Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.
    O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.
      O kokiu budu sprest? Isidarbint biurokratu? Ar siulai i seimą kandidatuot?

      Comment


        biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
          Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.
            Jeigu matėt, kad Valdas savivaliauja pažeisdamas įstatymus, tai kodėl nesikreipėte į prokuratūrą su prašymu ginti viešąjį interesą?
            Paskutinis taisė Perfect; 2024.11.21, 22:48.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
              Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?
                Tikrai būtent dėl to?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
                  Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
                  Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.11.22, 08:14. Priežastis: Aiškesni žodžiai :)

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Tikrai būtent dėl to?
                    Tikrai ne dėl to, kad trasa ties Panevėžiu buvo keičiama n kartų.

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                      biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
                      Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
                      Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
                      Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.
                      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.22, 09:16.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
                        O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
                          Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.

                          Comment


                            Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
                            In October 2015 an extension of the Madrid-Seville high-speed rail line to Cádiz was completed after 14 years of works and put in service by Alvia trains for speeds up to 200 km/h.
                            Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.

                            Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.

                            Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.
                              Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:


                                Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.

                                Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.

                                Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
                                Palyginus greitai įvertinus Ispanijos reljefą, ten traukiniai važiuoja ištisai arba tuneliais arba viadukais. Beje, Lietuvoje RB irgi vystoma jau keliolika metų.
                                Flickr

                                Comment


                                  „Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje

                                  <...>Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.<...>

                                  Comment


                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                    Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
                                    O kaip manai, problemų viešinimas ir visuomenės, o ir politikų. awareness apie projektą didinimas yra geras dalykas, ar vertas pašiepimo, kaip maždaug "tai eik pats ir keisk viską"?

                                    Comment


                                      Awareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Awareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
                                        Kodėl tu darai prielaidą, kad tai mutually exclusive dalykai ir kad tie, kas daro viena, nedaro kito?

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                          Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
                                          Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
                                          Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.
                                          Labai paprastas dalykas, jei biurokratas pradės kelti problemą, vadovai/ministerijos pradės ja gilintis , gali išknisti kažkokių pažeidimų. O jų tikrai buvo, nes taisyklės kreivos ir jų laikytis neįmanoma 100%. Todėl geriau sėdėti tyliai. Plius užsidirbsi baudos taškų kad keli bangas ir trukdai rimtiems žmonėms jų darbotvarkę. Čia nekalbant apie atvejus kai banaliai laukiama kyšio, kad rasti galimybių kai galimybių pagal įstatymus nėra.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X