Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Latviai ir estai nesuprojektvo savo trasų ir nepaėmė žemės?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSunkiausia dalis yra formuoti prioritetą ir statyti pastatus urbanizuotoje teritorijoje ką latviai su estais jau didele dalimi padarė Taline ir Rygoje, o Vilniuje to daroma apskritai nebus.
Urbanizuota teritorija yra pvz Milano geležinkelio mazgo kontekstas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Stočių teritorijų aš nevadinčiau "urbanizuota teritorija". Tai infrastruktūros teritorija, kurią reikėjo rekonstruoti, išplėsti ar pastatyti. Vilniaus ar Kauno stotys yra lygiai tokiame pačiame miesto audinyje kaip ir Rygos ar Talino. Taip, vystymosi koncepcija buvo kita ir jos netapo megatraukos taškais. Bet dėl to žaisti 'strazdanėlių' nebūtina.
Urbanizuota teritorija yra pvz Milano geležinkelio mazgo kontekstas.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek Lietuvoje yra paimta žemės ruožuose Ramygala-Latvija, Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Lenkijos siena?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano žiniomis visas Kaunas-Latvijos siena ruožo žemės paįmimas užbaigtas išskyrus tai ko reikia stočių teritorijoms - vis dėl to techniniam projektui paruošti Lietuvoje įstatymiškai reikia būti savininku. Nuo Kauno iki Joniškėlio dabar yra vykdomi pirkimai (regis kiek vėluoja?) statybai, nuo Joniškėlio iki sienos vyko rinkos konsultacija su planu skelbti pirkimą šį mėnesį projektavimui ir statyboms. Kauno mazgui ir Lenkija-Kaunas kiek suprantu žemės paįmimo procedūros vyksta, Kaunas-Vilnius reikia kad Vyriausybė patvirtintų spec planą tam kad pradėti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kas tiksliai trukdo Vyriausybei patvirtinti spec planą, ypač turint omeny, kad Vyriausybės transporto ministras Skuodis ne kartą bėdavojosi, kad visi aplinkui, išskyrus jį, kalti dėl RB vėlavimo?
Comment
Comment