Virkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVirkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.26, 13:02.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.Paskutinis taisė Gator; 2024.09.26, 13:36.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
1. Skuodis elementariai nesusigaudo apie RB projekto eigą ir šneka vėjus.
2. Skuodis tyčia meluoja ir klaidina dėl kažkokios motyvacijos.
Anyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVirkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
Projekte yra tik vienas vienkelis: Kauno tunelis. Kiti vienkeliai yra laikini, kaip ir Vilniaus atšakos nebuvimas, vienkeliai į šiaurę nuo Panevėžio Lietuvoje ir kiti pirmos fazės sprendimai, apie kuriuos sužinosime artimiausiu metu.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKas bus iki 2040 metų nežino niekas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąiki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąĮ Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte.
Kiekvienam flomasterių skonis skirtingas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.It is also true that a fully functional solution for passengers and freight has to be ready by 2030, Salomets added. As this is just under six years away, this means that, when Rail Baltica is first completed, it will comprise a single pair of tracks, and will remain so for a period of ten years.
"By 2030, the basic construction of the railway will be completed in a way and with parameters that allow for the addition of a second pair of rails during the next phase. In the first decade, the absence of this will have no impact on the speed, quality, safety or comfort of the service. On the other hand, for a project of this size, it is an operational decision regarding whether to add the second track in part or in full. These choices can be made in the coming years on the basis of even more precise information," Salomets said, adding that decisions will depend, for example, on construction costs and transportation forecasts.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.
- 1 patinka
Comment
Comment