Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Aš tik pastebėsiu kad pagal paskutinius planus iš paskutinio Rail Baltica Cost-Benefits Analysis, visi traukiniai iš/į Lenkiją turį Kauną kaip galutinę stotelę ir tiesioginių plane nėra, tik su koordinuotais persėdimais. Tai bent jau iš RB pusės, jų manymu persėdimas nėra žiaurus deal-breaker.
    ne taip supranti grafiką, galima važiuoti be persėdimų, 11 ir 11pl yra tas pats traukinys tik pratęstas iki Varšuvos, su 13 ir 13pl taip pat.

    Comment


      Parašė jan Rodyti pranešimą

      ne taip supranti grafiką, galima važiuoti be persėdimų, 11 ir 11pl yra tas pats traukinys tik pratęstas iki Varšuvos, su 13 ir 13pl taip pat.
      Anksčiau buvo pavaizduotas kaip vienas. Jei būtų be persėdimų, nesuprantu kodėl nebūtų palikę taip pat. Mano supratimu, tai yra traukiniai su koordinuotais persėdimais Kaune. Iš dalies spėčiau dėl to kad norima kiek sutaupyti ant traukinių, traukiniams važiuojantiems toliau Elk reikės turėti galimybę naudotis dviem elektrifikacijos standartais (3kV DC ir 25kV AC), kas prideda kainos. Jei dalis traukinių važinėja tik tarp Lietuvos ir Estijos, tai jiems visiškai nėra reikalo turėti papildomos įrangos ir tokiu būdu galima sutaupyti pinigų.

      Comment


        Prisidėsiu prie tų, kurie mano, kad persėdimas yra ne deal breakeris, o no big dealas. Kad ir kiek nedaug esu keliavęs traukiniu, persėdimai man nekėlė jokio streso. Tiesioginiai reisai svarbūs nebent naktinių traukinių atveju. Sakyčiau, važiuojant iš Suvalkų į Berlyną proga Varšuvoj pusvalandžiui išlipti, prasimankštinti, išgerti kavos kaip tik pagerina gyvenimo kokybę. Na, ir, aišku, kitas reikalas yra Vokietijos variantai, kai persėsdamas kokiam užkampy sužinai, kad tavo traukinys atšauktas. Lietuvoj tokie atvejai reti, ir, reik tikėtis, nepadažnės.

        Dar čia kai kurie diskusijos aspects priminė viena viral video: https://youtu.be/3W40tBACFbI

        Comment


          Yra dar toks variantas kaip prikabinami vagonai. T.y. Kaune galima daryti ne persėdimą, o tiesiog prikabinti vagonus atvažiavusius iš Vilniaus.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Yra dar toks variantas kaip prikabinami vagonai. T.y. Kaune galima daryti ne persėdimą, o tiesiog prikabinti vagonus atvažiavusius iš Vilniaus.
            Nuo skirtingos vėžės?

            Comment


              Vagonų prikabinimas/atkabinimas naudojamas kai dalyje maršruto atsiranda didelis papildomas keleivių skaičius ir reikia padidinti traukinio talpą. Tada neišvengiamai reikia atlikti vagonų perkabinimą, nors realiai daliai keleivių persėsti būtų žymiai greičiau ir racionaliau. Man atrodo, kad maršrute Talinas - Varšuva traukinio užpildymas turėtų būti gana tolygus per visą maršruto ilgį.
              Čia aišku jei nevertinsime, kad vėžės skirtingos ir nieko perkabinti nesigaus

              P.S. gal kas žinote, ar yra tokių sąstatų su lokomotyvu ir prikabinamais vagonais, kurie gali važiuoti 200-250 km/h ?

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                P.S. gal kas žinote, ar yra tokių sąstatų su lokomotyvu ir prikabinamais vagonais, kurie gali važiuoti 200-250 km/h ?
                Wikipedia turi sarašiuką, bet nei vienas 230 neperkopia https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...omotive-hauled
                Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.12.05, 17:24.

                Comment


                  Tai RB 230 km/h niekur ir neperkops. Didelis klausimas, ar 200 km/h kur nors perkops.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Prisidėsiu prie tų, kurie mano, kad persėdimas yra ne deal breakeris, o no big dealas. Kad ir kiek nedaug esu keliavęs traukiniu, persėdimai man nekėlė jokio streso. Tiesioginiai reisai svarbūs nebent naktinių traukinių atveju. Sakyčiau, važiuojant iš Suvalkų į Berlyną proga Varšuvoj pusvalandžiui išlipti, prasimankštinti, išgerti kavos kaip tik pagerina gyvenimo kokybę. Na, ir, aišku, kitas reikalas yra Vokietijos variantai, kai persėsdamas kokiam užkampy sužinai, kad tavo traukinys atšauktas. Lietuvoj tokie atvejai reti, ir, reik tikėtis, nepadažnės.

                    Dar čia kai kurie diskusijos aspects priminė viena viral video: https://youtu.be/3W40tBACFbI
                    Traukinys tuo ir geras, kad gali prasimankštinti ir išgerti kavos neišlipdamas iš jo.
                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Vilnius-Kaunas sprestų labai daug: tiesioginiai traukiniai į Varšuvą ar toliau.
                      Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.
                        *paprastas žmogus

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Anksčiau buvo pavaizduotas kaip vienas. Jei būtų be persėdimų, nesuprantu kodėl nebūtų palikę taip pat. Mano supratimu, tai yra traukiniai su koordinuotais persėdimais Kaune. Iš dalies spėčiau dėl to kad norima kiek sutaupyti ant traukinių, traukiniams važiuojantiems toliau Elk reikės turėti galimybę naudotis dviem elektrifikacijos standartais (3kV DC ir 25kV AC), kas prideda kainos. Jei dalis traukinių važinėja tik tarp Lietuvos ir Estijos, tai jiems visiškai nėra reikalo turėti papildomos įrangos ir tokiu būdu galima sutaupyti pinigų.
                          grafikas nėra pats aiškiausias, blogai supratai.
                          Išvis čia tik koncepcija, kaip važiuoti ir kokiais traukiniais spręs vežėjai bet koncepcijoje nėra persėdimų.
                          Iš kelių grafikų bandė vieną sujungti kad mandriau būtų ir nesąmonė gavosi, 13PL pagal koncepciją stotų ir Kauno oro uoste ir Kauno stotyje, 13 stotų Kauno oro uoste, 29 regioninis suveltas visai, pilna klaidų.

                          Paskutinis taisė jan; 2024.12.05, 22:52.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.
                            Tai ir žiūriu kaip žmogus. Didžiausias regiono populiacijos centras, kaip bebūtų. By far didžiausia keleivių rinka.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai ir žiūriu kaip žmogus. Didžiausias regiono populiacijos centras, kaip bebūtų. By far didžiausia keleivių rinka.
                              Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios...
                              Na nėra pinigų.
                              Taip, būtų gerai jeigu būtų. Tačiau pinigus duoda ES, ir jų prioritetas yra bėgiai iki Talino. Ar siūlai dėti skersą ir netiesti bėgių iki Latvijos? Lyg suaugę žmonės susirinkę. Pranešimų kokie latviai protingi ir kaip pinigų bus tiek kiek reikia nebėra, kažkiek sunormalėjo diskusija. Tačiau dabar būtinai reikia spardyti kitą nustipusį kuiną-vėžę į Vilnių. Nu nebus, nesvarbu kiek čia marškinius besiplėšytum. Čia net nešnekant apie pasekmes vietoj KUN-LV statant KUN-VLN. Totalus susipykimas su latviais ir estais bei ES.

                              Comment


                                Parašė jan Rodyti pranešimą

                                grafikas nėra pats aiškiausias, blogai supratai.
                                Išvis čia tik koncepcija, kaip važiuoti ir kokiais traukiniais spręs vežėjai bet koncepcijoje nėra persėdimų.
                                Iš kelių grafikų bandė vieną sujungti kad mandriau būtų ir nesąmonė gavosi, 13PL pagal koncepciją stotų ir Kauno oro uoste ir Kauno stotyje, 13 stotų Kauno oro uoste, 29 regioninis suveltas visai, pilna klaidų.
                                2018 dokumente yra taip pavaizduota. Nemanau kad atskyrimas yra tik šiaip sau.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241206_003504.png
Views:	270
Size:	261,5 kB
ID:	2169212

                                Comment


                                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                  Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios...
                                  Na nėra pinigų.
                                  Taip, būtų gerai jeigu būtų. Tačiau pinigus duoda ES, ir jų prioritetas yra bėgiai iki Talino. Ar siūlai dėti skersą ir netiesti bėgių iki Latvijos? Lyg suaugę žmonės susirinkę. Pranešimų kokie latviai protingi ir kaip pinigų bus tiek kiek reikia nebėra, kažkiek sunormalėjo diskusija. Tačiau dabar būtinai reikia spardyti kitą nustipusį kuiną-vėžę į Vilnių. Nu nebus, nesvarbu kiek čia marškinius besiplėšytum. Čia net nešnekant apie pasekmes vietoj KUN-LV statant KUN-VLN. Totalus susipykimas su latviais ir estais bei ES.
                                  Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?
                                    1. Kurioje vietoje ES paminėjo kad Kaunas-Vilnius yra didesnis prioritetas nei Kaunas-Ryga?
                                    2. Jau n kartų kartojo kad prioritetas yra bėgiai iki Talino.
                                    Tai nutiesk tuos bėgius į Taliną be Kaunas-Latvija, ir tada galėsi gaišinti kitų laiką su tamstos rožinėmis svajonėmis.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?
                                      Toje pačioje kurioje Latviai susiprato kad ir kaip jie norėtų kad bėgiai pro Rygą eitų, jiems svarbiausia pastatyti trasą nuo Lietuvos iki Estijos, ir kadangi pinigų nėra, tai bus pigiausias būdas aplenkiantis Rygą.

                                      Comment


                                        John rodos nebe jauniklis, bet kartais rašo taip naiviai. ES pinigai skirstomi ir projektų rezultatai vertinami ne pagal ekonominius rodiklius, o politinius tikslus ir jų įgyvendinimą.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Tai, kaip suprantu, niekas negalės pacituoti konkrečios vietos, kur EK sako, kad bėgiai iki Vilniaus nėra prioritetas, bet iki Talino yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X