Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".
https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąna šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic
https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.
turi keletą pranešimų susijusiu su traukinių bilietais ir traukinių būklė, bet dėl aplinkkelio daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
LSM+ interviu rusų kalba su parlamentinės komisijos dėl Rail Baltica pirmininku Andriu Kulbergu:
Santrauka tiems, kam rusiškai sunku:
Komisijos esminė išvada, kad klaida padaryta 2014–2015 metais, kai buvo nuspręsta daryti Rygos stotį ir kilpą nežaidžiant pagal EK taisykles. Akcentuoja, kad reikėjo statyti pagal suteiktą biudžetą, kas nebuvo daryta. EK finansuoja 85%, bet jei pas jus statybos kaina pakilo, EK daugiau neduos, kiek išskirta, tiek.
Latvijoj RB2 nebuvo valstybinio lygio projektas, jį derino ir kontroliavo ministerijos skyriaus lygyje, o ne prezidento ar premjero lygyje kaip Estijoj ir Lietuvoj. Sprendimus darė klerkai be atitinkamų kompetencijų ar patirties. Finansų ministerija nuo projekto nusiplovė rankas. Komisija ieškojo, bet nerado nei vienos lentelės, kur būtų apibendrintos projekto išlaidos.
Sako, RB Rail 116 kartų atnaujino reikalavimų "bibliją" jau pradėjus projektavimą. Pradėjus projektuoti stotį įterpė tą air to rail integruotą bagažo idėją, kuri pavėlino stoties projektavimą pusantrų metų.
Kaidos ištaisyti negalima, nes pinigai projektavimui jau išleisti, tik ne to, ko reikia. Dabar reikia projektuoti pagrindinę liniją, o tai reikia finansuoti iš nacionalinio biudžeto. Keleivių skaičiai projekcijose kažkada staiga pašoko nuo 3 iki 27 milijonų, užtat peronus daro ne 200 m, o 400 m, kaip Vokietijoj, eskalatorius dideliems strautams ir t.t., tas pabrangino stotį.
Dėl bilieto kainos, Ryga–Berlynas buvo projektuojama 126€ bilieto kaina. Pabrangus projektui penkis kartus, bilieto iki 500€ pakelt neišeis, vadinasi reiks dotuoti iš biudžeto. Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.
Latvijoj geležinkelio statyba kainuoja po 5000€ nuo gyventojo, tuo tarpu kai Prancūzijoj 130€. Sako, kad projektą pabaigt galima, jei visos 5 šalys susitars ir eis kartu pas EK derėtis, iškeldami ir karinį aspektą, kuris iki šiol projekte nėra minimas, bet svarbu fokusuotis į bendrą strateginį interesą, o ne tai, kaip išsukti Rygos kilpą.
Parlamento komisija savo ataskatą publikuos gruodį, tada galėsim detaliai susipažint.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąperspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
Fantaziniai reikalai, nebus jei neįvyks tunelis tarp Estijos ir Suomijos, ir net jei tunelis bus, galimybės šitam sakyčiau tada bus panašios kaip tuneliui dabar.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Rusija neblokuotų?
Bepigu mėnesį dreifuoti Indijos vandenyne ar Viduržemio jūroje ir perrinkti variklį. O kai navigacijos sezonas į pabaigą, laivas neturi ledo klasės sertifikato, variklis nesisuka, vis dar gyvas vyr mechanikas guli ligoninėje (ji ir kajutkompanija) su nutraukta ranka - gal tas šiaurinis kelias palauks.
Comment
-
Jon Worth rant'as apie RB. Liūdnokai
#CrossBorderRail Live Videos - 11/12/2024, 6:58:36 AM - Netzbegrünung PeerTube
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLatvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
Beje, Panevėžyje RB pristatyme dalyvavo 2 klausytojai. Po visų demaršų, susirūpinimo dėl griaunamų namų ir Miesto Gerovės.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLatvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
Comment