
                  X