Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Virkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Virkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
      Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
      Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.26, 13:02.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
        Visi rusiški kroviniai ir keleiviai Karaliaučių vyksta per HES'ą. Per tunelį jie nevažiuoja.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
          Tegalim tik svajoti, kad bus toks traukinių srautas, kad nespės per tunelį pravažiuot
          Paskutinis taisė Gator; 2024.09.26, 13:36.

          Comment


            Kokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
            Paskutinis taisė John; 2024.09.26, 14:30.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
              1 blokruožas, apie 1 km.

              Comment


                Šiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Šiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
                  Vilnius su Latvija sujungtas su RB 0 dar caro laikais

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Šiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
                    Hehe geras. Tai reiškia nebent vieną iš dviejų dalykų:
                    1. Skuodis elementariai nesusigaudo apie RB projekto eigą ir šneka vėjus.
                    2. Skuodis tyčia meluoja ir klaidina dėl kažkokios motyvacijos.

                    Anyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Anyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
                      https://www.ziniuradijas.lt/laidos/p...kimo-ministras (22:07)

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Virkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
                        Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.

                        Projekte yra tik vienas vienkelis: Kauno tunelis. Kiti vienkeliai yra laikini, kaip ir Vilniaus atšakos nebuvimas, vienkeliai į šiaurę nuo Panevėžio Lietuvoje ir kiti pirmos fazės sprendimai, apie kuriuos sužinosime artimiausiu metu.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.
                          Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.

                          Visa kita tėra paties verbalinė tryda.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.

                            Visa kita tėra paties verbalinė tryda.
                            Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Kas bus iki 2040 metų nežino niekas.
                              Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.
                                Tai o koks skirtumas? Kroviniai galės važiuoti naktį arba per HES, keleiviniai per tunelį. Jei visa kita dvikelis, tai ta poros km vienkelio atkarpa nieko daug nekeičia. Jei kažkada atsiras poreikis, galima bus dar vieną tunelį išsikasti. Absoliučiai viskam pirmam ar net antram etape pinigų nebus. Daug svarbiau Vilniaus, VNO, KUN, ir gal net Klaipėdos prijungimas. Pick your battles.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau.
                                  Vėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.

                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje.
                                  Į Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte. Problemą, skirtingai nei latviai ir estai (ir lietuviai į šiaurę nuo Panevėžio), spręsim jau savo, o ne Rail Baltica projekto, lėšomis.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Į Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte.
                                    Tai ir žiūrėk.
                                    Kiekvienam flomasterių skonis skirtingas.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Vėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.
                                      It is also true that a fully functional solution for passengers and freight has to be ready by 2030, Salomets added. As this is just under six years away, this means that, when Rail Baltica is first completed, it will comprise a single pair of tracks, and will remain so for a period of ten years.

                                      "By 2030, the basic construction of the railway will be completed in a way and with parameters that allow for the addition of a second pair of rails during the next phase. In the first decade, the absence of this will have no impact on the speed, quality, safety or comfort of the service. On the other hand, for a project of this size, it is an operational decision regarding whether to add the second track in part or in full. These choices can be made in the coming years on the basis of even more precise information," Salomets said, adding that decisions will depend, for example, on construction costs and transportation forecasts.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.
                                        Šiaip tai Kauno tunelis bus net ne vienkelis, o, galima sakyti, koks tai puskelis, nes ten bus ir esama rusiška vėžė t.y. visiškai atskira sistema. Normaliu vienkeliu tą vietą būtų galima vadinti, jei ten eitų tik RB bėgiai arba RB bėgiai ir greta eitų 1520mm bėgiai taip, kad ten galėtų prasilenkti du traukiniai ant atskirų vėžių. Žodžiu, kad ir kaip vartysi, net ir su 2040 prognozėmis, Latvijos ir Estijos vienkeliai bus actual vienkeliai, kai Kauno tunelio vienkelis bus kažkas gerokai prastesnio už vienkelį.

                                        Comment


                                          Objektyviai vertinant jokio Kauno tunelio apskritai nėra.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X