Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Skuodis ir dabartinė LTG vadovybė nesutinka panašu. Iš jo FB:
Kažkada pasistatėme Europos standarto bėgius (juos vadinu „lėtaisiais“) nuo Lenkijos iki Kauno, bet niekaip negaliu suvokti, kodėl jie tuomet pastatyti „kreivi“ (dėl ko juos dabar turime „ištiesinti“) ir kaip tuomet nebuvo kartu įdiegta signalizacijos sistema. Tiesa pasakius, negali suvokti ir dabartinė LTG vadovybė. Ką reiškia jos trūkumas? Kad eismą, šiek tiek sutirštinus, reguliuojame vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais. Dėl to negalima rizikuoti ant bėgių statant keleivinių traukinių, o dabartinis krovininių traukinių pralaidumas yra keturis kartus mažesnis, nei galėtų būti. Tai kur kritikai buvote pastaruosius dešimtmečius?
Kaip ir tokie variantai kaip:
- Latvijos ministras video: mes susiknisome su vagonų nepritaikymu dviračiams, tai mūsų kaltė
- Patinka spaudinėtojas: ahaha latviai neranda kaltų dėl vagonų nepritaikymo dviračiams
- Klanas: *griausmingi aplodismentai*Paskutinis taisė VLR; 2024.10.19, 08:36.
- 1 patinka
Comment
-
Pasirodo, anot Skuodžio, PKP atvažiuodavo rusiška vėže arba krovininių traukiniu. Įdomu.
Skuodžio ministravimo metu LTG ir toliau stebėsis savo neveiklumu, ar įrengs signalizaciją? Sakote vėlu? O anksčiau nebuvo galima? Gal Skuodis įvardino kas konkrečiai kaltas, kad ruože nėra jokios signalizacijos?
Skuodis ir toliau demonstruos visišką nesupratimą apie žemės paskirtis ir planavimo procedūras? Ir geriau paverks snukiaknygėj, bet nieko nedarys.
Gal latvių ministras įvardino kas konkrečiai rengė ir tvirtino technines specifikacijas sąstatų pirkimui ir pamiršo zonas neįgaliesiems, vaikų vežimėliams bei dviračiams? Kažkaip neišgirdau. Škoda negalėjo pagaminti kitaip, nei užsakyta. Todėl latviai ir sako "mes", bet kažkodėl neviešina vardo ir pavardės. Net neabejoju, kad vyko ne vienas derybinis susitikimas ir latviai matė tiek variantus, tiek brėžinius į sutartį. Bet neatsirado nei vieno, kuris pastebėtų kliurką.
Ministrai ateina ir išeina, o ministerijų lodoriai lieka.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Etapavimas yra gudravimas? Ką? Kokius čia beverčius šūdus rašinėji?
Ir nieko nėra blogo turėti nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, nes jie vis tiek galiausiai bus naudojami Rail Baltica tiltui, kurį ES finansuos antrame etape. Latviai nėra pastatę nieko, kas nebus naudojama. Tuo tarpu Lietuvos transporto obliukai ištaškė didenę dalį milijardo (skaičiuojant šių laikų eurais) nenaudotinam ruožui.
Gal žinai kuriame finansavimo etape bus supiltos Irlavos tilto sankasos? Apie kelią neklausiu, ten minimum dar du papildomi etapai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Neblogai parodo Patinka spaudinėtojų argumentacijos lygį ir bendrą supratimą apskritai.
- 3 patinka
Comment
-
VLR
Pats muša, pats rėkia.
Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
"patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Pats muša, pats rėkia.
Tamsta gal nustok žeminti šios diskusijos kokybę ir po to tuom skųstis. Būtent pats tamsta ją ir žemina pačio ad hominem atakom, bei nešvankybėm:
"patinka spaudinėtojų klanas", "pagiežingi nacionalistėliai", "pavydūs artojai" ir pan.
Temos kokybė kaip mat padidėtų bent 5%. Iš anksto dėkoju.
Tačiau pagrindinis diskusijos lygio kriterijus, mano nuomone, yra žmonių sugebėjimas filtruoti informaciją ir sugebėti sudėlioti konkretų, pagrįstą argumentą. Jei jau pradėjom analizuoti mane, gal paanalizuojam ir tave?
- Šnekėjai nesąmones gindamas RB1: sakei, kad ruožas bus naudojamas RB2, ko neįvyko ir negalėjo įvykti, nes tas ruožas yra per daug kreivas. Tad parodei savo nesigaudymą temoje.
- Tada išsitraukei kažkokią nesąmonę, kad tas ruožas buvo statomas dėl Kaliningrado, kas buvo jau visiškos sapalionės ir blevyzgos.
- Tada pradėjai sakyti, kad ES pinigų iššvaistymas RB1 nėra svarbu, nes 'vis tiek ES pinigai'. Kas yra gal ir OK, bet po to, kalbant apie projektus Latvijoje, jau pradėjai sakyti, kad ES pinigų švaistymas nėra gerai (nors ten nebuvo joks švaistymas). Tai rodo, kad apie tą patį dalyką turi skirtingas nuomones priklausomai nuo konteksto, o tai jau yra šūdina argumentavimo taktika.
- Kalbėjai, kad tas faktas, kad Lietuva nesistato stočių, leis Lietuvai Rail Baltica projekto apimty pasistatyti HSR atšaką į Klaipėdą, kas vėl parodė, kad nesupranti, kaip veikia tokie projektai
- Paskutiniame puslapyje cituoji kažkokį su transportu nesusijusi žmogų net jo neperskaitęs, jo žodžiai apie ES finansavimo pasikeitimą visiškai neparemia tavo kampo
- Nuolatos kartojai, kad Kauno vienkelis nekels jokių problemų iki 2050, nors oficialioje Rail Baltica studijoje buvo rašoma, kad Kauno tunelis kels problemų tvarkaraščiams nuo pat pradžių, o 2050-ieji yra tas laikas, kai ten jau nebebus likę capacity, kas yra du skirtingi dalykai. Toliau nuolatos tai kartojai net po to, kai tau buvo parodytas šaltinis, kad esi neteisus.
ir tt. ir pan. (galėčiau dar dešimt tokių parašyti)
Tokie nuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusės. Tiesiog nerašinėk apie tai, apie ką neturi žalio supratimo, net jei ir turi širdyje degantį norą apginti savo šalį. Ne čia vieta yra tai daryti. Sveika kritika yra progreso variklis, o ne vaflių rašinėjimas siekiant apginti prastus sprendimus bet kokią kaina iš nacionalistinių paskatų.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPavyzdžiui, 'Patinka spaudinėtojų klanas' terminas atsirado po to, kai vienas iš diskusijos dalyvių rodė Patinka paspaudusių žmonių skaičių kaip į įrodymą, kad aš pralaimiu diskusiją.
- 2 patinka
Comment
-
VLR
LOLOL
Ad hominem kaip pagrindinio principo aš neminėjau, ir dar pabrėžiau kad diskusiją "pagerintų bent 5%", o ne kažkaip kardinaliai. Tad susikūrei šiaudinę baidyklę, ir nuklajojai kažkur į lankas ir eilinį kartą prirašei paklodę ne į temą.
Toliau. Ar buvo nors kartas kai aš Tamstą kaip nors išvadinau ar dar kaip nors piktybiškai įžeidinėjau?
Tačiau tamstai būtinai prireikė atsakyti į mano komentarą apie tamstos bendravimo kultūrą, bet be įžeidimų eilinį kartą neapsiėjote. Ko čia skundžiatės ad hominem atakom, kai jūs esat pagrindinė purvais besidrabstanti asmenybė? Ir dar dėl savo nepadoraus elgesio apkaltinote mane? Čia panašiai kaip kaltinti merginą dėl jos pačios išprievartavimo... Neturite savikontrolės? Galvojate kad prirašęs įžeidimų pakelsite diskusijos lygį?
Parašė VLR Rodyti pranešimąnuolatiniai vėmimai ir yra tai, kas priveda prie ad hominem ir prasto diskusijos lygio bei kartojimosi ir iš mano pusėsvaflių rašinėjimasnacionalistinių paskatųšūdina argumentavimo taktikaPaskutinis taisė B.S.; 2024.10.20, 23:55.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąPrie Bartonių karjero kelios telefoninės nuotraukos.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu čia garsiojo RB tilto statybos vieta?-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Taip, per vartus matosi kitoje Neries pusėje esantis plantas ir statybvietė.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"
Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Matau padavė sofos konstruktorių ir darbų vadovų. Kiek laiko Kauno tilto atramas statė?
Comment
Comment