Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai
    Išties kelia nerimą ir jei tai tiesa, ir jei ne. LTG grupės generalinis direktorius turėtų šiek tiek daugiau nusimanyti apie amžiaus projektą, nei mes.

    Comment


      O kame problemos su elektrifikacija?
      Maniau, kad bus įrenginėjama kartu, lygiagrečiai.

      Comment


        Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
        O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
          O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
          Kas važinės? Pirks dyzelinius?

          Comment


            Tai so far naujienos:Kokių dar siurprizų? Nenustebčiau jei pasakytų, kad iki PL pernaudosim RB1.

            Comment


              Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
                Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)
                  Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.
                    Mano supratimu vis dar RB Rail tai daro, bet jie anksčiau regis organizavo ir ruožų projektavimą bei statybas, kas prieš porą metų pasikeitė.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.
                      Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto. Jeigu kalba pasisuka apie tai, kad greitasis geležinkelis "bus pastatytas" be elektrifikacijos ir visa tai bus pristatoma kaip užbaigtas geležinkelis, tai jau aišku, kad bus visiškas šūdas ir čia kvepia dar viena RB1 istorija t.y. visišku fiasko ir nežmoniško dydžio sumų iššvaistymu. Aišku, fingers crossed, kad nutiks kažkoks stebuklas ir neturėsim RB1 v2, bei kažkokiu būdu tas geležinkelis funkcionuos, bet kol kas pilnu greičiu judam link to, kad taip nebus.
                        na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Čia problema kažin ar dėl projekto tarptautiškumo. Panašiau į totalią nekompetenciją ir negebėjimą valdyti didelio projekto.
                          Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            na nesistebiu kai i darbus susamdyti draugeliai, suguloves, gimines ir tt O ir siaip LT nera "know how" kaip tokius dalykus daryt .
                            Sieną LT labai greitai pasistatė, nors projektas brangus, didelės apimties, kompleksinis ir pan.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Tarptautiškumas ir projekto valdymo sudėtingumas yra stipriai susiję. Iš patirties dirbant su mažesniais projektais, kuo daugiau skirtingų projekto naudos gavėjų su skirtingais interesais ir norais, ir kuo daugiau žmonių bandančių projektą suvaldyti, tuo daugiau problemų su projekto valdymu būna. Trys šalys iš kurių kiekviena gali praktiškai vetuoti visą projektą yra vienas iš žiauriausių projekto valdymo iššūkių, ir tai kad šiam reikalui suvaldyti komanda buvo realiai daroma nuo nulio kad nei viena šalis "nelaimėtų" prieš kitas tikrai nepadeda.
                              Tiesa, tarptautiškumas nepalengvina dalykų, ypač kai kiti du partneriai (na bent jau vienas tai tikrai), yra taip pat nekompetentingi ir su 0 patirties. Visgi projekto sudėtingumas ir iššūkiai neturi automatiškai reikšti, kad susimovimas ir nesąmonių pripridarymas yra vienintelis galimas, ar net labiausiai tikėtinas, rezultatas. Dabar, panašu, deja, einame būtent link tokio rezultato t.y. susimovimo. Pernelyg daug dalykų vienas po kito atrodo blogai. Šiaip, imho, čia reiktų EK įsikišimo ir kažkokio savo tiesioginio real time supervision ir auditing kanalo paleidimo, kad projektas vyktų taip, kaip turi vykti, o ne daromos nesąmonės, pradedant iš kaškur atsiradusiais "etapais" (RB1 juk jau buvo "pirmas etapas" ), baigiant slepiamomis priežastimis dėl jau 2+ metus vėluojančios tilto statybos, ir krūvos kitų dalykų. No way, kad po viso šito consistent susimovinėjimo kiekviename žingsnyje, sugebėsim kažką iš šito išspausti be išorės pagalbos.

                              Comment


                                Gal žinote kokiu principu link statybvietės dar galės būti gabenami bėgiai? Lengviausias būdas, bet kol nėra Neries tilto negalės būti įgyvendintas, kai paeiliui klojami bėgiai (berods po ~50 m atkarpomis) ir jais pačiais toliau važiuoja klojimo mašina ir kloja bėgius tolyn. Ar pvz. galės bėgių atkarpas atgabenti ir senuoju Klaipėda-Vilnius geležinkeliu iki susikirtimo su Rail Baltica?

                                Comment


                                  Labai abejoju ar neturint jungties su Palemonu bus pradėti kloti tie bėgiai. Gabenti kitų būdu nei geležinkelis sunkiai įmanoma. Ne veltui visa statyba ir pradėta iš šios pusės.

                                  ​​

                                  Comment


                                    Update iš Neries tilto statybvietės vakar, šiek tiek veiksmo (šeštadienį) matėsi vyko kairioje slėnio pusėje.

                                    Comment


                                      Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.

                                      Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024

                                      Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024

                                      Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024

                                      Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                        Viešuosius pirkimus stebint, vakar keletas rezultatų viešai neskelbtų per spaudą išėjo.

                                        Bėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/704453-2024

                                        Pabėgių pirkimas Kaunas-Panevėžys https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/705900-2024

                                        Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024

                                        Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
                                        Vadybininkai gal pasiūlymus atsiuntė su atstumų nuo Kauno iki Šveicarijos Austrijos sienos

                                        Comment


                                          Patvirtintas „Rail Baltica“ Panevėžio mieste ir rajone planas

                                          Vyriausybė trečiadienį patvirtino „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo vystymo planą.

                                          Vyriausybės sprendimu, nutarta pradėti žemės išpirkimo visuomenės poreikiams procedūras.
                                          Planuojama, kad jos truks iki 2027 m. pabaigos.
                                          Pagal patvirtintą Panevėžio geležinkelio mazgo inžinerinės infrastruktūros vystymo planą vakarinėje miesto dalyje, šalia aplinkkelio planuojama „Rail Baltica“ tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis, teigiama AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime.

                                          Numatyta, kad į šią stotį geležinkelio bėgiais per parą važiuos iki 80 keleivinių traukinių, jie veš iki 4800 keleivių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X