Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai nepadėta?

    Europine geležinkelio vėže į Kauną atgabenta 220 „Škoda“ automobilių

    Visa multimodalinė stotis jau seniai veikia.
    VLR ir John rašė, kad neveikia.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą

      Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)
      Kažkokie padėvėti 1520 mm bėgiai Latvijoje irgi nėra RB2. Ir be to jie tuos bėgius gali pakloti tik 1,5 km atkarpoje, nes daugiau jokios sankasos tinkamos bėgiams neturi.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Jau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".
        na šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic

        https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
          na šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic

          https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
          Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.

            turi keletą pranešimų susijusiu su traukinių bilietais ir traukinių būklė, bet dėl aplinkkelio daugiau.

            Comment


              LSM+ interviu rusų kalba su parlamentinės komisijos dėl Rail Baltica pirmininku Andriu Kulbergu:



              Santrauka tiems, kam rusiškai sunku:

              Komisijos esminė išvada, kad klaida padaryta 2014–2015 metais, kai buvo nuspręsta daryti Rygos stotį ir kilpą nežaidžiant pagal EK taisykles. Akcentuoja, kad reikėjo statyti pagal suteiktą biudžetą, kas nebuvo daryta. EK finansuoja 85%, bet jei pas jus statybos kaina pakilo, EK daugiau neduos, kiek išskirta, tiek.

              Latvijoj RB2 nebuvo valstybinio lygio projektas, jį derino ir kontroliavo ministerijos skyriaus lygyje, o ne prezidento ar premjero lygyje kaip Estijoj ir Lietuvoj. Sprendimus darė klerkai be atitinkamų kompetencijų ar patirties. Finansų ministerija nuo projekto nusiplovė rankas. Komisija ieškojo, bet nerado nei vienos lentelės, kur būtų apibendrintos projekto išlaidos.

              Sako, RB Rail 116 kartų atnaujino reikalavimų "bibliją" jau pradėjus projektavimą. Pradėjus projektuoti stotį įterpė tą air to rail integruotą bagažo idėją, kuri pavėlino stoties projektavimą pusantrų metų.

              Kaidos ištaisyti negalima, nes pinigai projektavimui jau išleisti, tik ne to, ko reikia. Dabar reikia projektuoti pagrindinę liniją, o tai reikia finansuoti iš nacionalinio biudžeto. Keleivių skaičiai projekcijose kažkada staiga pašoko nuo 3 iki 27 milijonų, užtat peronus daro ne 200 m, o 400 m, kaip Vokietijoj, eskalatorius dideliems strautams ir t.t., tas pabrangino stotį.

              Dėl bilieto kainos, Ryga–Berlynas buvo projektuojama 126€ bilieto kaina. Pabrangus projektui penkis kartus, bilieto iki 500€ pakelt neišeis, vadinasi reiks dotuoti iš biudžeto. Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.

              Latvijoj geležinkelio statyba kainuoja po 5000€ nuo gyventojo, tuo tarpu kai Prancūzijoj 130€. Sako, kad projektą pabaigt galima, jei visos 5 šalys susitars ir eis kartu pas EK derėtis, iškeldami ir karinį aspektą, kuris iki šiol projekte nėra minimas, bet svarbu fokusuotis į bendrą strateginį interesą, o ne tai, kaip išsukti Rygos kilpą.

              Parlamento komisija savo ataskatą publikuos gruodį, tada galėsim detaliai susipažint.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos
                Kažin kiniškas prekes veš iš Arkties, ar į Arktį?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.
                  Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
                  Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
                  Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
                    Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
                    Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
                    Buvo kalbama apie Norvegijos Kirkenes uostą (nors ten dabar apie 3000 žmonių gyveną, tai realiai ir uostą pilną reikėtų statyti). https://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_Railway

                    Fantaziniai reikalai, nebus jei neįvyks tunelis tarp Estijos ir Suomijos, ir net jei tunelis bus, galimybės šitam sakyčiau tada bus panašios kaip tuneliui dabar.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
                      Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
                      Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
                      o čia jis rimtai (gal tiesiog ironizavo iš beviltiškos padėties)?

                      Comment


                        Na, geležinkelis statomas šimtmečiui į priekį, per tą laiką maža kas gali nutikti.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
                          Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
                          Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
                          Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.
                            Ar Rusija neblokuotų?

                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ar Rusija neblokuotų?
                              Problema ne rusija, o tai, kad atsitikus nelaimei pakeliui yra labai mažai uostų.
                              Bepigu mėnesį dreifuoti Indijos vandenyne ar Viduržemio jūroje ir perrinkti variklį. O kai navigacijos sezonas į pabaigą, laivas neturi ledo klasės sertifikato, variklis nesisuka, vis dar gyvas vyr mechanikas guli ligoninėje (ji ir kajutkompanija) su nutraukta ranka - gal tas šiaurinis kelias palauks.

                              Comment


                                Jon Worth rant'as apie RB. Liūdnokai

                                #CrossBorderRail Live Videos - 11/12/2024, 6:58:36 AM - Netzbegrünung PeerTube

                                Comment


                                  Atnaujintas statuso žemėlapis



                                  Comment


                                    Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
                                      Popierius viską iškęs. Ir atrodo gražiai.

                                      Beje, Panevėžyje RB pristatyme dalyvavo 2 klausytojai. Po visų demaršų, susirūpinimo dėl griaunamų namų ir Miesto Gerovės.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
                                        Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.
                                          Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X