Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kas važinės? Pirks dyzelinius?Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
- 2 patinka
Comment
-
Tai so far naujienos:- Neelektrifikuota?
- Į Rygą neužsuks?
- Bialystoke pusvalandį apsisukinės? (lenkai stall'ina su apvažiavimu, kad to nereikėtų https://poranny.pl/nadal-nie-wiadomo...ar/c1-18753221)
- 4 patinka
Comment
-
Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
Comment
-
Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.Parašė John Rodyti pranešimąEch, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)
- 1 patinka
Comment
-
Mano supratimu vis dar RB Rail tai daro, bet jie anksčiau regis organizavo ir ruožų projektavimą bei statybas, kas prieš porą metų pasikeitė.Parašė alga Rodyti pranešimą
Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.
- 1 patinka
Comment
-
Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.Parašė alga Rodyti pranešimą
Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.
- 2 patinka
Comment
-
na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .Parašė John Rodyti pranešimą
Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.
Comment
-
Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.Parašė John Rodyti pranešimą
Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto.
- 2 patinka
Comment
-
Sieną LT labai greitai pasistatė, nors projektas brangus, didelės apimties, kompleksinis ir pan.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .
- 1 patinka
Comment
-
Tiesa, tarptautiškumas nepalengvina dalykų, ypač kai kiti du partneriai (na bent jau vienas tai tikrai), yra taip pat nekompetentingi ir su 0 patirties. Visgi projekto sudėtingumas ir iššūkiai neturi automatiškai reikšti, kad susimovimas ir nesąmonių pripridarymas yra vienintelis galimas, ar net labiausiai tikėtinas, rezultatas. Dabar, panašu, deja, einame būtent link tokio rezultato t.y. susimovimo. Pernelyg daug dalykų vienas po kito atrodo blogai. Šiaip, imho, čia reiktų EK įsikišimo ir kažkokio savo tiesioginio real time supervision ir auditing kanalo paleidimo, kad projektas vyktų taip, kaip turi vykti, o ne daromos nesąmonės, pradedant iš kaškur atsiradusiais "etapais" (RB1 juk jau buvo "pirmas etapas"Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.
), baigiant slepiamomis priežastimis dėl jau 2+ metus vėluojančios tilto statybos, ir krūvos kitų dalykų. No way, kad po viso šito consistent susimovinėjimo kiekviename žingsnyje, sugebėsim kažką iš šito išspausti be išorės pagalbos.
Comment
-
Gal žinote kokiu principu link statybvietės dar galės būti gabenami bėgiai? Lengviausias būdas, bet kol nėra Neries tilto negalės būti įgyvendintas, kai paeiliui klojami bėgiai (berods po ~50 m atkarpomis) ir jais pačiais toliau važiuoja klojimo mašina ir kloja bėgius tolyn. Ar pvz. galės bėgių atkarpas atgabenti ir senuoju Klaipėda-Vilnius geležinkeliu iki susikirtimo su Rail Baltica?
- 1 patinka
Comment
-
Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.
Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024
Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024
Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024
Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
- 4 patinka
Comment
-
Vadybininkai gal pasiūlymus atsiuntė su atstumų nuo Kauno iki Šveicarijos Austrijos sienosParašė ignaloidas Rodyti pranešimąViešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.
Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024
Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024
Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024
Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
- 8 patinka
Comment
-
Patvirtintas „Rail Baltica“ Panevėžio mieste ir rajone planas
Vyriausybė trečiadienį patvirtino „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo vystymo planą.
Vyriausybės sprendimu, nutarta pradėti žemės išpirkimo visuomenės poreikiams procedūras.
Planuojama, kad jos truks iki 2027 m. pabaigos.
Pagal patvirtintą Panevėžio geležinkelio mazgo inžinerinės infrastruktūros vystymo planą vakarinėje miesto dalyje, šalia aplinkkelio planuojama „Rail Baltica“ tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis, teigiama AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime.
Numatyta, kad į šią stotį geležinkelio bėgiais per parą važiuos iki 80 keleivinių traukinių, jie veš iki 4800 keleivių.
- 6 patinka
Comment
Comment