Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
    Realiai, dabartinę pusę stoties, uždengus stogą galima įrengti ir eksploatuoti. Dabar LDZ Riga Hbf naudoja 6 kelius + 2 neaiškias nuovažas (atstovai?). Paklojus sudvigubinta kelią, gautų 6-7 kelius po naująja stotim. Būtų šiek tik įtampos perklojant linijas iki tilto, bet preliminariai vietos yra (ties Pragas iela). Pasiruošus tai yra 1-2 naktinių eismo pertraukų darbas.

    Likusi dalis, Hbf - Tornkannis gerokau sudėtingesnė dėl intensyvaus eismo. Nežinia kiek būtų galima krovinius į/iš šiaurinės pusės nukreipti pro Jekabpils.

    Torkalnis - RIX pasidaro santykinai paprastai, eismo petraukų metu paklojant sudvigubintą vėžę. Su elektrifikacija kažkiek sudėtingiau, bet pradžioje sąstatą galima tampyti turimu (?) DC elektrovežiu arba reikalaujant multisisteminio sąstato.

    Iš principo, tokį mazgą galima turėti esamoje būklėje ir pamažu užbaiginėti prioritetinus objektus: A4 jungtį su P85; antrą tilta Rygoje, RIX prijungimą iš pietų pusės.
    O dviračių pandusas kol kas lieka kaip gera aikštelė pravažiuojančių traukinių stebėjimui.

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

      Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
      Su 85% finansavimu apsimoka ir iškasti didelę duobę, o po to ja vėl užkasti, nekalbant jau apie tokio kietumo stočių pradėjimą ir rimtą progresą jose. Tokių projektų reikšmė yra šimtametė, blogiausiu atveju, galėtų tos stotys plaukti ir geresnių laikų užšaldytos. Esminė dalis buvo prioriteto suformavimas išperkant žemes ir projektų paruošimas. Turint omeny didžiulę infliaciją statybų metu iki šiol, tai bus pavykęs sprendimas bet kuriuo atveju, net jei finansavimas ir bus nutrauktas. To, panašu, nebus - anksčiau dalinausi straipsniu, stotis planuojama baigti pirmoje fazėje (mane tai kiek net nustebino). Panašu, kad nebus baigtas tik tiltas per Daugavą (tas, kur mieste).

      O dėl to, ką sako latviai, tai, kaip jau sakiau, jie pagal kitokius standartus gyvena. Keliolikos kilometrų rusiškos vėžės jungtis į Salaspils pirmojoje fazėje jiems atrodo Rail Pribaltika. Lietuvoje, tuo tarpu, visa Vilnius - Kaunas jungtis pirmoje fazėje greičiausiai bus nepaliesta ir visiems viskas OK.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Čia tik lietuviai lochai, nes nesistato stočių už 300mln, seni.
        Sunku pasakyti, ar tik lietuviai lochai, bet kad lietuviai visiškai apsilochino su RB, yra daugiau, nei akivaizdu.

        Lietuva turi dvi absoliučiai gyvybiškai svarbias RB atkarpas, kurias būtina pastatyti, norint pasiekti tiek gyventojų, tiek karinio mobilumo tikslus: PL/LT siena-Kaunas ir Kaunas-Vilnius. Vietoj to, mes "pasistatėm" bbž kam reikalingą RB1 už 360 milijonų (dabartiniais pinigais netoli ~1mlrd.) ir dabar statom mums iš esmės nesvarbią atkarpą nuo Jonavos link Latvijos, kur dar esam beviltiškai pastrigę su Jonavos tiltu. Nei stočių, nei svarbiausių mums dviejų RB atkarpų nestatome ir, sprendžiant pagal darbų tempą, turbūt net nepradėsim iki 2030, jei išvis pradėsime.

        Aišku, laikau fingers crossed, kad gal kaip nors išsikapstytim ir kažkokią RB visgi turėsim, bet situacija būtent Lietuvoje su RB šiuo metu yra apgailėtina ir manau po rinkimų turėtume pradėti girdėti kažką daugiau. Dar labai blogai, kad žiniasklaida visiškai tyli, lyg vandens į burną prisisėmę, nors didžiausias šalies istorijoje projektas yra visiškai derailed ir jau nuvažiavęs į griovį.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Nepriklausomai nuo to, atsiradus progai, toliau rašysiu tai, kas akivaizdu tyliajai daugumai nepriklausomai nuo nuolatinių nepagrįstų ad hominem atakų, kartojamų netiesų ir pan. dalykų. Kažkas gi turi tai daryti
          Siūlyčiau labai nesusireikšminti, nes pagal "patinka" skaičių tai "tylioji dauguma" ne tamstos pusėje.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Siūlyčiau labai nesusireikšminti, nes pagal "patinka" skaičių tai "tylioji dauguma" ne tamstos pusėje.
            Šios temos etatiniai 'Patinka' spaudinėtojai (spaudinėjantys ant vienas kitam prieštaraujančių pranešimų) jau nebėra 'tylieji'. Be to, jie sudaro mažą dalį visų, skaitančių šią temą. Turint omeny ant kiek grėblių šie žmonės yra užlipę iki šiol, daugiausia jų 'Patinka' spėju sulauktų kažkas panašaus į:

            Latviai bus NUBAUSTI ir turės tiesti RUSIŠKĄ vėžę pro DAUGPILĮ, nes pavogė lietuviškus BĖGIUS ir ŠIFERĮ
            Būtų 'Patinka' skaičiaus rekordas šioje temoje

            Comment


              Tamstą laikina daugiausia tik Jonelis, tai toks čia ir pasiekimas...

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Tamstą laikina daugiausia tik Jonelis, tai toks čia ir pasiekimas...
                Vienas iš gal trijų ar keturių žmonių, sugebančių suregzti rišlų sakinį šioje temoje - taip, pasiekimas

                Comment


                  Nepasakyčiau, kad dauguma (tarkim ejs-ejs ar ignaloidas, bet ir kiti) nerišliai rašo.

                  Comment


                    Beje, po daug metų kapojimosi dėl Rail Baltica 1 tarp manęs ir 'Jonelio' vienoje pusėje ir Patinka spaudinėtojų kitoje pusėje prie mūsų komandos savo noru prisijungė ir transporto ministras (kartodamas tai, ką mes čia ilgus metus rašinėjome) Esi tikras, kad tas pats neatsitiks ir su Rail Baltica 2? Gal verta pasimokyti iš savo klaidų?

                    Comment


                      Esu.

                      Comment


                        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                        Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
                        Jei RB nebus įvesta į pačią Rygą, rusiška vėžė į orą uostą bus bent jau naudojama. Tuo tarpu RB bėgiai, be Rygos, Vilniaus ir Lenkijos stovės nenaudojami ir bus beverčiai.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Nepasakyčiau, kad dauguma (tarkim ejs-ejs ar ignaloidas, bet ir kiti) nerišliai rašo.
                          Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio
                            Mes tave pasižymėjome.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio
                              Kad šiaip labai daug turinio (ko nepasakytum apie tavo paklodėles) ir matosi, kad žmogus susijęs ir žino tuos dalykus.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Kad šiaip labai daug turinio (ko nepasakytum apie tavo paklodėles) ir matosi, kad žmogus susijęs ir žino tuos dalykus.
                                Na jei turiniu laikai tuščiažodžiavimą ir dumblo minkymą.

                                Comment


                                  Haters gonna hate:

                                  Comment


                                    Stoties rekonstrukcija už 600-700 milikų skamba neblogai.
                                    -

                                    Comment


                                      Tiek jau kainuoja tokie dalykai. Už Rygą dvigubai mažesniame Belfaste ką tik atidarė 400m. EUR kainavusį centrinį mazgą:
                                      https://www.breakingnews.ie/ireland/...d-1668547.html

                                      Ir čia be 85% EU finansavimo. Tiesiog Vilnius yra tiek atsilikęs ir automobilizuotas, kad medžio dekoracijų priklijavimas prie laiptų atrodo kaip milžiniškas pasiekimas. Atitinkamos kainos, atitinkami ir rezultatai.

                                      Comment


                                        Matyt turime chaotišką situaciją, kai ES nelabai reguliuoja infrastruktūros statybos prioritetų (kažkokios neaiškios RB I ir pan.), nei iš nacionalinės valdžios ar net visuomenės yra kažkokių žinių ką ten reiktų įgyvendint.
                                        Tai žaidžia žaidimą, kažką statom, nedastatom, bla bla bla. Per daug dar turime to vaidinimo dėl vaidinimo. Pasakytų, nereikia mums to rail, nėra patirties, trūksta žinių, visuomenė įaudrinta neaiškios bendros politikos situacijos, pasėdėsim dar 20 metų kamščiuose, paskui žiūrėsim gal nebus karų, marų ir kitokių kataklizmų, pradėsim statyt brangias rail stotis. Mažai kas beprotestuotų šiandien dėl esamo status quo. Gal dėl ES akių kažkiek ir priversti vaidint esam, nes latviai nori cool stočių ir kažkokie bėgiai turi eit, nėra būtina aiškintis kaip ten realiai bus. Tai įdomu stebėt PR. Jau nemažai girdžiu kaip tik šnekant kad Rygos nauja stotis kažkokie Vasiukai, o Latvija nekompetetinga ir biedna šalis, stringa statyba, etc.
                                        Apie Lietuvą kaip tik nieko negirdžiu, beveik nieko negirdžiu apie Jonavos tiltą laukuose. Kalbu labiau apie tarptautinę žiniasklaidą ir internetus, tipo labai nesiafišuoji (kažkokie neaiškūs bėgiai laukuose), gal pavyks išsisukt. Stotys matyt per rimtas psichologinis momentas, tai nestato iš vis. Geriausiu atveju statys kai pabaigs bėgius, kai bus tas momentas kaip utopija virsta realybė. Galės tada Ryga turėt kažkiek teigiamos šviesos dėl savo stoties.

                                        Nežinau kaip ateity bus, gal neigiamas PR pereis ant LT, bet kol kas reikalai pasisukę su LV.
                                        Mano įspūdis bent jau iš internetų.

                                        Kur kas realistiškiau būtų tiesiog pastatyt 2x2 greitkelio iš Kauno į Rygą.

                                        p.s. apie Estiją sunku pakomentuot, bet ten iš vis reikalai sukasi formuojant rimtesnę Talinas-Helsinkis aglomeraciją, kur statoma stotis netgi nublanksta prieš galimą tunelio statybą po vandeniu (Suomių įlankoje). Tiesiog savaime aišku, kad nesigaus tokios infrastruktūros atvesti į kažkokią sovietinę stotį.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.23, 23:24.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Matyt turime chaotišką situaciją, kai ES nelabai reguliuoja infrastruktūros statybos prioritetų (kažkokios neaiškios RB I ir pan.), nei iš nacionalinės valdžios ar net visuomenės yra kažkokių žinių ką ten reiktų įgyvendint.
                                          Aš manyčiau, jog suveikė išloštų pinigų sindromas. Dabar perkam du Lambo, o paskui žiūrėsim kam dar užteks.

                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Nežinau kaip ateity bus, gal neigiamas PR pereis ant LT, bet kol kas reikalai pasisukę su LV.
                                          Mano įspūdis bent jau iš internetų.

                                          Kur kas realistiškiau būtų tiesiog pastatyt 2x2 greitkelio iš Kauno į Rygą.
                                          Pabandė. Ties Panevėžiu gavos 1+2 be skiriamosios juostos ir tuo didžiuojamės. Tuo tarpu latrvių E76 / A7 su 2+2 pamažu pasiekė P137. Tiesa, iki A5 ne visur 2+2 ir ne visur su skiriamąja juosta.

                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          p.s. apie Estiją sunku pakomentuot, bet ten iš vis reikalai sukasi formuojant rimtesnę Talinas-Helsinkis aglomeraciją, kur statoma stotis netgi nublanksta prieš galimą tunelio statybą po vandeniu (Suomių įlankoje). Tiesiog savaime aišku, kad nesigaus tokios infrastruktūros atvesti į kažkokią sovietinę stotį.
                                          Jei teko kada būti Helsinkio keltų terminaluose, tai dar prieš kokius 10 metų jie nesiparino iš kokio pastato išeisi. Svarbu kad pastatas ir jo interjeras būtų skandinaviškai tvarkingas.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X