Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.Paskutinis taisė Perfect; 2024.11.21, 22:48.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tikrai būtent dėl to?
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.22, 09:16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
- 2 patinka
Comment
-
Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąŽinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.
Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
Comment
-
„Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje
<...>Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.<...>
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAwareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.-
Comment
Comment