Parašė vital7777
Rodyti pranešimą
Likusi dalis, Hbf - Tornkannis gerokau sudėtingesnė dėl intensyvaus eismo. Nežinia kiek būtų galima krovinius į/iš šiaurinės pusės nukreipti pro Jekabpils.
Torkalnis - RIX pasidaro santykinai paprastai, eismo petraukų metu paklojant sudvigubintą vėžę. Su elektrifikacija kažkiek sudėtingiau, bet pradžioje sąstatą galima tampyti turimu (?) DC elektrovežiu arba reikalaujant multisisteminio sąstato.
Iš principo, tokį mazgą galima turėti esamoje būklėje ir pamažu užbaiginėti prioritetinus objektus: A4 jungtį su P85; antrą tilta Rygoje, RIX prijungimą iš pietų pusės.
O dviračių pandusas kol kas lieka kaip gera aikštelė pravažiuojančių traukinių stebėjimui.
Comment