O ne atrodo, kad norint gauti finansavimą II etapui reikia iš pradžių pabaigti I etapą? Jeigu niekas nesikeičia, latviai turės pabaigti I etapą, t.y. nutiesti kelią, savo lėšomis ir čia veriasi finansinė praraja. Keik kartų išaugo RB projekto kaina ir kiek pinigų EK skyrė 1-am etapui?
Pirmas etapas bus ES finansuojamas visose Baltijos šalyse vienodai ir pagal poreikius. Pavyzdžiui, Liepos 17-ąją buvo gautas finansavimas projektui pagal jau naujus prioritetus, t.y. pagrindinei linijai. Estija gavo 370m. (daugiausia vienam km. ruožo), Latvija - 346m, Lietuva - 458m. (mažiausiai vienam km. ruožo). Kur čia tas latvių nubaudimas už stotis ir tariamas finansavimo nutraukimas pirmam etapui? Kaip apskritai galima kažką bausti už tai, kad viską vykdė pagal projektą, su visais susitarę ir kai niekas apie jokius skirstymus į etapus nekalbėjo?
Jei čia jūs apie RB1, tai šitas projektas nelabai ką bendro turi su RBII. Pirmas dalykas nevadinčiau tai taškymu, nes pastatyta būtent tiesiogiai susisiekimo linija, o ne pastatai. Ir net ne prabangi ta linija, tad taškymu nepavadinčiau. Kol atsiras RBII tai bus jau 15 metų kaip turime vakarietišką vėžę ne kažkur iki sienos, o iki Lietuvos vidurio.
Ir ar turi kažkas duomenų, kad ji dabar nėra naudojama kroviniams?
RB1 buvo finansuojamas pagal ankstesnę programą, kuri buvo skirta pasiruošti RB2 gerinant infrastruktūrą busimojoje RB2 trasoje, tad bendro su RB2 ta sekcija turi ir labai daug. Pagal tą programa tais laikais už tiek pinigų buvo galima pvz. paversti Kauno tunelį dvikeliu, pasistatyti kietą stotį Vilniuje ar Kaune, paruošti atšaką į KUN ir pan. Pinigai buvo tiesiog išmesti. Keleiviniai traukiniai tame ruože nevažinėja, krovininiai turi važiuoti pro tunelį, kas yra per daug nepatogu ir nepraktiška. Kur kas patogiau yra perkrauti juos prie sienos ir vežti jau tiesiai ten, kur reikia. Ruožas yra neelektrifkuotas, jame nėra signalizacijos, o investuoti į jį kai ruošiamasi RB2 statyboms būtų tikra durnystė.
Taip, sugedus plokštelė - kiekviena kartą atsidarius šitą temą randi pilna pagiežingų nacionalistėlių, kartojančių tą patį (laTViuS nUBaUs, LatVijAI bANkRoTas ir pan. pačių išgalvotas nesąmones). Gerai, kad yra žmonių, kurie padeda šiuos nelaimėlius į vietą su konkrečiais šaltiniais (kaip pvz. mano paskutinis pranešimas, parodantis, kad Latvija net ir su naujais prioritetais sugeba gauti daugiau finansavimo vienam kilometrui linijos, kas automatiškai paneigia šių žmonių nuolatinius pavydžius kliedesius).
Kad netaip, tai tamsta visada "LaTViAi TuRėS StOtĮ, LT šIkNoJ, išmesti 360 mln, tunelis pro kalną, statybų nevyksta, šansai praleisti, tiltas nepajudėjo per 2 metus". Whatevs, ką galėjai įtikint, jau įtikinai, kitiems tik papildomo scrollinimo.
Klausimas, kam dar daugiau reikia scrollinti. Atsiversk praeitą puslapį - iš pirmų 13 pranešimų, 8 yra apie latvių 'verkimą', nesugebėjimą statyti infrastruktūros, pER bRanGiAs sToTIS ir pan. Cituojamas kažkoks su transportu nesusijęs žmogus, rašoma klaidinga informacija (be šaltinių) apie finansavimo pirmam etapui Latvijoje mažinimą. Esu patagginamas ir aš, tad mano nuomonė yra, panašu, laukiama. Tad kodėl tu stebiesi, kad aš ją čia parašau? Ir turi gi kas nors ant žemės sugrąžinti pagiežingus ir pavydžius artojus, kuriems ir Lenkijos CPK hubas, turbūt, tebus 'tik pastatas', kuris savo svarba niekada neprilygs nenaudojamam geležinkelio ruožui tarp Marcinkonių ir Baltarusijos sienos.
Apskritai, tai šios temos lygis yra itin žemas, dauguma žmonių visiškai nesigaudo ką kalba ir tik 'gina' Lietuvą bei ieško bet kokio pateisinimo tam, kas buvo padaryta ar yra daroma čia. Tai atrodo apgailėtinai, primena rusiškus forumus, kur žmonės visada gina valdžią be jokio kritinio mąstymo. Sėkmės toliau besimetant ad hominem, kitur nelabai sekasi.
Aš paaiškinau, dėl ko šios temos lygis yra žemas ir ten savikritikos nebuvo, tad nelabai žinau, apie ką tu.
Bet kokiu atveju, grįžtant prie temos, gana įdomus interviu su Latvijos transporto ministru. Labai daug kalba ir apie Rail Baltica. Deja, tik rusiškai, tad man nebuvo lengva žiūrėti, bet gal kam bus įdomu:
Aš paaiškinau, dėl ko šios temos lygis yra žemas ir ten savikritikos nebuvo, tad nelabai žinau, apie ką tu.
Bet kokiu atveju, grįžtant prie temos, gana įdomus interviu su Latvijos transporto ministru. Labai daug kalba ir apie Rail Baltica. Deja, tik rusiškai, tad man nebuvo lengva žiūrėti, bet gal kam bus įdomu:
Kas nesuprantat rusiškai, galit pažiūrėti kaip atrodo į miltus ikantis katinas.
TL;DR:
Riga Hbf ir RIX nelabai buvo įtrauktos į ES finansavimą.
Pirmoje fazėje persėdimas ne Salaspils, bet dar už 5 km. Tipo, Gustonys.
Riga Hbf tiltas gal antroje fazėje. Nes pagudravo ir tilto statybą išskaidė gabaliukais. Pirmoje fazėje - poliai ir gal kolonų atraminė konstrukcija ( rostverkas , ledlaužiai ir pan. Bet nebūtinai, šita vietą numuilino
Dviračių laikikliai Škodose. Darysim rekonstrukciją už kažkiek, Europa mum padės, kaltųnėra, jūsniekonesuprantat.
Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.
Kas nesuprantat rusiškai, galit pažiūrėti kaip atrodo į miltus ikantis katinas.
TL;DR:
Riga Hbf ir RIX nelabai buvo įtrauktos į ES finansavimą.
Pirmoje fazėje persėdimas ne Salaspils, bet dar už 5 km. Tipo, Gustonys.
Riga Hbf tiltas gal antroje fazėje. Nes pagudravo ir tilto statybą išskaidė gabaliukais. Pirmoje fazėje - poliai ir gal kolonų atraminė konstrukcija ( rostverkas , ledlaužiai ir pan. Bet nebūtinai, šita vietą numuilino
Dviračių laikikliai Škodose. Darysim rekonstrukciją už kažkiek, Europa mum padės, kaltųnėra, jūsniekonesuprantat.
Apie AB jau patingėjau klausytis.
- Taip, Rygos centrinė ir RIX stotys nebuvo įtrauktos į pirmą etapą, ką jau sakiau daugybę kartų ir visi tai žino. Taip pat nebuvo įtraukta Vilnius - Kaunas atšaka ir daug kitų darbų. Tai kas? Ką tu tuo bandai pasakyti?
- Apie kokį tiksliai 'gudravimą' kalbi, kai pats ministras sako, kad tilto statymo pradėjimas buvo klaida
Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.
Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.
Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.
- Taip, Rygos centrinė ir RIX stotys nebuvo įtrauktos į pirmą etapą, ką jau sakiau daugybę kartų ir visi tai žino. Taip pat nebuvo įtraukta Vilnius - Kaunas atšaka ir daug kitų darbų. Tai kas? Ką tu tuo bandai pasakyti?
- Apie kokį tiksliai 'gudravimą' kalbi, kai pats ministras sako, kad tilto statymo pradėjimas buvo klaida
Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.
Pagudravimas tai, kad Dauguvos tiltą sudalino į daug etapų ir jiems neužtikrino finansavimo. Ir dabar potencialiai 5-7 metus gali turėti papildomus ledlaužius. O vėliau ir ledlaužius su kolonomis, nes toks etapavimas.
Gal gali pakomentuoti ir jo poziciją dėl pietinės dalies projektavimo darbų?
Ir primenu kad būtent latviai, feilindami terminus, priešinosi RB rangos atsakomybės perdavimui nacionalinėms bendrovėms.
Ir šiaip: nepatinka - neskaityk, tai neprivaloma.
Ir skirtingai nuo tavęs, aš parašiau šio interviu pagrindinių tezių santrauką.
Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.
Kad tavo Patinka spaudinėtų klane yra tik Jonelis. Tai jau turėtų būti didelis ženklas susimąstyti.
Pagudravimas tai, kad Dauguvos tiltą sudalino į daug etapų ir jiems neužtikrino finansavimo. Ir dabar potencialiai 5-7 metus gali turėti papildomus ledlaužius.
Etapavimas yra gudravimas? Ką? Kokius čia beverčius šūdus rašinėji?
Ir nieko nėra blogo turėti nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, nes jie vis tiek galiausiai bus naudojami Rail Baltica tiltui, kurį ES finansuos antrame etape. Latviai nėra pastatę nieko, kas nebus naudojama. Tuo tarpu Lietuvos transporto obliukai ištaškė didenę dalį milijardo (skaičiuojant šių laikų eurais) nenaudotinam ruožui.
Aš tik priminsiu, kad tu buvai tas, kuris aiškino visiškas nesąmones, kad už 360 milijonų pastatyta RB1 trasa bus panaudota normalios RB trasos statybai, po ko netrukus paaiškėjo, kad taip nebus
Comment