Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Manau, kad suprojektuoti 100 km trasą su visom procedūrom ir žemės paėmimais yra kur kas didesnis ir ilgesnis darbas (Vilnius-Kaunas), nei pastatyti vieną pastatą, kad ir miesto centre (Rygos stotis). Tai niekaip nematau, kad mes čia kažkur atsilikinėtumėm.
    Ir dar norėčiau užduoti klausimą - ar nors vienam stoties pastatas darys įtaką renkantis transporto rūšį prieš perkant bilietą savo telefone?
    Latviai ir estai nesuprojektvo savo trasų ir nepaėmė žemės?

    Comment


      Sunkiausia dalis yra formuoti prioritetą ir statyti pastatus urbanizuotoje teritorijoje ką latviai su estais jau didele dalimi padarė Taline ir Rygoje, o Vilniuje to daroma apskritai nebus.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Latviai ir estai nesuprojektvo savo trasų ir nepaėmė žemės?
        Estai daugmaž juda, pradedant nuo didesnių inžinerinių statinių (viadukų, tunelių, etc), su prasidedančiais trasos darbais, Latvijoje pagal įstatymus žemės paįmimas vyksta tik pilnai, 100% suprojektavus, todėl tik nedidelė dalis žemės trasai kol kas paimta, ten kur teoriškai vyksta darbai, nors nuotraukų darbų dar matyti neteko.

        Comment


          Kiek Lietuvoje yra paimta žemės ruožuose Ramygala-Latvija, Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Lenkijos siena?

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Sunkiausia dalis yra formuoti prioritetą ir statyti pastatus urbanizuotoje teritorijoje ką latviai su estais jau didele dalimi padarė Taline ir Rygoje, o Vilniuje to daroma apskritai nebus.
            Stočių teritorijų aš nevadinčiau "urbanizuota teritorija". Tai infrastruktūros teritorija, kurią reikėjo rekonstruoti, išplėsti ar pastatyti. Vilniaus ar Kauno stotys yra lygiai tokiame pačiame miesto audinyje kaip ir Rygos ar Talino. Taip, vystymosi koncepcija buvo kita ir jos netapo megatraukos taškais. Bet dėl to žaisti 'strazdanėlių' nebūtina.

            Urbanizuota teritorija yra pvz Milano geležinkelio mazgo kontekstas.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Stočių teritorijų aš nevadinčiau "urbanizuota teritorija". Tai infrastruktūros teritorija, kurią reikėjo rekonstruoti, išplėsti ar pastatyti. Vilniaus ar Kauno stotys yra lygiai tokiame pačiame miesto audinyje kaip ir Rygos ar Talino. Taip, vystymosi koncepcija buvo kita ir jos netapo megatraukos taškais. Bet dėl to žaisti 'strazdanėlių' nebūtina.

              Urbanizuota teritorija yra pvz Milano geležinkelio mazgo kontekstas.
              Ne, Vilniaus kelynas yra per platus ir, po aplinkkelio pastatymo, buvo ir yra daug planų jį siaurinti. Rygos kelynas, tuo tarpu, buvo per siauras, dėl to buvo išplatintas (žr. kad ir nuotraukas iš satelito), tam buvo griaunami ir pastatai. Tad tai toli gražu nėra tas pats sudėtingumo prasme. Lietuvoje sudėtingų integracijos į urbanizuota teritoriją darbų nėra suplanuota.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Kiek Lietuvoje yra paimta žemės ruožuose Ramygala-Latvija, Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Lenkijos siena?
                Mano žiniomis visas Kaunas-Latvijos siena ruožo žemės paįmimas užbaigtas išskyrus tai ko reikia stočių teritorijoms - vis dėl to techniniam projektui paruošti Lietuvoje įstatymiškai reikia būti savininku. Nuo Kauno iki Joniškėlio dabar yra vykdomi pirkimai (regis kiek vėluoja?) statybai, nuo Joniškėlio iki sienos vyko rinkos konsultacija su planu skelbti pirkimą šį mėnesį projektavimui ir statyboms. Kauno mazgui ir Lenkija-Kaunas kiek suprantu žemės paįmimo procedūros vyksta, Kaunas-Vilnius reikia kad Vyriausybė patvirtintų spec planą tam kad pradėti.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Mano žiniomis visas Kaunas-Latvijos siena ruožo žemės paįmimas užbaigtas išskyrus tai ko reikia stočių teritorijoms - vis dėl to techniniam projektui paruošti Lietuvoje įstatymiškai reikia būti savininku. Nuo Kauno iki Joniškėlio dabar yra vykdomi pirkimai (regis kiek vėluoja?) statybai, nuo Joniškėlio iki sienos vyko rinkos konsultacija su planu skelbti pirkimą šį mėnesį projektavimui ir statyboms. Kauno mazgui ir Lenkija-Kaunas kiek suprantu žemės paįmimo procedūros vyksta, Kaunas-Vilnius reikia kad Vyriausybė patvirtintų spec planą tam kad pradėti.
                  O kas tiksliai trukdo Vyriausybei patvirtinti spec planą, ypač turint omeny, kad Vyriausybės transporto ministras Skuodis ne kartą bėdavojosi, kad visi aplinkui, išskyrus jį, kalti dėl RB vėlavimo?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    O kas tiksliai trukdo Vyriausybei patvirtinti spec planą, ypač turint omeny, kad Vyriausybės transporto ministras Skuodis ne kartą bėdavojosi, kad visi aplinkui, išskyrus jį, kalti dėl RB vėlavimo?
                    Be to kad kažkiek pakeitimų tikriausiai dar reikia įkomponuoti nuo viešinimo pabaigos, biurokratija, nes turi kelios skirtingos ministerijos ir komisijos pereiti ir patikrinti ar joms viskas gerai atrodo, ar reikia kokių (nedidelių) korekcijų, etc. Manau iki pavasario turėtų patvirtinti, šiais metais tai būtų gana optimistiška.

                    Comment

                    Working...
                    X