Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Labiausiai Kauno tunelio simuliakro rekonstrukcija kaip tik turėjo būti labiausiai suinteresuoti estai su latviais, nes tai jų kryptis.
    Kodėl tai - jų kryptis? Geopolitiškai svarbiausias Lietuvai tarptautinis maršrutas yra Vilnius - Kaunas - Varšuva, jis eis pro tunelį. Kaip ir svarbiausias ir labiausiai apkrautas vietinis maršrutas Vilnius - Kaunas.

    Comment


      John VLR Niekas nesako kad neturėjimas dvikelio tunelio yra gerai. Visi mes jo norim. Tačiau Nelimituotų Pinigų nėra, ir reikia daryti kompromisus. Studija rodo kad kol kas užteks ir vienkelio tunelio. Latviai su estais gauna savo dalį, mes savo. Visiems reikia daryti kompromisus. Man asmeniškai daug svarbiau Vilniaus ir Klaipėdos pajungimas. O po to jei tunelis užsikiš, tai patys latviai su estais maldaus ES kad iškastų dar vieną tunelį.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Bet kokiu atveju, galime susumuoti šitą diskusiją, nes aš irgi pavargstu.
        Gal galėtum dažniau pavargti?

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          John VLR Niekas nesako kad neturėjimas dvikelio tunelio yra gerai. Visi mes jo norim. Tačiau Nelimituotų Pinigų nėra, ir reikia daryti kompromisus. Studija rodo kad kol kas užteks ir vienkelio tunelio. Latviai su estais gauna savo dalį, mes savo. Visiems reikia daryti kompromisus. Man asmeniškai daug svarbiau Vilniaus ir Klaipėdos pajungimas. O po to jei tunelis užsikiš, tai patys latviai su estais maldaus ES kad iškastų dar vieną tunelį.
          Ką studija sako apie Kaunas-Jonava-Šiauliai eismo intensyvumą?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Ką studija sako apie Kaunas-Jonava-Šiauliai eismo intensyvumą?
            Jei turi kokius skaičius ir argumentus tai dėk juos ant stalo. Kiek traukinių ketini paleisti šituo maršrutu? Kuriais metais jie užkimštų tunelį? 2052-ais vietoje 2056-ų? Gal turi žinių per kur eis bėgiai į Klaipėdą, nes tai gali smarkiai keisti intensyvumą tunelyje ir tavo minimame ruože?

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
              Jei turi kokius skaičius ir argumentus tai dėk juos ant stalo. Kiek traukinių ketini paleisti šituo maršrutu? Kuriais metais jie užkimštų tunelį? 2052-ais vietoje 2056-ų? Gal turi žinių per kur eis bėgiai į Klaipėdą, nes tai gali smarkiai keisti intensyvumą tunelyje ir tavo minimame ruože?
              Apie traukinių poreikį šituo maršrutu kalbėjom ne kartą. Tai dar kartą klausimas, kokį skaičių traukinių šituo maršrutu mini ta "studija"? Be išsisukinėjimų.

              Comment


                Kam apsimetinėti kvailiu?
                Tamstai įdomu, tamsta ir pateik. Prie to pačio paskaičiuok vėžės į Klaipėdą įtaką, nes matomai žinai per kur eis.
                Anot studijos, tunelis gali praleisti 14 traukinių per valandą. Arba 200 traukinių dienos valandomis (7:00-21:00). Tai aš dar kartą tamstos paklausiu: kiek traukinių jūs pageidaujate? Ar 2 iš ryto, vieno per pietus, ir 2 vakarop užteks? Viso 10 kelionių per tunelį. Iš 200 galimų.
                Tačiau akivaizdžiai labai labai labai nori kažką paprieštarauti, gal net su šūdais "studiją"(tamstos kabutės, ne mano) sumalti. Taigi, labai laukiam, scena jūsų.
                ​​​​​
                ​​​​​
                Paskutinis taisė B.S.; 2024.09.29, 03:44.

                Comment


                  B.S.

                  Gal gali nustot meluoti, kad studija rašo, kad problemų su vienkeliu tunelyje nebus? Vien tai, kad tunelyje lieka capacity nereiškia, kad ten viskas yra gerai:

                  - Train timings on this section will be ruling passenger timetable planning on the whole Rail Baltica network (e. g. meeting of trains in up and down direction in Kaunas Central)
                  - If up and down line passenger trains meet in Kaunas main station minor delays of trains in up direction (up to approx. 8-10 min) will have an impact on trains in down direction.
                  - To compensate these delays additional run time supplements will be needed slowing down passenger services.
                  - If the planned meeting of HST services in Kaunas is implemented, punctuality of meeting trains is critical for overall punctuality along the whole Rail Baltica corridor. Slight delay of inbound train from North or south will cause a delay for the outbound train, which needs to wait until the single track section is cleared by the meeting train to Kaunas Central.
                  - Flexibility to set up a customer friendly timetable is limited due to occupation of the single track section.
                  - Ease of operation in the remaining bottleneck Kaunas tunnel (trains to Kaunas can wait at the junction for trains in opposite direction).

                  Iš dalies apie capacity:

                  The results indicate that there will be at least three to four slots per hour still available which could be used for 1520 mm trains. This would mean the tunnel will be passed by 9 to 10 trains per hour passing the tunnel. However, the whole timetable system will then be even more prone to propagation of delays within 1435 mm system as well as between the systems (1435 mm and 1520 mm).

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Apie traukinių poreikį šituo maršrutu kalbėjom ne kartą. Tai dar kartą klausimas, kokį skaičių traukinių šituo maršrutu mini ta "studija"? Be išsisukinėjimų.
                    Taip, paleisti konkurencingą priemiesčio traukinių paslaugą bei padaryti Kauno centrinę stotį mazgu ir pagrindiniu pasikeitimo tašku Klaipėda - Varšuva ir Klaipėda - Ryga maršrutams bus labai sunku (jei įmanoma apskritai). Prieš platinant tunelį ar tiesiant naują, reiktų bent jau už tunelio ribų nutiesti dvikelį (kaip rekomenduoja studija, žr. žemiau) - nelabai supratau, kaip tas vienkelis atsirado projekte.

                    Given these restrictions and the high importance of punctual operation for attractiveness of Rail Baltica at least double-tracking of this line section, Palemonas – Kaunas tunnel should be considered to increase punctuality of operation.
                    Paskutinis taisė VLR; 2024.09.29, 05:26.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Taip, paleisti konkurencingą priemiesčio traukinių paslaugą bei padaryti Kauno centrinę stotį mazgu ir pagrindiniu pasikeitimo tašku Klaipėda - Varšuva ir Klaipėda - Ryga maršrutams bus labai sunku (jei įmanoma apskritai). Prieš platinant tunelį ar tiesiant naują, reiktų bent jau už tunelio ribų nutiesti dvikelį (kaip rekomenduoja studija, žr. žemiau) - nelabai supratau, kaip tas vienkelis atsirado projekte.
                      Koks vienkelis projekte?
                      RBii projektas numato standartinės vėžės dvikelį tunelis - Palemonas ruože, kairiau esamų rusiškos vėžės kelių.
                      Tikintiems - Dangus, netikintiems - https://experience.arcgis.com/experi...797e4e14423bf/

                      Comment


                        Beje, sankasa Tunelis-Palemonas padaryta vienam keliui. Tai iš esmės vėl visą tą, vos priieš kelis metus įrangtą, 1435mm ruožą turės perdaryti

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Beje, sankasa Tunelis-Palemonas padaryta vienam keliui. Tai iš esmės vėl visą tą, vos priieš kelis metus įrangtą, 1435mm ruožą turės perdaryti
                          Taip, visas šlaitas nuo R.kalantos iki Chemijos vėl bus kasamas.. nors pilna vietos į petrašiūnų pusę.. iki Palemno g. tunelio eis šiauriau RB, tada leisis į pietus, tada šalia A1 autoistrados vėl kils šiauriau, tačiau toje vietoje jau nebesikryžiuos viename lygyje kaip kitur Kaune, o bus lygtais senoji vėžė įgilinta po naujają, kad gautūsi dviejų lygių.

                          Comment


                            Parašė miraged Rodyti pranešimą

                            Taip, visas šlaitas nuo R.kalantos iki Chemijos vėl bus kasamas.. nors pilna vietos į petrašiūnų pusę.. iki Palemno g. tunelio eis šiauriau RB, tada leisis į pietus, tada šalia A1 autoistrados vėl kils šiauriau, tačiau toje vietoje jau nebesikryžiuos viename lygyje kaip kitur Kaune, o bus lygtais senoji vėžė įgilinta po naujają, kad gautūsi dviejų lygių.
                            Ko gero perdaryti elektos tiekimą ir signalizaciją kainuoja brangiau nei nukasti dalį šlaito.

                            Comment


                              O koks tikslas būtų kroviniams važiuoti tuneliu? Manau ten nepamatysime nei vieno krovinių sąstato.
                              O keleiviam jokių problemų nebus tas tunelis.
                              (Kauno kroviniai varys tiesiai į Palemoną, o ne į Šančius ar Kauno centrą, kur net nėra kaip iškraut.)
                              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.10.01, 12:24.

                              Comment


                                Parašė miraged Rodyti pranešimą

                                Taip, visas šlaitas nuo R.kalantos iki Chemijos vėl bus kasamas.. nors pilna vietos į petrašiūnų pusę.. iki Palemno g. tunelio eis šiauriau RB, tada leisis į pietus, tada šalia A1 autoistrados vėl kils šiauriau, tačiau toje vietoje jau nebesikryžiuos viename lygyje kaip kitur Kaune, o bus lygtais senoji vėžė įgilinta po naujają, kad gautūsi dviejų lygių.
                                O kodėl nebuvo daroma gerai iš karto? Gi buvo daroma dar tais laikais, kai jokių ribojimų ir paprastinimų nebuvo. Reljefas? Gruntas? Srautų trūkumas?

                                Comment


                                  Estija skelbia 932 mln. Eur tenderį RB statybai.

                                  Rail Baltica issues key Estonia construction tender - International Railway Journal (railjournal.com)

                                  RAIL Baltic Estonia, the body overseeing implementation of the Rail Baltica project in Estonia, has issued a tender worth up to €932m to construct two sections of the new standard gauge railway.

                                  Contracts will be awarded to construct the Ülemiste - Pärnu and Pärnu - Latvian border sections of the new line. The contract for the Ülemiste - Pärnu section, which involves construction of the railway superstructure for this segment as well as the substructure for the Tootsi - Pärnu section, is worth €394m.

                                  The second contract is worth €332m and will encompass design and construction of the Pärnu -Ikla section, completing the main line. The remaining €206m is reserved for options to procure materials such as rails, sleepers, turnouts and ballast for the line, Rail Baltica told IRJ.
                                  ...
                                  Nemokamas Baltic Times straipsnios:
                                  Rail Baltic Estonia launches landmark tender for Rail Baltica – a vital link in Europe’s rail network (baltictimes.com)

                                  Comment


                                    Estija skelbia 932 mln. Eur tenderį RB statybai.
                                    Su pirmu lotu viskas aišku, projektas paruoštas plius-minus 90%. Bet antras, Design&Build didžiausioje Europos pelkėje į vakarus nuo Rusijos? Aš užsimesčiau ne mažiau 200%
                                    Paskutinis taisė DKL; 2024.10.03, 21:33.

                                    Comment


                                      Estijos RB žemėlapis:
                                      https://gis.railbaltica.org/portal/a...Rail%20Baltica

                                      Gerai matosi kas suprojektuota, kas jau pastatyta.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                        Su pirmu lotu viskas aišku, projektas paruoštas plius-minus 90%. Bet antras, Design&Build didžiausioje Europos pelkėje į vakarus nuo Rusijos? Aš užsimesčiau ne mažiau 200%
                                        Per pačią pelkę gal neties? Šiaip jau didžiausia yra Polesė.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Estijos RB žemėlapis:
                                          https://gis.railbaltica.org/portal/a...Rail%20Baltica

                                          Gerai matosi kas suprojektuota, kas jau pastatyta.
                                          Gerulis šitas žemėlapis. Spėju, kažko panašaus Lietuvoje neturim?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X