Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė artexs Rodyti pranešimą

    Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
    Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.
    Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.10.24, 14:07.

    Comment


      Video atnaujinimas apie statybas https://www.youtube.com/watch?v=P3kZnaSAbjY

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.
        Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.
        Tai kad ko gero tik pamatai ir kelios lokalios smulkmenos skiria grynakraujį kartotinį ispanišką tiltą nuo lietuviško.

        Comment


          Gal kur Streetview matosi jau stovintis ispaniškas tiltas?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Gal kur Streetview matosi jau stovintis ispaniškas tiltas?
            https://maps.app.goo.gl/MhWRdXqQPSh649He6
            -

            Comment


              Pagal kontekstą, labiau toks tiktų:
              https://www.google.com/maps/@42.0465...oASAFQAw%3D%3D

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Gal kur Streetview matosi jau stovintis ispaniškas tiltas?
                Gal kiek panašus, bet kitoks.
                (beieškant tiltų nustebino kokia aptręšus ta Ispanija, panašiai kaip mūsų priemiesčiai)
                https://www.google.com/maps/@40.4014...oASAFQAw%3D%3D

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.

                  Čia šiaip pora pavyzdžių apie HSR curve radiusus

                  Minimum railway curve radius - Wikipedia


                  Estimated minimum horizontal curve radii for HSR, maglev and Hyperloop... | Download Scientific Diagram
                  Šiaip geležinkelių projektavime stengiamasi naudoti "recommended" posūkių spindulius jei įmanoma, o tie 250km/h geležinkeliui yra arčiau 4500-5000m. Panašu, kad čia, kaip lygioje ir ne per tankiausiai apgyvendintoje vietoje, tokį ir panaudojo.

                  Comment


                    Keywords čia turbūt yra "recommended" ir "stengiamasi" ir "jei įmanoma". Realybė dažniausiai tokia nebūna, gal neskaitant kai kurių naujų 250km/h linijų Kinijoj, kur palikta daug atsargos ateities upgreidams. Aš galėčiau lažintis, kad HSR statybų rekomendacijosė nėra ir dviejų skirtingo pločio vėžių, sueinančių į vieną tunelį su dubliuotu vienkeliu

                    Comment


                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                      Fizikos pradmenys: energija (apkrova) nuo masės priklauso tiesiškai, kai nuo greičio - eksponentiškai. E=mc2
                      Ne eksponentiškai, o kvadratiškai, please, ir ne E=mc^2, o E = (mv^2)/2. Mokyklinė fizika, o ne pop-Einšteinas.

                      Upd. c^2 yra konstanta, Einšteino esmė, kad masė irgi yra energija. Kinetinė energija yra kas kita.
                      Paskutinis taisė alga; 2024.10.26, 20:50.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Ne eksponentiškai, o kvadratiškai, please, ir ne E=mc^2, o E = (mv^2)/2. Mokyklinė fizika, o ne pop-Einšteinas.

                        Upd. c^2 yra konstanta, Einšteino esmė, kad masė irgi yra energija. Kinetinė energija yra kas kita.
                        Gerai, kad yra kas pataiso iš pop-Einšteino.
                        Esmės nekeičia - prie didelių greičių didelės energijos, todėl ilgiems tiltams - stori poliai.

                        Comment


                          Judam, judam.

                          https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-2332672
                          Į Lietuvą iš Švedijos atvyko pirmoji 50 000 tonų geležinkelio skaldos balasto partija naujai „Rail Baltica“ vėžei. „LTG Infra“ įsigyto 86 200 tonų skaldos balasto reikės Šveicarija–Žeimiai 8,8 km ruožui įrengti. Likusi 36 200 tonų dalis bus pristatyta iki lapkričio pabaigos, rašoma „LTG Infra“ pranešime spaudai.

                          „Įrengęs skaldos pagrindą rangovas ant jos klos pabėgius ir bėgius. Iki metų pabaigos laukiame pirmosios dalies bėgių pristatymo, šiuo metu gamykloje jau pradėti gaminti pabėgiai.
                          Paskutinis taisė digital; 2024.10.28, 19:05. Priežastis: pridėta citata

                          Comment


                            Neturiu nuotraukų, bet šiandien (šeštadienį) važiavau palei Nėrį Jonavos puse - tilto statybvietėje atrodo kokios 5-6 poliakalės dirbo. Tai gal vis gi pradės judėti kažkur.

                            Comment


                              Įdomu, kokie reikalai su tilto finansavimu? Turint omeny, kad tiltas dabar jau turėjo būti pastatytas, o jis realiai dar tik ankstyvoje polių kalimo stadijoje, ar ES nieko nesakys dėl finansavimo?

                              Comment


                                JAV atsargos generolas įspėja Lietuvą, Latviją, Estiją: „Turite žinoti, kad reikia paskubėti“

                                Buvęs JAV ginkluotųjų pajėgų Europoje vadas, į pensiją išėjęs generolas leitenantas Benas Hodgesas stebėjosi, kodėl „Rail Baltica“ geležinkelio bėgiai, kariniu požiūriu svarbiausia projekto dalis, vis dar nėra bent iš dalies nutiesti, nes būtent jie prireikus leistų NATO pajėgoms kuo greičiau atvykti į Baltijos šalis.

                                „Turite žinoti, kad reikia paskubėti. Tikrai esu nustebęs, kad „Rail Baltica“ geležinkelis vis dar nebaigtas. Dalis šio projekto jau galėjo būti įgyvendinta, kariniu požiūriu svarbi jo dalis yra patys bėgiai – nutieskite juos pirmiausia“, – sakė B. Hodgesas.

                                „Po to galėsime nerimauti dėl gražių geležinkelio stočių, bet tai nėra prioritetas. Prioritetas yra garantuoti, kad NATO pajėgos galėtų kuo greičiau judėti, kuo greičiau atvykti į Lietuvą, Latviją ir Estiją. Su tuo susitvarkykite pirmiausia“, – ragino jis.
                                Lietuvai turbūt mažiausiai pretenzijų, nes ir bėgius turi iki Kauno, ir stočių nestato pirmoje vietoje.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  JAV atsargos generolas įspėja Lietuvą, Latviją, Estiją: „Turite žinoti, kad reikia paskubėti“

                                  Lietuvai turbūt mažiausiai pretenzijų, nes ir bėgius turi iki Kauno, ir stočių nestato pirmoje vietoje.
                                  Ma rodos FSB ar GRU sėkmingą operaciją atliko Latvijoje

                                  Comment


                                    geriau po rusais, bet su kietom stotim.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                                      Ma rodos FSB ar GRU sėkmingą operaciją atliko Latvijoje
                                      Būtų pas mus buvę socdemai aną kadenciją, tai turbūt nebūtų nei tilto poliai išgręžioti, nei skaldos nebūtų ant ko šiuo metu pilt Bet už tai būtų Naujininkuose futuristinės stoties griaučiai
                                      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 19:18.

                                      Comment


                                        Pasirašyta iki šiol didžiausia „Rail Baltica“ projekto finansavimo sutartis

                                        Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji įstaiga (CINEA) ir trijų Baltijos šalių susisiekimo ministerijų įgaliota bendra įmonė „RB Rail AS“ pasirašė papildomą finansavimo sutartį dėl šią vasarą „Rail Baltica“ projektui paskirtos Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) dotacijos, rašoma „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime spaudai.

                                        Iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės projektui skirta papildoma beveik 1,16 mlrd. Eur parama. Kartu su nacionaliniu trijų Baltijos valstybių finansavimu viso skirta 1,43 mlrd. Eur. Iš jų projekto daliai Lietuvoje įgyvendinti – 529 mln. Eur. Europos Sąjungos (ES) dėmesys ir toliau skiriamas magistralinės linijos statybai bei Baltijos regiono integracijai į ES.

                                        Lietuvoje finansavimas skirtas magistralinės geležinkelio kelio sankasos įrengimui ruože Ramygala–Joniškėlis (36,7 km), besidriekiančiam Latvijos sienos link, taip pat – ruožo Kaunas–Ramygala (69 km) viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimui. Lietuva jau anksčiau buvo užsitikrinusi finansavimą 78 km geležinkelio sankasos įrengimui nuo Kauno link Latvijos sienos – viso bus statomas 114 km ruožas Panevėžio link.

                                        Šiuo metu sankasos statybos vykdomos 29,2 km ruože Panevėžio link, pasirašyta sutartis dėl rangos darbų naujoje 17,1 km atkarpoje.

                                        „Lyginant su 2023 m., šiemet nuo sausio iki rugsėjo pabaigos atlikta 60 proc. daugiau statybos darbų. Vasaros laikotarpiu išaugę atliktų darbų rodikliai rudenį pasiekė piką. Tai – bendras rangovo, „LTG Infra“ ir „Rail Baltica“ komandos indėlis siekiant maksimalaus projekto spartinimo“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

                                        Tai – iki šiol didžiausias kvietimas transporto infrastruktūros finansavimui, kuriuo numatyta paskirstyti apie 7,06 mlrd. Eur lėšų.

                                        Didžioji dalis jų skirta projektams, kuriais siekiama ES transporto atsparumo, karinio mobilumo gerinimo ir ES klimato tikslų didinant tvarumą. Be „Rail Baltica“ papildomas finansavimas skirtas greitajai geležinkelio linijai Lionas–Turinas tarp Prancūzijos ir Italijos bei Fehmarnbelto tuneliui tarp Danijos ir Vokietijos.

                                        Comment


                                          Latvijoje ėmėsi bėgių:

                                          Spalis 30 d., 13:42 ·
                                          #BESIXupdate • Track laying work has commenced at Rail Baltica's Riga Central Station Project !
                                          Together with RERE Grupa and Rizzani de Eccher, BESIX is designing and building Riga's new central station and a 1-kilometre railway bridge across the river Daugava as part of the Rail Baltica initiative, which aims to integrate the Baltic States in the European rail network.
                                          Last week, the first kilometre of 1520 mm wide railway tracks was installed using a specialised track laying train. These new tracks will temporarily accommodate train traffic through Riga on the south side of the station. Later, 1,435 mm tracks will be added to comply with the European rail network standard.
                                          BERERIX
                                          #BESIX #RailBaltica #Construction #Riga
                                          Click image for larger version

Name:	Riga_BESIX_464913010_1079934503939137_4401953739405509717_n.jpg
Views:	393
Size:	376,3 kB
ID:	2163678

                                          Click image for larger version

Name:	Riga_BESIX_464806698_1079934613939126_7914946239694226912_n.jpg
Views:	391
Size:	314,1 kB
ID:	2163679


                                          Šaltinis: Rangovo BESIX FB https://www.facebook.com/BESIXOfficial
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X