Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Buvo.
    Deja nebuvo. Iš esmės į balą išmesti 360 milijonų Eur tų laikų pinigais, pastatant geležinkelį netinkamą naudojimui be jokios perspektyvos kam nors pritaikyti ar naudoti ateityje, neskaitant keleto parodomųjų traukinių. Ginti ir teisinti tokią nesąmonę gali tik visiškai temoje nesusigaudantys profanai.

    Comment


      Deja, buvo.

      Comment


        Skuodis ir dabartinė LTG vadovybė nesutinka panašu. Iš jo FB:

        Kažkada pasistatėme Europos standarto bėgius (juos vadinu „lėtaisiais“) nuo Lenkijos iki Kauno, bet niekaip negaliu suvokti, kodėl jie tuomet pastatyti „kreivi“ (dėl ko juos dabar turime „ištiesinti“) ir kaip tuomet nebuvo kartu įdiegta signalizacijos sistema. Tiesa pasakius, negali suvokti ir dabartinė LTG vadovybė. Ką reiškia jos trūkumas? Kad eismą, šiek tiek sutirštinus, reguliuojame vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais. Dėl to negalima rizikuoti ant bėgių statant keleivinių traukinių, o dabartinis krovininių traukinių pralaidumas yra keturis kartus mažesnis, nei galėtų būti. Tai kur kritikai buvote pastaruosius dešimtmečius?
        Neblogai parodo Patinka spaudinėtojų argumentacijos lygį ir bendrą supratimą apskritai.

        Kaip ir tokie variantai kaip:
        - Latvijos ministras video: mes susiknisome su vagonų nepritaikymu dviračiams, tai mūsų kaltė
        - Patinka spaudinėtojas: ahaha latviai neranda kaltų dėl vagonų nepritaikymo dviračiams
        - Klanas: *griausmingi aplodismentai*
        Paskutinis taisė VLR; 2024.10.19, 08:36.

        Comment


          Pasirodo, anot Skuodžio, PKP atvažiuodavo rusiška vėže arba krovininių traukiniu. Įdomu.

          Skuodžio ministravimo metu LTG ir toliau stebėsis savo neveiklumu, ar įrengs signalizaciją? Sakote vėlu? O anksčiau nebuvo galima? Gal Skuodis įvardino kas konkrečiai kaltas, kad ruože nėra jokios signalizacijos?

          Skuodis ir toliau demonstruos visišką nesupratimą apie žemės paskirtis ir planavimo procedūras? Ir geriau paverks snukiaknygėj, bet nieko nedarys.

          Gal latvių ministras įvardino kas konkrečiai rengė ir tvirtino technines specifikacijas sąstatų pirkimui ir pamiršo zonas neįgaliesiems, vaikų vežimėliams bei dviračiams? Kažkaip neišgirdau. Škoda negalėjo pagaminti kitaip, nei užsakyta. Todėl latviai ir sako "mes", bet kažkodėl neviešina vardo ir pavardės. Net neabejoju, kad vyko ne vienas derybinis susitikimas ir latviai matė tiek variantus, tiek brėžinius į sutartį. Bet neatsirado nei vieno, kuris pastebėtų kliurką.

          Ministrai ateina ir išeina, o ministerijų lodoriai lieka.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Etapavimas yra gudravimas? Ką? Kokius čia beverčius šūdus rašinėji?

            Ir nieko nėra blogo turėti nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, nes jie vis tiek galiausiai bus naudojami Rail Baltica tiltui, kurį ES finansuos antrame etape. Latviai nėra pastatę nieko, kas nebus naudojama. Tuo tarpu Lietuvos transporto obliukai ištaškė didenę dalį milijardo (skaičiuojant šių laikų eurais) nenaudotinam ruožui.
            Latviai turi ne tik nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, bet ir tiltą.

            Gal žinai kuriame finansavimo etape bus supiltos Irlavos tilto sankasos? Apie kelią neklausiu, ten minimum dar du papildomi etapai.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Neblogai parodo Patinka spaudinėtojų argumentacijos lygį ir bendrą supratimą apskritai.
              Ką, pavydu, kad pats turi tik vieną Patinka spaudinėtoją?

              Comment


                VLR
                Pats muša, pats rėkia.
                Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
                "patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
                ​​​​​​​Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  VLR
                  Pats muša, pats rėkia.
                  Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
                  "patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
                  ​​​​​​​Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.
                  Tu bandai nustatyti principą, kad ad hominem yra vienintelis kriterijus, kuris sprendžia apie diskusijos lygį. Deja taip nėra, tai yra tik vienas iš kriterijų ir toli gražu ne pats svarbiausias. Taip pat reiktų priminti, kad čia nesu vienintelis kaltas. Pavyzdžiui, 'Patinka spaudinėtojų klanas' terminas atsirado po to, kai vienas iš diskusijos dalyvių rodė Patinka paspaudusių žmonių skaičių kaip į įrodymą, kad aš pralaimiu diskusiją. O tai irgi yra ad hominem prieš mane, kaip ir pvz. praeitame puslapyje randami epitetai kaip "visiškai atitrūkęs nuo realybės" ar klausimai kaip "ar tu turi darbą iš viso" skirti man. Tad čia galime dėti lygiąsias.

                  Tačiau pagrindinis diskusijos lygio kriterijus, mano nuomone, yra žmonių sugebėjimas filtruoti informaciją ir sugebėti sudėlioti konkretų, pagrįstą argumentą. Jei jau pradėjom analizuoti mane, gal paanalizuojam ir tave?

                  - Šnekėjai nesąmones gindamas RB1: sakei, kad ruožas bus naudojamas RB2, ko neįvyko ir negalėjo įvykti, nes tas ruožas yra per daug kreivas. Tad parodei savo nesigaudymą temoje.
                  - Tada išsitraukei kažkokią nesąmonę, kad tas ruožas buvo statomas dėl Kaliningrado, kas buvo jau visiškos sapalionės ir blevyzgos.
                  - Tada pradėjai sakyti, kad ES pinigų iššvaistymas RB1 nėra svarbu, nes 'vis tiek ES pinigai'. Kas yra gal ir OK, bet po to, kalbant apie projektus Latvijoje, jau pradėjai sakyti, kad ES pinigų švaistymas nėra gerai (nors ten nebuvo joks švaistymas). Tai rodo, kad apie tą patį dalyką turi skirtingas nuomones priklausomai nuo konteksto, o tai jau yra šūdina argumentavimo taktika.
                  - Kalbėjai, kad tas faktas, kad Lietuva nesistato stočių, leis Lietuvai Rail Baltica projekto apimty pasistatyti HSR atšaką į Klaipėdą, kas vėl parodė, kad nesupranti, kaip veikia tokie projektai
                  - Paskutiniame puslapyje cituoji kažkokį su transportu nesusijusi žmogų net jo neperskaitęs, jo žodžiai apie ES finansavimo pasikeitimą visiškai neparemia tavo kampo
                  - Nuolatos kartojai, kad Kauno vienkelis nekels jokių problemų iki 2050, nors oficialioje Rail Baltica studijoje buvo rašoma, kad Kauno tunelis kels problemų tvarkaraščiams nuo pat pradžių, o 2050-ieji yra tas laikas, kai ten jau nebebus likę capacity, kas yra du skirtingi dalykai. Toliau nuolatos tai kartojai net po to, kai tau buvo parodytas šaltinis, kad esi neteisus.
                  ir tt. ir pan. (galėčiau dar dešimt tokių parašyti)

                  Tokie nuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusės. Tiesiog nerašinėk apie tai, apie ką neturi žalio supratimo, net jei ir turi širdyje degantį norą apginti savo šalį. Ne čia vieta yra tai daryti. Sveika kritika yra progreso variklis, o ne vaflių rašinėjimas siekiant apginti prastus sprendimus bet kokią kaina iš nacionalistinių paskatų.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Pavyzdžiui, 'Patinka spaudinėtojų klanas' terminas atsirado po to, kai vienas iš diskusijos dalyvių rodė Patinka paspaudusių žmonių skaičių kaip į įrodymą, kad aš pralaimiu diskusiją.
                    Kadangi pats žinai, kad tai netiesa - paskaičiuota kas kiek paspaudžia Patinka ant pranešimų buvo tik po to, kai tamsta pareiškei, kad "tylioji dauguma" tamstą palaiko, tai linkiu gerų atostogų.

                    Comment


                      Prie Bartonių karjero kelios telefoninės nuotraukos.
                      LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

                      Comment


                        VLR
                        LOLOL
                        Ad hominem kaip pagrindinio principo aš neminėjau, ir dar pabrėžiau kad diskusiją "pagerintų bent 5%", o ne kažkaip kardinaliai. Tad susikūrei šiaudinę baidyklę, ir nuklajojai kažkur į lankas ir eilinį kartą prirašei paklodę ne į temą.
                        Toliau. Ar buvo nors kartas kai aš Tamstą kaip nors išvadinau ar dar kaip nors piktybiškai įžeidinėjau?
                        Tačiau tamstai būtinai prireikė atsakyti į mano komentarą apie tamstos bendravimo kultūrą, bet be įžeidimų eilinį kartą neapsiėjote. Ko čia skundžiatės ad hominem atakom, kai jūs esat pagrindinė purvais besidrabstanti asmenybė? Ir dar dėl savo nepadoraus elgesio apkaltinote mane? Čia panašiai kaip kaltinti merginą dėl jos pačios išprievartavimo... Neturite savikontrolės? Galvojate kad prirašęs įžeidimų pakelsite diskusijos lygį?
                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        ​​​​nuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusės
                        vaflių rašinėjimas
                        nacionalistinių paskatų
                        šūdina argumentavimo taktika
                        Paskutinis taisė B.S.; 2024.10.20, 23:55.

                        Comment


                          Parašė judosius Rodyti pranešimą
                          Prie Bartonių karjero kelios telefoninės nuotraukos.
                          Kaip suprantu čia garsiojo RB tilto statybos vieta?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Kaip suprantu čia garsiojo RB tilto statybos vieta?
                            Taip, per vartus matosi kitoje Neries pusėje esantis plantas ir statybvietė.
                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Taip, per vartus matosi kitoje Neries pusėje esantis plantas ir statybvietė.
                              Biškį atsilieka nuo grafiko. Nors iš kitos pusės - medžiagas ir konstrukcijas geležinkelio tilto statybai paprasčiausia atvežti geležinkeliu. O jo nėra.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"

                                Comment


                                  O čia daugiau foto.

                                  Šaltinis tas pats: https://www.facebook.com/RailBaltica...TQbWcuXes6E51l













                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"
                                    Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
                                    Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
                                      Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
                                      Matau padavė sofos konstruktorių ir darbų vadovų. Kiek laiko Kauno tilto atramas statė?

                                      Comment


                                        Būtu labai patogu matyti tokiose žemėlapiu platformose kaip citynow arba citify kur darbai vyksta, o kur tik planuojami ir visumoje matyti visą trasą nuo PL iki LV

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Matau padavė sofos konstruktorių ir darbų vadovų. Kiek laiko Kauno tilto atramas statė?
                                          Tiesiog lovos ekspertas esu, bandau lyginti su panašiais projektais kitur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X