Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.
    Pas estus buvo bent vaizdų, kad laukuose jau jie pasistatę viadukų, pralaidų ir kt. inžinerinių statinių. Tai progresas yra.
    Pas latvius matomai požeminę liniją iš karto daro, nes sunkiai galima kažką įžiūrėti

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso.
      Fotkinau jums iš lėktuvo Žeimių ruožą spalio 20 d, bet ne puikiai išėjo, tai nepostinau. Bet visgi:
      Click image for larger version

Name:	PXL_20241020_122846789.MP.jpg
Views:	1188
Size:	633,5 kB
ID:	2164921

      Comment


        Iš kosmoso, 2024-10-20

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-11-14 at 09.07.00.png
Views:	1126
Size:	3,14 MB
ID:	2165025

        Comment


          Verslo požiūris. Kiek geležinkeliams reikšminga Kinija ir kur formuojasi naujas logistikos mazgas - Delfi verslo požiūris x Karjera

          Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai

          Žodžiu, reikia suprasti, jeigu šitas kaušas neišsigalvoja, Lietuva net neplanuoja užbaigti RB linijos PL siena-Kaunas-Latvija iki 2030, nes bėgiai be elektrifikacijos iš esmės yra tas pats, kas dabar yra RB1 t.y. iš esmės naudojimui netinkamas geležinkelis.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai
            Išties kelia nerimą ir jei tai tiesa, ir jei ne. LTG grupės generalinis direktorius turėtų šiek tiek daugiau nusimanyti apie amžiaus projektą, nei mes.

            Comment


              O kame problemos su elektrifikacija?
              Maniau, kad bus įrenginėjama kartu, lygiagrečiai.

              Comment


                Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                  O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
                  Kas važinės? Pirks dyzelinius?

                  Comment


                    Tai so far naujienos:Kokių dar siurprizų? Nenustebčiau jei pasakytų, kad iki PL pernaudosim RB1.

                    Comment


                      Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                        O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
                        Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)
                          Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.
                            Mano supratimu vis dar RB Rail tai daro, bet jie anksčiau regis organizavo ir ruožų projektavimą bei statybas, kas prieš porą metų pasikeitė.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.
                              Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.
                                na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto.
                                  Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.

                                  Comment


                                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                    na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .
                                    Sieną LT labai greitai pasistatė, nors projektas brangus, didelės apimties, kompleksinis ir pan.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.
                                      Tiesa, tarptautiškumas nepalengvina dalykų, ypač kai kiti du partneriai (na bent jau vienas tai tikrai), yra taip pat nekompetentingi ir su 0 patirties. Visgi projekto sudėtingumas ir iššūkiai neturi automatiškai reikšti, kad susimovimas ir nesąmonių pripridarymas yra vienintelis galimas, ar net labiausiai tikėtinas, rezultatas. Dabar, panašu, deja, einame būtent link tokio rezultato t.y. susimovimo. Pernelyg daug dalykų vienas po kito atrodo blogai. Šiaip, imho, čia reiktų EK įsikišimo ir kažkokio savo tiesioginio real time supervision ir auditing kanalo paleidimo, kad projektas vyktų taip, kaip turi vykti, o ne daromos nesąmonės, pradedant iš kaškur atsiradusiais "etapais" (RB1 juk jau buvo "pirmas etapas" ), baigiant slepiamomis priežastimis dėl jau 2+ metus vėluojančios tilto statybos, ir krūvos kitų dalykų. No way, kad po viso šito consistent susimovinėjimo kiekviename žingsnyje, sugebėsim kažką iš šito išspausti be išorės pagalbos.

                                      Comment


                                        Gal žinote kokiu principu link statybvietės dar galės būti gabenami bėgiai? Lengviausias būdas, bet kol nėra Neries tilto negalės būti įgyvendintas, kai paeiliui klojami bėgiai (berods po ~50 m atkarpomis) ir jais pačiais toliau važiuoja klojimo mašina ir kloja bėgius tolyn. Ar pvz. galės bėgių atkarpas atgabenti ir senuoju Klaipėda-Vilnius geležinkeliu iki susikirtimo su Rail Baltica?

                                        Comment


                                          Labai abejoju ar neturint jungties su Palemonu bus pradėti kloti tie bėgiai. Gabenti kitų būdu nei geležinkelis sunkiai įmanoma. Ne veltui visa statyba ir pradėta iš šios pusės.

                                          ​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X