Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
John VLR Niekas nesako kad neturėjimas dvikelio tunelio yra gerai. Visi mes jo norim. Tačiau Nelimituotų Pinigų nėra, ir reikia daryti kompromisus. Studija rodo kad kol kas užteks ir vienkelio tunelio. Latviai su estais gauna savo dalį, mes savo. Visiems reikia daryti kompromisus. Man asmeniškai daug svarbiau Vilniaus ir Klaipėdos pajungimas. O po to jei tunelis užsikiš, tai patys latviai su estais maldaus ES kad iškastų dar vieną tunelį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, galime susumuoti šitą diskusiją, nes aš irgi pavargstu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJohn VLR Niekas nesako kad neturėjimas dvikelio tunelio yra gerai. Visi mes jo norim. Tačiau Nelimituotų Pinigų nėra, ir reikia daryti kompromisus. Studija rodo kad kol kas užteks ir vienkelio tunelio. Latviai su estais gauna savo dalį, mes savo. Visiems reikia daryti kompromisus. Man asmeniškai daug svarbiau Vilniaus ir Klaipėdos pajungimas. O po to jei tunelis užsikiš, tai patys latviai su estais maldaus ES kad iškastų dar vieną tunelį.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ką studija sako apie Kaunas-Jonava-Šiauliai eismo intensyvumą?
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJei turi kokius skaičius ir argumentus tai dėk juos ant stalo. Kiek traukinių ketini paleisti šituo maršrutu? Kuriais metais jie užkimštų tunelį? 2052-ais vietoje 2056-ų? Gal turi žinių per kur eis bėgiai į Klaipėdą, nes tai gali smarkiai keisti intensyvumą tunelyje ir tavo minimame ruože?
Comment
-
Kam apsimetinėti kvailiu?
Tamstai įdomu, tamsta ir pateik. Prie to pačio paskaičiuok vėžės į Klaipėdą įtaką, nes matomai žinai per kur eis.
Anot studijos, tunelis gali praleisti 14 traukinių per valandą. Arba 200 traukinių dienos valandomis (7:00-21:00). Tai aš dar kartą tamstos paklausiu: kiek traukinių jūs pageidaujate? Ar 2 iš ryto, vieno per pietus, ir 2 vakarop užteks? Viso 10 kelionių per tunelį. Iš 200 galimų.
Tačiau akivaizdžiai labai labai labai nori kažką paprieštarauti, gal net su šūdais "studiją"(tamstos kabutės, ne mano) sumalti. Taigi, labai laukiam, scena jūsų.
Paskutinis taisė B.S.; 2024.09.29, 03:44.
- 4 patinka
Comment
-
B.S.
Gal gali nustot meluoti, kad studija rašo, kad problemų su vienkeliu tunelyje nebus? Vien tai, kad tunelyje lieka capacity nereiškia, kad ten viskas yra gerai:
- Train timings on this section will be ruling passenger timetable planning on the whole Rail Baltica network (e. g. meeting of trains in up and down direction in Kaunas Central)
- If up and down line passenger trains meet in Kaunas main station minor delays of trains in up direction (up to approx. 8-10 min) will have an impact on trains in down direction.
- To compensate these delays additional run time supplements will be needed slowing down passenger services.
- If the planned meeting of HST services in Kaunas is implemented, punctuality of meeting trains is critical for overall punctuality along the whole Rail Baltica corridor. Slight delay of inbound train from North or south will cause a delay for the outbound train, which needs to wait until the single track section is cleared by the meeting train to Kaunas Central.
- Flexibility to set up a customer friendly timetable is limited due to occupation of the single track section.
- Ease of operation in the remaining bottleneck Kaunas tunnel (trains to Kaunas can wait at the junction for trains in opposite direction).
Iš dalies apie capacity:
The results indicate that there will be at least three to four slots per hour still available which could be used for 1520 mm trains. This would mean the tunnel will be passed by 9 to 10 trains per hour passing the tunnel. However, the whole timetable system will then be even more prone to propagation of delays within 1435 mm system as well as between the systems (1435 mm and 1520 mm).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Apie traukinių poreikį šituo maršrutu kalbėjom ne kartą. Tai dar kartą klausimas, kokį skaičių traukinių šituo maršrutu mini ta "studija"? Be išsisukinėjimų.
Given these restrictions and the high importance of punctual operation for attractiveness of Rail Baltica at least double-tracking of this line section, Palemonas – Kaunas tunnel should be considered to increase punctuality of operation.Paskutinis taisė VLR; 2024.09.29, 05:26.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, paleisti konkurencingą priemiesčio traukinių paslaugą bei padaryti Kauno centrinę stotį mazgu ir pagrindiniu pasikeitimo tašku Klaipėda - Varšuva ir Klaipėda - Ryga maršrutams bus labai sunku (jei įmanoma apskritai). Prieš platinant tunelį ar tiesiant naują, reiktų bent jau už tunelio ribų nutiesti dvikelį (kaip rekomenduoja studija, žr. žemiau) - nelabai supratau, kaip tas vienkelis atsirado projekte.
RBii projektas numato standartinės vėžės dvikelį tunelis - Palemonas ruože, kairiau esamų rusiškos vėžės kelių.
Tikintiems - Dangus, netikintiems - https://experience.arcgis.com/experi...797e4e14423bf/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, sankasa Tunelis-Palemonas padaryta vienam keliui. Tai iš esmės vėl visą tą, vos priieš kelis metus įrangtą, 1435mm ruožą turės perdaryti
- 4 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Taip, visas šlaitas nuo R.kalantos iki Chemijos vėl bus kasamas.. nors pilna vietos į petrašiūnų pusę.. iki Palemno g. tunelio eis šiauriau RB, tada leisis į pietus, tada šalia A1 autoistrados vėl kils šiauriau, tačiau toje vietoje jau nebesikryžiuos viename lygyje kaip kitur Kaune, o bus lygtais senoji vėžė įgilinta po naujają, kad gautūsi dviejų lygių.
Comment
-
O koks tikslas būtų kroviniams važiuoti tuneliu? Manau ten nepamatysime nei vieno krovinių sąstato.
O keleiviam jokių problemų nebus tas tunelis.
(Kauno kroviniai varys tiesiai į Palemoną, o ne į Šančius ar Kauno centrą, kur net nėra kaip iškraut.)Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.10.01, 12:24.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Taip, visas šlaitas nuo R.kalantos iki Chemijos vėl bus kasamas.. nors pilna vietos į petrašiūnų pusę.. iki Palemno g. tunelio eis šiauriau RB, tada leisis į pietus, tada šalia A1 autoistrados vėl kils šiauriau, tačiau toje vietoje jau nebesikryžiuos viename lygyje kaip kitur Kaune, o bus lygtais senoji vėžė įgilinta po naujają, kad gautūsi dviejų lygių.
- 1 patinka
Comment
-
Estija skelbia 932 mln. Eur tenderį RB statybai.
Rail Baltica issues key Estonia construction tender - International Railway Journal (railjournal.com)
RAIL Baltic Estonia, the body overseeing implementation of the Rail Baltica project in Estonia, has issued a tender worth up to €932m to construct two sections of the new standard gauge railway.
Contracts will be awarded to construct the Ülemiste - Pärnu and Pärnu - Latvian border sections of the new line. The contract for the Ülemiste - Pärnu section, which involves construction of the railway superstructure for this segment as well as the substructure for the Tootsi - Pärnu section, is worth €394m.
The second contract is worth €332m and will encompass design and construction of the Pärnu -Ikla section, completing the main line. The remaining €206m is reserved for options to procure materials such as rails, sleepers, turnouts and ballast for the line, Rail Baltica told IRJ.
...
Rail Baltic Estonia launches landmark tender for Rail Baltica – a vital link in Europe’s rail network (baltictimes.com)
- 2 patinka
Comment
-
Estijos RB žemėlapis:
https://gis.railbaltica.org/portal/a...Rail%20Baltica
Gerai matosi kas suprojektuota, kas jau pastatyta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Su pirmu lotu viskas aišku, projektas paruoštas plius-minus 90%. Bet antras, Design&Build didžiausioje Europos pelkėje į vakarus nuo Rusijos? Aš užsimesčiau ne mažiau 200%
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąEstijos RB žemėlapis:
https://gis.railbaltica.org/portal/a...Rail%20Baltica
Gerai matosi kas suprojektuota, kas jau pastatyta.
- 1 patinka
Comment
Comment