Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Etapavimas yra gudravimas? Ką? Kokius čia beverčius šūdus rašinėji?

    Ir nieko nėra blogo turėti nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, nes jie vis tiek galiausiai bus naudojami Rail Baltica tiltui, kurį ES finansuos antrame etape. Latviai nėra pastatę nieko, kas nebus naudojama. Tuo tarpu Lietuvos transporto obliukai ištaškė didenę dalį milijardo (skaičiuojant šių laikų eurais) nenaudotinam ruožui.
    Latviai turi ne tik nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, bet ir tiltą.

    Gal žinai kuriame finansavimo etape bus supiltos Irlavos tilto sankasos? Apie kelią neklausiu, ten minimum dar du papildomi etapai.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Neblogai parodo Patinka spaudinėtojų argumentacijos lygį ir bendrą supratimą apskritai.
      Ką, pavydu, kad pats turi tik vieną Patinka spaudinėtoją?

      Comment


        VLR
        Pats muša, pats rėkia.
        Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
        "patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
        ​​​​​​​Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          VLR
          Pats muša, pats rėkia.
          Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
          "patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
          ​​​​​​​Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.
          Tu bandai nustatyti principą, kad ad hominem yra vienintelis kriterijus, kuris sprendžia apie diskusijos lygį. Deja taip nėra, tai yra tik vienas iš kriterijų ir toli gražu ne pats svarbiausias. Taip pat reiktų priminti, kad čia nesu vienintelis kaltas. Pavyzdžiui, 'Patinka spaudinėtojų klanas' terminas atsirado po to, kai vienas iš diskusijos dalyvių rodė Patinka paspaudusių žmonių skaičių kaip į įrodymą, kad aš pralaimiu diskusiją. O tai irgi yra ad hominem prieš mane, kaip ir pvz. praeitame puslapyje randami epitetai kaip "visiškai atitrūkęs nuo realybės" ar klausimai kaip "ar tu turi darbą iš viso" skirti man. Tad čia galime dėti lygiąsias.

          Tačiau pagrindinis diskusijos lygio kriterijus, mano nuomone, yra žmonių sugebėjimas filtruoti informaciją ir sugebėti sudėlioti konkretų, pagrįstą argumentą. Jei jau pradėjom analizuoti mane, gal paanalizuojam ir tave?

          - Šnekėjai nesąmones gindamas RB1: sakei, kad ruožas bus naudojamas RB2, ko neįvyko ir negalėjo įvykti, nes tas ruožas yra per daug kreivas. Tad parodei savo nesigaudymą temoje.
          - Tada išsitraukei kažkokią nesąmonę, kad tas ruožas buvo statomas dėl Kaliningrado, kas buvo jau visiškos sapalionės ir blevyzgos.
          - Tada pradėjai sakyti, kad ES pinigų iššvaistymas RB1 nėra svarbu, nes 'vis tiek ES pinigai'. Kas yra gal ir OK, bet po to, kalbant apie projektus Latvijoje, jau pradėjai sakyti, kad ES pinigų švaistymas nėra gerai (nors ten nebuvo joks švaistymas). Tai rodo, kad apie tą patį dalyką turi skirtingas nuomones priklausomai nuo konteksto, o tai jau yra šūdina argumentavimo taktika.
          - Kalbėjai, kad tas faktas, kad Lietuva nesistato stočių, leis Lietuvai Rail Baltica projekto apimty pasistatyti HSR atšaką į Klaipėdą, kas vėl parodė, kad nesupranti, kaip veikia tokie projektai
          - Paskutiniame puslapyje cituoji kažkokį su transportu nesusijusi žmogų net jo neperskaitęs, jo žodžiai apie ES finansavimo pasikeitimą visiškai neparemia tavo kampo
          - Nuolatos kartojai, kad Kauno vienkelis nekels jokių problemų iki 2050, nors oficialioje Rail Baltica studijoje buvo rašoma, kad Kauno tunelis kels problemų tvarkaraščiams nuo pat pradžių, o 2050-ieji yra tas laikas, kai ten jau nebebus likę capacity, kas yra du skirtingi dalykai. Toliau nuolatos tai kartojai net po to, kai tau buvo parodytas šaltinis, kad esi neteisus.
          ir tt. ir pan. (galėčiau dar dešimt tokių parašyti)

          Tokie nuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusės. Tiesiog nerašinėk apie tai, apie ką neturi žalio supratimo, net jei ir turi širdyje degantį norą apginti savo šalį. Ne čia vieta yra tai daryti. Sveika kritika yra progreso variklis, o ne vaflių rašinėjimas siekiant apginti prastus sprendimus bet kokią kaina iš nacionalistinių paskatų.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Pavyzdžiui, 'Patinka spaudinėtojų klanas' terminas atsirado po to, kai vienas iš diskusijos dalyvių rodė Patinka paspaudusių žmonių skaičių kaip į įrodymą, kad aš pralaimiu diskusiją.
            Kadangi pats žinai, kad tai netiesa - paskaičiuota kas kiek paspaudžia Patinka ant pranešimų buvo tik po to, kai tamsta pareiškei, kad "tylioji dauguma" tamstą palaiko, tai linkiu gerų atostogų.

            Comment


              Prie Bartonių karjero kelios telefoninės nuotraukos.
              LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

              Comment


                VLR
                LOLOL
                Ad hominem kaip pagrindinio principo aš neminėjau, ir dar pabrėžiau kad diskusiją "pagerintų bent 5%", o ne kažkaip kardinaliai. Tad susikūrei šiaudinę baidyklę, ir nuklajojai kažkur į lankas ir eilinį kartą prirašei paklodę ne į temą.
                Toliau. Ar buvo nors kartas kai aš Tamstą kaip nors išvadinau ar dar kaip nors piktybiškai įžeidinėjau?
                Tačiau tamstai būtinai prireikė atsakyti į mano komentarą apie tamstos bendravimo kultūrą, bet be įžeidimų eilinį kartą neapsiėjote. Ko čia skundžiatės ad hominem atakom, kai jūs esat pagrindinė purvais besidrabstanti asmenybė? Ir dar dėl savo nepadoraus elgesio apkaltinote mane? Čia panašiai kaip kaltinti merginą dėl jos pačios išprievartavimo... Neturite savikontrolės? Galvojate kad prirašęs įžeidimų pakelsite diskusijos lygį?
                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                ​​​​nuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusės
                vaflių rašinėjimas
                nacionalistinių paskatų
                šūdina argumentavimo taktika
                Paskutinis taisė B.S.; 2024.10.20, 23:55.

                Comment


                  Parašė judosius Rodyti pranešimą
                  Prie Bartonių karjero kelios telefoninės nuotraukos.
                  Kaip suprantu čia garsiojo RB tilto statybos vieta?
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Kaip suprantu čia garsiojo RB tilto statybos vieta?
                    Taip, per vartus matosi kitoje Neries pusėje esantis plantas ir statybvietė.
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      Taip, per vartus matosi kitoje Neries pusėje esantis plantas ir statybvietė.
                      Biškį atsilieka nuo grafiko. Nors iš kitos pusės - medžiagas ir konstrukcijas geležinkelio tilto statybai paprasčiausia atvežti geležinkeliu. O jo nėra.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"

                        Comment


                          O čia daugiau foto.

                          Šaltinis tas pats: https://www.facebook.com/RailBaltica...TQbWcuXes6E51l













                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"
                            Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
                            Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
                              Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
                              Matau padavė sofos konstruktorių ir darbų vadovų. Kiek laiko Kauno tilto atramas statė?

                              Comment


                                Būtu labai patogu matyti tokiose žemėlapiu platformose kaip citynow arba citify kur darbai vyksta, o kur tik planuojami ir visumoje matyti visą trasą nuo PL iki LV

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Matau padavė sofos konstruktorių ir darbų vadovų. Kiek laiko Kauno tilto atramas statė?
                                  Tiesiog lovos ekspertas esu, bandau lyginti su panašiais projektais kitur.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"
                                    Prieš kelias dienas judosius dalinosi keliomis nuotraukomis, kuriose matėsi 4 grąžtai poliams (įskaitant vieną tam "įspūdingam" diametrui) ir viena poliakalė, tikriausiai skirta garsiajam špuntui sukalti.
                                    Vien pagal statybvietės dydį galima vertinti, kad darbai ten vyksta max kokiu 15 proc. intensyvumu.

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
                                    Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
                                    Kadangi pats SK dalies nemačiau, bet pagal nuogirdas, tai tiesiog labai nevykusiai suprojektuoti patys poliai. Projektą rengė lyg ir ispanai, kurie pritaikė sprendinius kaip pas save, nors pas mus gruntai visai kitokie. Juk tai ne pirmas tiltas Lietuvoje, bet visur kitur kažkaip apsieidavo be 1,8 m diametro polių. Todėl tikėtina, kad mažas tempas yra ir dėl kitų problemų projektinėje dokumentacijoje.

                                    Comment


                                      Nenuvertinkim tų ispanų, nes tai bus ilgiausias tiltas lietuvoje ir greitojo geležinkelio apkrovos tikrai skirtingos nei visų kitų tiltų LT. Čia ne Lyduvėnų tiltas su vmax 60km/h, ar kiek ten.

                                      Comment


                                        Tiltuose dažniausiai problemų kelia ilgi tarpatramiai, kuo šis tiltas nepasižymi, nes didžioji jo dalis yra virš sausumos ir atramų galima patankinti. Vien tai, kad tai gretasis geležinkelis, tikrai nesukuria didelių apkrovų. Greitai važiuoja keleiviniai sastatai, kurių masę, palyginti su krovininiais, yra labai maža. Jeigu tas tiltas būtų kažkokios įmantrios formos, kreivėje ar pan., tai gal ir būtų išskirtinės dinaminės apkrovos. Dabar - vargu.

                                        O dėl apkrovų, LTG Infra puslapyje radau tokią info:
                                        2.3.5. Leidžiama maksimali apkrova 1. 1520 mm vėžės geležinkelių linijose didžiausia leidžiamoji statinė ašies apkrova yra 25 t, o 1435 mm vėžės geležinkelių linijose – 22,5 t.
                                        Tai sakyčiau esami "rusiškos" vežės tiltai, kaip pvz. Lyduvėnų tiltas, turėtų būti sudetingesnės konstrukcijos.

                                        Comment


                                          Fizikos pradmenys: energija (apkrova) nuo masės priklauso tiesiškai, kai nuo greičio - eksponentiškai. E=mc2

                                          Comment

                                          Working...
                                          X