Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.
    Pas estus buvo bent vaizdų, kad laukuose jau jie pasistatę viadukų, pralaidų ir kt. inžinerinių statinių. Tai progresas yra.
    Pas latvius matomai požeminę liniją iš karto daro, nes sunkiai galima kažką įžiūrėti

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso.
      Fotkinau jums iš lėktuvo Žeimių ruožą spalio 20 d, bet ne puikiai išėjo, tai nepostinau. Bet visgi:
      Click image for larger version

Name:	PXL_20241020_122846789.MP.jpg
Views:	402
Size:	633,5 kB
ID:	2164921

      Comment


        Iš kosmoso, 2024-10-20

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-11-14 at 09.07.00.png
Views:	387
Size:	3,14 MB
ID:	2165025

        Comment


          Verslo požiūris. Kiek geležinkeliams reikšminga Kinija ir kur formuojasi naujas logistikos mazgas - Delfi verslo požiūris x Karjera

          Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai

          Žodžiu, reikia suprasti, jeigu šitas kaušas neišsigalvoja, Lietuva net neplanuoja užbaigti RB linijos PL siena-Kaunas-Latvija iki 2030, nes bėgiai be elektrifikacijos iš esmės yra tas pats, kas dabar yra RB1 t.y. iš esmės naudojimui netinkamas geležinkelis.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai
            Išties kelia nerimą ir jei tai tiesa, ir jei ne. LTG grupės generalinis direktorius turėtų šiek tiek daugiau nusimanyti apie amžiaus projektą, nei mes.

            Comment


              O kame problemos su elektrifikacija?
              Maniau, kad bus įrenginėjama kartu, lygiagrečiai.

              Comment


                Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                  O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
                  Kas važinės? Pirks dyzelinius?

                  Comment


                    Tai so far naujienos:Kokių dar siurprizų? Nenustebčiau jei pasakytų, kad iki PL pernaudosim RB1.

                    Comment


                      Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Gal paprasciausiai nusprende nutiesti vien begius, del finansu trukumo?
                        O elektrifikacijai prasyti finansu is ES veliau...
                        Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Ech, sad. Pernelyg daug blogų dalykų, kad būtų galima išlaikyti optimizmą. Tiesiog ne taip yra statomi nauji HSR geležinkeliai (ar bet kokie nauji geležinkeliai)
                          Tarptautiniai HSR projektai didelė retenybė, net iki sienos siekiantys HSR projektai yra gan reti. Tad suprantama, kad kitur vyksta sklandžiau.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Man rodos supratau. Bent kaip anksčiau buvo planuota, LTG Infra ir kaimynų atitikmenys daro sankasą ir bėgius, o nuo bėgio aukštyn (signalizacija, valdymas, galia) yra RB Rail bendro pirkimo dalykas. Paskui lyg tai tą irgi išdalino nacionalinėms įmonėms, bet vis tiek tai paaiškina, kodėl bėgiai be signalizacijos ir elektrifikacijos daromi pirmiausia.
                            Mano supratimu vis dar RB Rail tai daro, bet jie anksčiau regis organizavo ir ruožų projektavimą bei statybas, kas prieš porą metų pasikeitė.

                            Comment

                            Working...
                            X