Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Update iš Neries tilto statybvietės vakar, šiek tiek veiksmo (šeštadienį) matėsi vyko kairioje slėnio pusėje.

    Comment


      Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.

      Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024

      Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024

      Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024

      Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
        Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.

        Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024

        Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024

        Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024

        Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
        Vadybininkai gal pasiūlymus atsiuntė su atstumų nuo Kauno iki Šveicarijos Austrijos sienos

        Comment


          Patvirtintas „Rail Baltica“ Panevėžio mieste ir rajone planas

          Vyriausybė trečiadienį patvirtino „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo vystymo planą.

          Vyriausybės sprendimu, nutarta pradėti žemės išpirkimo visuomenės poreikiams procedūras.
          Planuojama, kad jos truks iki 2027 m. pabaigos.
          Pagal patvirtintą Panevėžio geležinkelio mazgo inžinerinės infrastruktūros vystymo planą vakarinėje miesto dalyje, šalia aplinkkelio planuojama „Rail Baltica“ tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis, teigiama AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime.

          Numatyta, kad į šią stotį geležinkelio bėgiais per parą važiuos iki 80 keleivinių traukinių, jie veš iki 4800 keleivių.

          Comment


            Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta

            Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.21, 12:27.

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta

              Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
              Be to tarptautinis projektas gi

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta

                Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
                Kažkaip nesuprantate kiek užtrunka pakeisti reikalus pagal tai ko pageidauja. Kaunas-Vilnius tiek užbombino pageidavimais aplink Vilnių kad praktiškai metai praėjo iki vėl iš naujo viešino. O čia jums atrodo kad per pusmetį galimą viską sutvarkyti. Ir tas visas viešinimas keliais etapais irgi ne šiaip sau padarytas, projektavimas tokio dydžio projektams ilgai užtrunka, ir kuo anksčiau problemos su visuomene išsprendžiamos, tuo mažiau iš naujo perdaryt reikia.

                Taip, atrodo daug, bet mano matymu, variantai pagreitinti viską iki trumpiau metų reikš arba bet kokiai rimtesniam reikalingam pokyčiui atsiradus visą tą procesą teks kartoti po metų ar poros (ar kada teko matyti projektą be problemų?), arba tai kad tiesiog nesiklausys į jokius pasiūlymus ir tiek. Gal kai kuriems forumiečiams antras variantas visai patiktų, bet man kažkaip neatrodo kad visuomenėje šitas pravažiuotų.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai...
                  Bet jūs man kontekstą priminkit - pirmiausiai susifakupino Panevėžio miesto savivaldybė, kai dėjo skersą prieš 6+ metus, kur bus geležinkelio vėžė, bet staiga atsibudo ir užsinorėjo vėžės arčiau miesto? Na pabūsiu biurokratas šitoje vietoje - TAI KODĖL ANKSČIAU NEPADARĖ SAVO DARBO??? O jau kai reikia tai tik greit greit sukitės sprendimų priėmime.
                  Čia apskritai simptomatiška viešajam sektoriui, kad: išankstinis planavimas prastas, tada gaisro gesinimo principu bandoma kažką ten sukurti bazinio/pakeisti, tada įgyvendinimo etape trūksta resurso (ne tik finansinio, bet ir žmogiškojo), ir jau kai iškilmingai nukerpamas raudonas kaspinas - sukurto produkto palaikymas jau yra nulinio prioriteto reikalas.
                  Tai jei ciklas toks, tai atitinkamas ir rezultatas

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Bet ta biurokratija kažkokia šiurpą varanti. 3 metai, trys metai... Vietoj to, kad išsiunti laiškus per savaitę visiems, per mėnesį sulauki atsakymų tenkina/netenkina/ko pageidauja. Pusmetį pasideri ir nepraėjus nei metams procedūra baigta

                    Ir blogiausia, kad visuomenė jau tiek užzombinta, kad sakys - viskas čia normalu, gi procedūūros. Ir žinoma sakys, kad aš nesąmones rašau. Nu tai patys ir turite sau ant galvos tai, ką toleruojat ir priimat kaip normą.
                    Būtent. Prie Stalino būtų sušaudę visus nepatenkintus ir fsio.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      Bet jūs man kontekstą priminkit - pirmiausiai susifakupino Panevėžio miesto savivaldybė, kai dėjo skersą prieš 6+ metus, kur bus geležinkelio vėžė, bet staiga atsibudo ir užsinorėjo vėžės arčiau miesto?
                      Pas mus planavime braižyti ir dėlioti beleką yra įprasta. Čia visų pirma, neaišku ką reikia galvoti, kai pasiūlai ar pritari vizijai, kad reikia miesto stotį daryti už ...niolikos kilometrų nuo miesto, viduryje kažkokio lauko.
                      Lygiai taip ir kažkokiose vizijose LTG braižosi naują europinę vėžę nuo Kauno iki Klaipėdos, kuri tame tarpe aptarnaus "visiškai nieko", nes nuo tarpinių miestų kaip Raseiniai ar Tauragė, praeitų kažkur laukais už ....niolikos ar dešimčių kilometrų.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Būtent. Prie Stalino būtų sušaudę visus nepatenkintus ir fsio.
                        Įdomu, kaip ten Ispanijoj HSR statė? Jau lyg ir nebebuvo Franko 90s ir 2000s. Nieko lyg ir nešaudė? O Gavosi net under budget ir pagal schedule daugumoje atvejų. Ar geri pavyzdžiai Europoje nesiskaito, nes nepateisina mūsų kolosalaus ir totalinio sisteminio apsišikimo?

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Kažkaip nesuprantate kiek užtrunka pakeisti reikalus <...>
                          Štai ir užzombinimo pavyzdys

                          Comment


                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                            Štai ir užzombinimo pavyzdys
                            Jei atrodo kad galėtumėte geriau, nuoširdžiai kviečiu eiti ir tvarkyti. Visiems patinka sakyti kiek daug biurokratijos ir kiek viešam sektoriuje viskas šūdas, bet retas nori eiti į viešą sektorių ir prisiimti atsakomybės. Manau ganėtinai tvarkingai paaiškinau kokios problemos, jei manote kad jos nėra tikros ir viską galima paprastai išspręsti - būtų labai džiugu jei išspręstumėte, visa Lietuva jums padėkotų.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Jei atrodo kad galėtumėte geriau, nuoširdžiai kviečiu eiti ir tvarkyti. Visiems patinka sakyti kiek daug biurokratijos ir kiek viešam sektoriuje viskas šūdas, bet retas nori eiti į viešą sektorių ir prisiimti atsakomybės. Manau ganėtinai tvarkingai paaiškinau kokios problemos, jei manote kad jos nėra tikros ir viską galima paprastai išspręsti - būtų labai džiugu jei išspręstumėte, visa Lietuva jums padėkotų.
                              Suprantate, kad ir esate ta biurokratinė bėda, kuri viską priima kaip normą, "nes kitaip neįmanoma"? Ir kuo daugiau tokių, tuo mažiau šansų kad sistema pasikeis.
                              Kartais atrodo, kad visą biurokratiją mums nuleido marsiečiai, o gal ir pats dievas? Kad nei Lietuvos politikai, nei patys biurokratai nieko negali padaryt tam nepajudinamam mėšlui.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Įdomu, kaip ten Ispanijoj HSR statė? Jau lyg ir nebebuvo Franko 90s ir 2000s. Nieko lyg ir nešaudė? O Gavosi net under budget ir pagal schedule daugumoje atvejų. Ar geri pavyzdžiai Europoje nesiskaito, nes nepateisina mūsų kolosalaus ir totalinio sisteminio apsišikimo?
                                Anais laikais buvo žymiai mažiau rožiniais vienaragiais jodinėjančių. Dabar visos procedūros pritaikytos kiekvieno Laisvės partijos rinkėjo įgeidžiams patenkinti.

                                Beje problema ne tik pas mus. Paimkime tą pačią Vokietiją - pastaraisiais dešimtmečiais nėra nutiesto nė vieno autobano, nė vieno geležinkelio. Oro uostą ir tą statė apie 20 metų.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Anais laikais buvo žymiai mažiau rožiniais vienaragiais jodinėjančių. Dabar visos procedūros pritaikytos kiekvieno Laisvės partijos rinkėjo įgeidžiams patenkinti.

                                  Beje problema ne tik pas mus. Paimkime tą pačią Vokietiją - pastaraisiais dešimtmečiais nėra nutiesto nė vieno autobano, nė vieno geležinkelio. Oro uostą ir tą statė apie 20 metų.
                                  Taip, Vokietija yra pavyzdys, kur dalykai stringa. Žinojau, kad susirasi blogą pavyzdį
                                  Bet davai nors kartą pakalbam apie gerą pavyzdį. Tai kaip ten su Ispanija? Ką jie daro taip, kaip mes negalim daryti, kad gautųsi laiku, pagal biudžetą, greit ir kokybiškai?

                                  Comment


                                    Nežinau. Kada jie statė paskutinį HS geležinkelį ?
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Nežinau. Kada jie statė paskutinį HS geležinkelį ?
                                      Dabar vis dar statosi. Vokietija tikrai nėra kažkoks pvz. kaip reikia vystyti projektus, jų menedžmentas ir biurokratija tragiški.

                                      Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.21, 16:28.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Taip, Vokietija yra pavyzdys, kur dalykai stringa. Žinojau, kad susirasi blogą pavyzdį
                                        Bet davai nors kartą pakalbam apie gerą pavyzdį. Tai kaip ten su Ispanija? Ką jie daro taip, kaip mes negalim daryti, kad gautųsi laiku, pagal biudžetą, greit ir kokybiškai?
                                        Į Ispaniją reiktų nuvažiuoti ne tik vyriausybės atstovams, bet ir Vilniaus merui, pasidomėti, kaip Vilniaus dydžio ir dar neturtingesnė Malaga sugebėjo pora hibridinių metro linijų pasistatyti nuo 0 palyginus visai dar nesenai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                          Suprantate, kad ir esate ta biurokratinė bėda, kuri viską priima kaip normą, "nes kitaip neįmanoma"? Ir kuo daugiau tokių, tuo mažiau šansų kad sistema pasikeis.
                                          Kartais atrodo, kad visą biurokratiją mums nuleido marsiečiai, o gal ir pats dievas? Kad nei Lietuvos politikai, nei patys biurokratai nieko negali padaryt tam nepajudinamam mėšlui.
                                          Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X