Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VLR baik skleisti čia savo melus. Kažką kalbi apie Kauno mazgo (būtent mazgo, trikampis yra jungtis su Vilniumi) supaprastinimus kai apie tokius jokių net gandų nėra buvę, ir iš LTG gana tvirtai buvo pasakyta kad nuo Lenkijos iki Panevėžio bus pilnu mastu projektas vykdomas. Kažkoks malimas kad europinė vėžė į pietus egzistuoja tik nominaliai - kai vis dėl to į KIT traukiniai per ją sėkmingai važiuoja. Ir bendrai, įsivaizduojamas kažkoks pseudo taupymas kai pastatomas apvažiavimas per HES'ą ir visiškas apleidimas egzistuojančio kelio per stotį, kas visiškai nelogiška - kiek po galais galvoji bus keleivinių traukinių per valandą pradžioje kad egzistuojantis vienkelis bus perkrautas? 6 per valandą? Ir kad dėl to įsivaizduojamo butelio kaklelio bendrai sugalvos tiesiog imti ir Palemone stabdyti traukinius? Visiški nusišnekėjimai po galais.

    Man nuoširdžiai užknisa kad pristatinėjate savo išsigalvojimus kaip faktus, kai per 10 minučių galima rasti tam prieštaraujančių šaltinių. Pradedant kažkam prieštarauti, jis jūsų skubiai išvadinamas mužiku kaimiečiu, nieko nežinančiu, o argumentai tiesiog numetami į šalį. Skleidžiamas akivaizdus FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) be jokio pagrindo, vien dėl to kad žmogeliui pritrūko suknistų stočių, ir tai prikišinėjama kas kartą kai kažkas šioje temoje papostinama, nesvarbu ar susiję ar ne. Apie projektą realiai nėra domimasi (Kauno mazgo vadinimas trikampiu, nesupratimas kas jau pastatyta ir veikia, etc.), ir kai kas nors pasidalina faktais paremtais šaltiniais kurie nesutinka su melais, pradedama menkinti juos ir rašyti kad ai čia Latviai tai daugiau ir geriau daro, kai pas juos projektas Latvijos žiniasklaidoje linksniuojamas panašiai kaip Nacionalinis Stadionas BaltCap skandalo viduryje ir yra bandoma bet kokiais būdais atrasti kaip kažkokiais būdais prijungti Rygos oro uosto stotį kad neliktų nenaudojamas 300mln. Eur betono gabalas. Bet ne, visi kas sako kad Lietuvoje vis dėl to sukasi projektas palyginus tvarkingai yra beviltiški patriotėliai žemdirbiai, nieko jie nežino kaip čia reikia stiklo dėžutes būtinai statyti, vadinas idiotai.

    Visas šitas šūdas ant tiek užkniso kad pradėjau mažiau postinti į forumą. Domiuosi RB ir kitais geležinkelio projektais Lietuvoje praktiškai kiekvieną dieną, bet pastaruoju metu postinti nebesinori nes žinau kad ateis mat čia visažinis ir pradės aiškinti kaip bet koks gerinimas yra visiška mėšlo krūva nes neturi 500mln stoties neįmanomoje vietoje Vilniaus centre. Bandyti diskutuoti, kažką paaiškinti neįmanoma, į viską atsakoma ta pačia gaidele - viskas Lietuvoje šūdas ir šūdas tebus. Gan ilgai net nebebandau, bet erzina matyti tokį pat elgesį į kitus kurie vis dar bando. Užkniso toks elgesys, ir manau reikėtu pačiam pasižiūrėti ar tai yra produktyvu.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
      ...ir kai kas nors pasidalina faktais paremtais šaltiniais...
      LTG Infra ir Rail Baltica FB dedami pranešimai spaudai nėra tolygūs faktams. Tai, viso labo, pranešimai spaudai, kurie, be kita ko, kartais būna elementariai melagingi ar netikslūs. Pasižiūrėk, koks š malamas su Jonavos tiltu. Statyba jau virš dviejų metų yra faktiškai on hold be absoliučiai jokio paaiškinimo, nors yra ir finansavimas ir kontraktai ir visa kita, ko reikia projekto įgyvendinimui. Meluojama apie "projekto kompleksiškumą" ir kalbamos panašios nesąmonės, ir tai tik maža projekto dalis, kuri dėl visiškai neaiškių priežasčių yra iš esmės sustojusi. Realybė tokia, kad RB Lietuvoje, bent jau šiai dienai, iš ėsmės feilina arba yra visiškoje nežinomybėjė, išskyrus mažiausiai reikšmingą 30km atkarpą nuo Palemono link Latvijos. Tai, kad karts nuo karto išleidžiamas FB postas ar pranešimas spaudai apie tai, kaip bus viskas įgyvendinta iki 2030, to niekaip nekeičia.

      Keistas ir nesuprantamas noras gulti kryžiumi už tariamą projekto sklandumą, kai visiškai akivaizdu, kad projektas yra giliai užbuksavęs ir turi ne tik eilę organizacinių ir įgyvendinimo problemų, bet ir labai didelių design flaws (Kauno tunelis vienas iš jų). Aš labai norėčiau, kad VLR aiškinimai apie RB problemas ir liktų tik rent'ais, bet bijau, kad jie yra pernelyg geroje pozicijoje išsipildyti. Siūlyčiau matyti didesnį paveikslą, o ne vien cituoti pranešimus spaudai ir viską piršti pro rožinius akinius, kas panašėja į tą buvusį Irako Informacijos ministrą, kuris aiškino, kad Bagdade nėra JAV karių. Optimizmas nėra blogai, net tai neturi nueiti iki visiško absurdo.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Projektavimo istorijos ir vietos geologijos nežinau, bet gal buvo galima kažkur surasti stabilesnį gruntą. Dabar panašu jog pirma nubrėžė trasą, o tik paskui pasitikrino geologiją.
        Žinai, aš tikiu, kad taip ir daroma. Aišku, vistiek yra žinios apie bendrą geologiją, bet tikslus mėginiai imami jau darant techninį projektą, bent jau taip buvo daroma Rail Baltica, kai prakirtus siaurą ruožą važiavo ir ėmė mėginius. Aš iš tiesų nelabai įsivaizduoju kaip kitaip, iki techninio projekto, žemė gali būti privati, o ir pačiam mėginiui paimti techniką naudoja.

        Comment


          Smagu, kad po truputį atsiranda supratimas apie Rail Baltica projekto tikrąją būklę Lietuvoje. Pirmos to kregždės buvo Skuodžio aš tikrai bandžiau, bet man nesigavo verksmas Facebooke (kam taip rašyti, jei viskas klostosi puikiai?). Dabar prasideda ilgi, kupini ašarų ad hominem pranešimai forume. Tai yra geros naujienos - neabejoju, kad galiausiai visi pasieksime bendrą supratimą.

          Jei pradedame pasakoti asmenines istorijas tai galiu kažką panašaus pasirašyti irgi. Domiuosi infrastruktūros dalykais ne tik transporte, bet ir energetikoje, telekomunikacijose ir kt. Visur dalykus stengiuosi vertinti objektyviai ir tikiu, kad sugebu tai daryti. Didžiavausi Lietuva dėl suskystinto dujų terminalo ir iniciatyva atsijungti nuo BRELL. Energetikos politika apskritai mane daugiau mažiau tenkina ir reprezentuoja kaip rinkėją. Transporte buvau patenkintas krovinių srautais prieš krizę, esu laimingas, kad yra elektrifikuojamas Kaišiadorys - Klaipėda ruožas. Rail Baltica projektas Lietuvos pusėje, tuo tarpu, buvo suknistas tiek planavimo dalyje, tiek (bent kol kas) implementacijos stadijose. Man tai nėra sunku pripažinti.

          Tikiu, kad sugebu lyginti sprendimus skirtingose šalyse ir pagirti vieną ar kitą sprendimą nepriklausomai nuo to, kuri šalis jį priėmė. Tuo, manau, skiriuosi nuo absoliučios daugumos šiuos dalykus internete komentuojančių žmonių. Iš mano patirties, labai dažnai tokius dalykus komentuoja mažą savivertę turintys žmogeliai, siekiantys tokius projektus paversti į kažkokį keistą nacionalistinį turnyrą, kur tiesiog yra rėkiama apie savo šalies pasiekimus bandant pagiežingai sumenkinti viską, kas yra padaryta kitur. Paskutiniu metu, tokie žmonės persikėlė ir į angliakalbius forumus (kaip Reddit), kur visur rašinėja Lifjuejnije veri gud lygio komentarus, kurie atrodo apgailėtinai. Ši tema forume, kažkokiais būdais, irgi sutraukė krūvą tokių žmonių - šie spaudžia patinka ant vienas kito pranešimų net jei jie ir prieštarauja vienas kitam ir aršiai puola bet ką, kas sako kitaip.

          Labiausiai šis principas pasireiškė diskusijose apie Rail Baltica 1, t.y. projektą, kuriame buvo iššvaistyti šimtai milijonų eurų. Jis buvo ginamas iki pažaliavimo kol pats transporto ministras pasakė, kad tas projektas jam yra nesuprantamas grynai dėl tų priežasčių, kurias minėjau aš (ir John). Dėl mažiau akivaizdžių atvejų - jų galima rasti kas antrame šių žmonių pranešime:
          - neigiamos oficialios studijos dėl butelio kakliuko tunelyje prirašant savų teorijų
          - ignoruojami šaltiniai, kurie sako, kad jau dabar Estijoje kontraktų yra pasirašyta kelis kartus daugiau nei Lietuvoje (procentaliai skaičiuojant), toliau kartojant retoriką apie Lietuvos pirmavimą projekte pagal kelių tiesimą
          - ignoruojami šaltiniai, kurie sako, kad Rygos stotys bus užbaigtos jau pirmoje fazėje, nuolatos kartojama, kad jos stovės nenaudojamos (su euforija ir panieka)
          - ignoruojama transporto mazgų nauda
          - teigiami absurdai, kad platformų uždengimas sukurs tokį patį efektą, kaip modernus stoties pastatas
          ir tt. ir pan.

          Būtų visai smagu, jei šie keisti personažai pagaliau suprastų, kad ši tema yra diskusija apie ES mokesčių mokėtojų pinigais finansuojamą projektą, o ne suknistas Žalgirio mūšis. Tačiau tam vilčių jau mažai - šitiems žmonėms reikia rimtos psichologo konsultacijos. Nepriklausomai nuo to, atsiradus progai, toliau rašysiu tai, kas akivaizdu tyliajai daugumai nepriklausomai nuo nuolatinių nepagrįstų ad hominem atakų, kartojamų netiesų ir pan. dalykų. Kažkas gi turi tai daryti

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            VLR baik skleisti čia savo melus. Kažką kalbi apie Kauno mazgo (būtent mazgo, trikampis yra jungtis su Vilniumi) supaprastinimus kai apie tokius jokių net gandų nėra buvę, ir iš LTG gana tvirtai buvo pasakyta kad nuo Lenkijos iki Panevėžio bus pilnu mastu projektas vykdomas.
            Ne 'nėra net gandų', o yra oficiali Rail Baltica strategija nutiesti ruožą Talinas - Varšuva kuo greičiau, tam pilnai užbaigti Kauno mazgo nereikia. Ryga bandė prašyti finansavimo savo mazgui, jo negavo. Kauno mazgo likusiai daliai finansavimo prašyta dar nebuvo, bet šansas, kad atsakymas bus toks pats, koks buvo duotas Rygai, tikrai yra.

            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            Kažkoks malimas kad europinė vėžė į pietus egzistuoja tik nominaliai - kai vis dėl to į KIT traukiniai per ją sėkmingai važiuoja.
            Pirmoje fazėje pro ten turėtų važiuoti ir keleiviniai traukiniai tad ruožas turėtų būti pakeltas į HSR standartą (elektrifikacija, sankryžos, dvikelis ir kt.). Tai reikalaus didžiulių investicijų. Tu domiesi geležinkeliais ir tikrai manai, kad šitas neelektrifikuotas vienkelis yra tinkamas HSR? Kažkaip nesiriša tai.

            https://maps.app.goo.gl/tF9dTKiAptz2MTF97

            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            kiek po galais galvoji bus keleivinių traukinių per valandą pradžioje kad egzistuojantis vienkelis bus perkrautas? 6 per valandą?
            Keleivinių traukinių tunelyje po pirmos fazės bus ne tiek jau smarkiai ir mažiau nei pabaigus projektą apskritai, nes po pirmos fazės nusiims tik Kaunas - Vilnius atšakos traukiniai. Tačiau tunelyje važiuoja Kaunas - Vilnius traukiniai ir rusiškąja vėže, kurie niekur nedings. Pagal panašius srautus buvo suskaičiuotas butelio kakliukas, o tiesimas bėgių pro centrinį Kauną (be HESo) reikštų prie to jau esamo butelio kakliuko pridėti krovininius traukinius (įskaitant karinį tranzitą). Tad taip, problema su tuo yra ir tai yra oficiali Rail Baltica komunikacija. Klausimas dar kiek pvz. svarbu toks single failure pointkariniam tranzitui iš nacionalinio saugumo perspektyvos.

            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            Man nuoširdžiai užknisa kad pristatinėjate savo išsigalvojimus kaip faktus, kai per 10 minučių galima rasti tam prieštaraujančių šaltinių.
            Kuriems tiksliai nepateikiau šaltinių?

            Kuriems nepateikėt jūs - jau surašiau (daug). Bet jų yra ir dar daugiau. Pavyzdžiui, dar vienas: nuolatos teigiate, kad geriau yra statyti stotis jau nutiesus geležinkelius ir pradžioje leisti žmones į statybų aikštelę. Aš pateikiau pavyzdžių iš Ispanijos ir Kinijos, kur stotys yra statomos tuo pačiu metu kaip bėgiai siekiant pilną paslaugą paleisti iš karto. Vis dar laukiu pavyzdžių ir gerųjų praktikų, kur buvo daroma taip, kaip bus daroma Lietuvoje.

            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            Pradedant kažkam prieštarauti, jis jūsų skubiai išvadinamas mužiku kaimiečiu, nieko nežinančiu, o argumentai tiesiog numetami į šalį.
            Kurioje vietoje ką nors iš forumo narių esu išvadinęs mužikų ar kaimiečiu (prašyčiau nuorodos į pranešimą).

            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
            Latvijos žiniasklaidoje linksniuojamas panašiai kaip Nacionalinis Stadionas BaltCap skandalo viduryje
            Kaip jau sakiau, tai parodo Latvijos žiniasklaidos kokybės skirtumą su Lietuvos žiniasklaida ir nieko daugiau. Lietuvos žiniasklaida net nepasigavo to fakto, kad greičiausiai Vilnius - Kaunas atšakos nebus po pirmos fazės, kai Latvijoje yra tragedija, kad į Rygos centrinę stotį ir oro uosto stotį pirmoje fazėje reikės pasikeisti. Tai yra tiesiog skirtingo lygio spaudos ir skirtingo lygio supratimas.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              kai Latvijoje yra tragedija, kad į Rygos centrinę stotį ir oro uosto stotį pirmoje fazėje reikės pasikeisti. Tai yra tiesiog skirtingo lygio spaudos ir skirtingo lygio supratimas.
              Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.
                B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!
                  Kolona priklausytų kitam tiltui. Irgi per Dauguvą. Jei ją kas mato - pasidalinkite vaizdu.

                  Ką aš matau https://www.youtube.com/watch?v=CWIRuMWx8Po :
                  Kesonas upėje ir išbetonuoti poliai formose. Kesonas krante, jame išbetonuoti poliai, ant kurių jau būtų galima betonuoti rostverką ir koloną. Zakuzala dalyje padaryta prieplauka, atvežta statybinė technika ir įranga.

                  Kas juda labiausiai - RIX terminalas, bet ne keliai iki jo.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.09.21, 12:08.

                  Comment


                    Šito forumo infantališkumui ribų, panašu, nėra. Lietuvoje nėra pabaigta virš 90% ruožo, bet žmonės galvoja, kad jie gali laimėti argumentą klausinėdami apie nepabaigtas dalis Latvijoje Neatsakinėsiu aš klausimais kaip 'kaip sekasi Vievis - Kaišiadorys ruožui?' ir pan., nesiruošiu nusileisti iki to lygio.

                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.
                    Laikosi geriau nei bet kuri strategiškai svarbiausios Lietuvai jungties (Kaunas - Lenkijos siena) dalis.

                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!
                    Taip, Lietuvos unikalūs reljefas ir gruntas vis negailestingai krauna malkų Lietuvos transporto planuotojams, visuose frontuose

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Laikosi geriau nei bet kuri strategiškai svarbiausios Lietuvai jungties (Kaunas - Lenkijos siena) dalis.
                      Kad man tokius rožinius akinius ...

                      Comment


                        Darbai ties vėžės susikirtimu su 1505 keliu šalia Rimkų. Atrodo, kad šiuo metu lieja perdangas viadukui virš vėžės, kuri šioje vietoje įleista į reljefą. Dirba savaitgalį.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Kad man tokius rožinius akinius ...
                          Eilinį kartą rašai sarkastiškus komentarus ir laidai kvailas replikas 90-ųjų stiliumi, kai esi objektyviai neteisus. Lyginome progresą tilto netoli Salaspilio (apie kurį tu klausei) su strategiškai svarbiausia jungtimi Lietuvai (Jiesia - Lenkija). Šiuo metu situacija yra tokia:
                          - Jiesia - Lenkija trasos variantas 6A buvo patvirtintas 2022-ųjų gegužės mėnesį, tačiau detalūs sprendiniai dėl žemės paėmimo buvo patvirtinti vos šių metų gegužę. Vyriausybė patvirtino žemės paėmimą vos prieš kelis mėnesius, tad ten nieko nuveikta, praktiškai, nėra: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vystymo-plana
                          - Tilto prie Salaspils vieta jau buvo žinoma 2020-aisiais (patvirtinta Latvijos vyriausybėss 2020-ųjų gale). 2021-aisiais tose vietose prasidėjo grunto tyrinėjimo darbai, kuriems vadovavo Deutche Bahn. Tiltui (įspūdingiausiam tiltui projekte, pasaulyje tokių yra vos keturi) yra paruoštas konkretus dizainas su visais tyrimais, kad nebūtų susiknista kaip buvo susiknista Jonavoje (pridedu video iš 2022-ųjų metų):



                          Vėl gi, siūlyčiau pakelti savo argumentavimo lygį (tiek tau, tiek tavo draugeliams), nes tarptautiniuose transporto forumuose būtumėte sukramtyti ir išspjauti. Bepigu žaisti didele žuvį mažame prūde kai gyveni šūdiniausią transporto sistemą turinčioje šalyje ES ir viską galima vadinti naujaisiais vasiukais, nes visa automobilizuota populiacija su tuo vis tiek sutiks.

                          Dabar eikit paverkit kartu su ignaloidas , kad VLR jus eilinį kartą nuskriaudė
                          Paskutinis taisė VLR; 2024.09.21, 16:19.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Eilinį kartą rašai sarkastiškus komentarus ir laidai kvailas replikas 90-ųjų stiliumi, kai esi objektyviai neteisus. Lyginome progresą tilto netoli Salaspilio (apie kurį tu klausei) su strategiškai svarbiausia jungtimi Lietuvai (Jiesia - Lenkija). Šiuo metu situacija yra tokia:
                            - Jiesia - Lenkija trasos variantas 6A buvo patvirtintas 2022-ųjų gegužės mėnesį, tačiau detalūs sprendiniai dėl žemės paėmimo buvo patvirtinti vos šių metų gegužę. Vyriausybė patvirtino žemės paėmimą vos prieš kelis mėnesius, tad ten nieko nuveikta, praktiškai, nėra: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vystymo-plana
                            Nenukreipk temos.
                            Kokioje stadijoje Salaspils tilto projektas, statybų leidimas, darbo dokumentacija, sutartys su subrangovais, kalendorinis grafikas, įsipareigijimų užtikrinimas?
                            Net neabejoju kad DB moka projektuoti tiltus, kaip formalioji pusė?

                            Skirtingai nuo šio tilto, mes nuo Kauno iki Bialystoko galim važiuoti su šilumvežio trauka.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Nenukreipk temos.
                              Kokioje stadijoje Salaspils tilto projektas, statybų leidimas, darbo dokumentacija, sutartys su subrangovais, kalendorinis grafikas, įsipareigijimų užtikrinimas?
                              Net neabejoju kad DB moka projektuoti tiltus, kaip formalioji pusė?

                              Skirtingai nuo šio tilto, mes nuo Kauno iki Bialystoko galim važiuoti su šilumvežio trauka.
                              Ne, temą nukreipinėju ne aš, o tu. Angliškai tai vadinasi goalpost shifting (vartų virpstų pozicijų kaitaliojimu). Aš neteigiau, kad šio tilto statyme yra labai daug progreso. Aš teigiau, kad šio tilto statyme yra daugiau progreso nei bet kurioje iš Lietuvai strategiškai svarbiausios dalies (Jiesia - Lenkija) dalių. Šiam tiltui paruoštas konkretus dizainas ir atlikti sudėtingi tyrimai upėje yra jau daugiau nei bet kas, kas buvo padaryta Jiesia - Lenkija ruože, kurio žemės paėmimas buvo patvirtintas vos prieš kelis mėnesius. Tad jokiais papildomais įrodymais ar kontraktais man dalintis nereikia, gali slėptis su savo sovietine argumentavimo taktika ir primityviais prigaudinėjimais po (tuoj atsirasiančiais) rudeniniais lapais.

                              Comment


                                Prie būsimo Neries tilto. Šiandien darytos nuotraukos.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Ne, temą nukreipinėju ne aš, o tu. Angliškai tai vadinasi goalpost shifting (vartų virpstų pozicijų kaitaliojimu). Aš neteigiau, kad šio tilto statyme yra labai daug progreso. Aš teigiau, kad šio tilto statyme yra daugiau progreso nei bet kurioje iš Lietuvai strategiškai svarbiausios dalies (Jiesia - Lenkija) dalių. Šiam tiltui paruoštas konkretus dizainas ir atlikti sudėtingi tyrimai upėje yra jau daugiau nei bet kas, kas buvo padaryta Jiesia - Lenkija ruože, kurio žemės paėmimas buvo patvirtintas vos prieš kelis mėnesius. Tad jokiais papildomais įrodymais ar kontraktais man dalintis nereikia, gali slėptis su savo sovietine argumentavimo taktika ir primityviais prigaudinėjimais po (tuoj atsirasiančiais) rudeniniais lapais.
                                  Tik įdomu: kuo užsiimi gyvenime ir kiek esi susijęs su teritorijų planavimu bei statybomis?
                                  Ir ačiū, angliškai kol kas moku.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Tiltui (įspūdingiausiam tiltui projekte, pasaulyje tokių yra vos keturi)
                                    Vien Kinijoje per Yangtze suskaičiuoju bent 5 jeigu taikome reikalavimą kad būtų ir automobiliams ir greitiesiems traukiniams skirtas tiltas https://en.wikipedia.org/wiki/Bridge..._Yangtze_River, bet jo, be galo įspūdingas, pilnai paruoštas, jokių šansų kad projektuotojai niekaip nestabdys statybų eigos ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Vien Kinijoje per Yangtze suskaičiuoju bent 5 jeigu taikome reikalavimą kad būtų ir automobiliams ir greitiesiems traukiniams skirtas tiltas https://en.wikipedia.org/wiki/Bridge..._Yangtze_River, bet jo, be galo įspūdingas, pilnai paruoštas, jokių šansų kad projektuotojai niekaip nestabdys statybų eigos ir t.t.
                                      Na, tokia komunikacija buvo ne iš Latvijos pusės, o pagrindiniame Rail Baltica YouTube kanale:

                                      The Rail Baltica combined road-rail bridge over the Daugava River is a significant landmark structure, of which there are only 4 similar bridges in the world (high-speed rail combined with highway) will be one of the most complex structures in the Baltics and on the Rail Baltica high-speed line.
                                      Gal turima omeny atitinkamo standarto kelią? Turbūt nėra skirtumo. Bet kokiu atveju, šis latvių tiltas bus įspūdingiausias visame Rail Baltica projekte. Latviai taip pat turės kiečiausią oro uosto integraciją, geriausią Rail Baltica integraciją į miestą ir įspūdingiausią centrinę stotį.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Na, tokia komunikacija buvo ne iš Latvijos pusės, o pagrindiniame Rail Baltica YouTube kanale:



                                        Gal turima omeny atitinkamo standarto kelią? Turbūt nėra skirtumo. Bet kokiu atveju, šis latvių tiltas bus įspūdingiausias visame Rail Baltica projekte. Latviai taip pat turės kiečiausią oro uosto integraciją, geriausią Rail Baltica integraciją į miestą ir įspūdingiausią centrinę stotį.
                                        Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?

                                        Comment


                                          Ne ne ne, seni, ES gi duos belekiek pinigų, kiek tik reikės. Čia tik lietuviai lochai, nes nesistato stočių už 300mln, seni.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X