Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kai leidi vieną bombą, o ne dešimtimis. Sugriauni/apgadini Jonavos tiltą ir "karinis mobilumas" be perkrovimų baigtas.
    O visi sėdi ir žiūri kur ta bomba pataikys.
    Nėra daug lėktuvų, galinčių nešti tokio svorio bombas, o jų veikimo zoną apribota kuro atsargomis. Kindžalą po pilvu nešantis Mig'as gali nešti tik jį ir nieko daugiau. Nes srusyno karo ideologija - puolantieji veiksmai tik priešo teritorijoje.

    Kiek OT, bet Soloninas nesenai paleido video, kuriame gan įtikinamai paaiškino kaip mechanizuota maskolių divizija antrą karo dieną atsidūrė už 150 km nuo galimos fronto linijos.

    Comment


      Beje, tiems, kas mano, kad Rygos stotį prijungti prie pagrindinės linijos iš vienos pusės kainuotų 'milijardus', nes 'urbanizuota teritorija' siūlyčiau:
      - įsijungti Google Satellite view
      - susirasti tą vietą, kur baigiasi Rail Baltica projektui skirtas išplatinimas rytuose centre (gerai matosi)
      - Sekti tą liniją į rytus iki pat Salaspils

      Tarp centro ir Gaismos, t.y. visoje urbanizuotoje teritorijoje, yra jau esamas 5 ar daugiau kelių geležinkelis ir prioriteto formuoti ten jau nebereiktų, tiesiog reiktų atiduoti du kelius Rail Balticai, ką su dabartiniais srautais latviai ramiai gali sau leisti. Norint sukurti pilną standartinės vėžės jungtį, tereiktų išplatinti pylimą 7-8km. ruože tarp Salaspils ir Gaismos, t.y., praktiškai, laukuose. Aišku būtų galima tame ruože ir dalintis keliu laikinai. Bet kokiu atveju, net ir su pervažom, elektros dalykais, pačiu pajungimu prie RB ir kt., toks projektas jau yra visiškai įkandamas latviams. Sunkiausius ir brangiausius darbus jie jau yra pasidarę ir jie matosi tame pačiame Satellite view. Aišku to, greičiausiai, neprireiks, nes finansavimas bus tam skirtas pabaigus pagrindinę liniją.
      Paskutinis taisė VLR; 2024.09.04, 17:49.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        O visi sėdi ir žiūri kur ta bomba pataikys.
        Nėra daug lėktuvų, galinčių nešti tokio svorio bombas, o jų veikimo zoną apribota kuro atsargomis. Kindžalą po pilvu nešantis Mig'as gali nešti tik jį ir nieko daugiau. Nes srusyno karo ideologija - puolantieji veiksmai tik priešo teritorijoje.

        Kiek OT, bet Soloninas nesenai paleido video, kuriame gan įtikinamai paaiškino kaip mechanizuota maskolių divizija antrą karo dieną atsidūrė už 150 km nuo galimos fronto linijos.
        Ją neša Su-24M, Su-34, Su-35 and Mig-35, t.y. praktiškai visi turimi Rusijos naikintuvai, nekalbant apie bombonešius.


        Rail Baltica buvo skirtas transportui, kaip TEN-T Šiaurės Europos koridorius. O dabar vyksta pritempinėjimas pateisinant visokius latvių keleivių/krovinių vežimo fuckupus, kad va bus bent jau svarbus karinis komponentas, nors prieš 10+ metų, kai buvo suplanuotas, nebuvo apie tai galvojama.

        RB1 irgi, matyt, vertėjo tiest, nes svarbus karinis komponentas, o ne fuckupas.
        Paskutinis taisė ifl; 2024.09.04, 18:04.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          KUN galėjo būti labai svarbus objektas, jeigu Lenkija savo pusėje nuo Balstogės būtų nutiesę maksimaliai tiesią trasą link Lietuvos. Nes reikia nepamiršti, kad Balstogė yra Kauno dydžio miestas, kuris neturi oro uosto ir artimiausias jiems yra Varšuvos oro uostas - už 200 km, kai iki Karmėlavos apie 250 km. Tačiau, kadangi geležinkelis Lenkijoje eis per Elk miestą, tai atstumo, bei kelionės laiko prasme iki KUN bus toliau/ilgiau.
          Nepyk, bet lyginti KUN su WAV ir jo kolegomis man nekyla pirštai. Ir reiktų prisiminti, jog jau atsiranda naktiniai traukiniai po Europą, tad Bialystokas yra žymiai gerenėje pozicijoje nei Kaunas. Beje, nuo Klaipėdos iki KUN irgi apie 200 km.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            KAB bombos, tikslumas 5 metrai.
            Reikia mesti ne toliau nei 2-9 km nuo taikinio. Tai ne raketa.
            Ir reikia pataikyti tiksliai į nešančiasias konstrukcijas.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Reikia mesti ne toliau nei 2-9 km nuo taikinio. Tai ne raketa.
              Ir reikia pataikyti tiksliai į nešančiasias konstrukcijas.
              Tas KAB, apie kurį kalbėjau, turi laser guidance ir save koreguoja skrydžio metu. Atstumas wiki nurodomas kaip 50km, ir čia be UMPK.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Tas KAB, apie kurį kalbėjau, turi laser guidance ir save koreguoja skrydžio metu. Atstumas wiki nurodomas kaip 50km, ir čia be UMPK.
                Yra įvairių tipų, ne tik lazerinio taikymo. Jos nesklando taip toli! Su UMPK FABai iki 40-45 km skrenda.

                Дальность сброса КАБ-500С достигает 9 км.
                https://topwar.ru/212739-kab-500s-av...l-i-zabyl.html


                Tas pats nurodyta ir wiki.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kaip parodo nemenka praktika, tai nėra taip paprasta.
                  O menamas nedarymas nuo bėgių tiesiogiai nepriklauso.
                  sutinku gelezinkeli sunaikint yra labai labai sunku, lengviau roling stock garvezius, arba kritinius tiltus kazkuriuos.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Gal eikit jūs kur kitur šnekėti apie bombas.
                    Jau keli puslapiai ne į temą.

                    @VLR
                    Gali vartyti kiek nori, lietuviai ne idealūs, bet faktas kad ES neduos pinigų tiek kiek reikia. Kai kuriais aspektais pritariu tamstai, bet pragmatiškas lietuvių požiūris, bent jau kol kas, laimi prieš zuokiškas latvių svajones. Jau ne kartą vardinai latvių pasiekimus, bet nuo Panevėžio vis vien bus tik vienkelis. Rygos stotis ir kilpa vis vien bus neužbaigtos. Jei jau būtų tokia nebrangi ta kilpa, tai latviai juk užsibaigtų patys, o ne karpytų kitus svarbius projektus ir lauktų kito finansavimo.

                    Comment


                      Pasaulio mega projektai. Gal kontekste viso TEN-T Lietuvai ir galima kiek atleisti už prastus rezultatus:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240904_122748_LinkedIn.jpg
Views:	422
Size:	130,2 kB
ID:	2149976

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Gal eikit jūs kur kitur šnekėti apie bombas.
                        Jau keli puslapiai ne į temą.

                        @VLR
                        Gali vartyti kiek nori, lietuviai ne idealūs, bet faktas kad ES neduos pinigų tiek kiek reikia. Kai kuriais aspektais pritariu tamstai, bet pragmatiškas lietuvių požiūris, bent jau kol kas, laimi prieš zuokiškas latvių svajones. Jau ne kartą vardinai latvių pasiekimus, bet nuo Panevėžio vis vien bus tik vienkelis. Rygos stotis ir kilpa vis vien bus neužbaigtos. Jei jau būtų tokia nebrangi ta kilpa, tai latviai juk užsibaigtų patys, o ne karpytų kitus svarbius projektus ir lauktų kito finansavimo.
                        Nežinau ką reikia rūkyti, norint matyti Lietuvių kolosalų apsišikimą šitame projekte kaip pragmatiškumą. Lietuvos pusė nepadarė visiškai nieko gero šiame projekte, neišsiderėjo stočių ar integracijų į miestus, pastrigo prie vienintelio rimtesnio pradėto objekto ir vos pakrapštė itin trumpą ruožą. Gali fantazuoti šitame forumo nacionalistėlių būryje apie pergales, bet eilinį kartą liksime prie suskilusios geldos. Iki šių metų galo estai jau garantuotai aplenks Lietuvą pagal procentą ruožo, prie kurio yra dirbama. Latviai, spėju, aplenks iki kitų metų galo, stotys ar ne stotys.
                        Paskutinis taisė VLR; 2024.09.04, 19:36.

                        Comment


                          Estai pasirašė dar vieną darbų sutartį ir sparčiai artėja prie savo tikslo pradėti darbus 70km trasos, t.y. kiek mažiau nei trečdalyje Rail Baltica ruožo Estijoje. Čia prie prasidėjusių didžiulių darbų jų centriniame mazge ir integracijose į miestą Taline. Lietuviai neturi jokių integarcijų į miestus ar centrinių stočių, o darbai vyksta mažiau nei dešimtadalyje ruožo šalyje. 'Pragmatiškas požiūris'

                          Rail Baltica signs another contract for the construction of the Rail Baltica mainline in Estonia

                          On 26 August, Rail Baltic Estonia signed a construction contract for the construction of the mainline of the railway in Harju County. The joint bid by Merko Ehitus Eesti AS and GRK Eesti AS will see them constructing the section of the Rail Baltica mainline from the settlement of Saku to the Harju-Rapla County border. The contract is valued at 59.87 million euros.

                          “We are steadily moving towards this year’s goal of having at least 70 kilometers of the Rail Baltica mainline in Estonia under construction or with contracts. The contract signed today for the construction of a 10.5 km section will help us open a new construction front in Harju County with the help of experienced contractors, and soon the next sections in Harju County will also be under contract,” confirmed Anvar Salomets, Chairman of the Board of Rail Baltic Estonia.
                          https://www.railbaltica.org/rail-bal...ne-in-estonia/

                          Comment


                            Įdomu, kokia situacija su Jonavos tiltu? Kiek jau polių išgręžė?

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Estai pasirašė dar vieną darbų sutartį ir sparčiai artėja prie savo tikslo pradėti darbus 70km trasos, t.y. kiek mažiau nei trečdalyje Rail Baltica ruožo Estijoje. Čia prie prasidėjusių didžiulių darbų jų centriniame mazge ir integracijose į miestą Taline. Lietuviai neturi jokių integarcijų į miestus ar centrinių stočių, o darbai vyksta mažiau nei dešimtadalyje ruožo šalyje. 'Pragmatiškas požiūris'
                              Kaune RB kaip suprantu nebesustos. Kur ten tas estų centrinis mazgas irgi nesupratau, bet patikėsiu.

                              Žiūrim kitaip: estai stato 12 km ir kada nors vykdys darbus 10,5 km ruože; pas mus darbai vykdomi 27 km ruože. Latvijoje darbai vykdomi 3 km ruože. Ai, tiesa: latviai dar nugriovė prekybcentrio garažą, beveik pastatė pusę keleivių stoties pastato ir beveik pradėjo statyti tiltą per Dauguvą.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Nežinau ką reikia rūkyti, norint matyti Lietuvių kolosalų apsišikimą šitame projekte kaip pragmatiškumą. Lietuvos pusė nepadarė visiškai nieko gero šiame projekte, neišsiderėjo stočių ar integracijų į miestus, pastrigo prie vienintelio rimtesnio pradėto objekto ir vos pakrapštė itin trumpą ruožą. Gali fantazuoti šitame forumo nacionalistėlių būryje apie pergales, bet eilinį kartą liksime prie suskilusios geldos. Iki šių metų galo estai jau garantuotai aplenks Lietuvą pagal procentą ruožo, prie kurio yra dirbama. Latviai, spėju, aplenks iki kitų metų galo, stotys ar ne stotys.
                                O galima butu suzinoti kas issiderejo stotis siame projekte? Latviai tik galvojo kad issiderejo stotis, bet neseniai susipazino su realybe Visos tris salis issiderejo tik BEGIUS ir tai dar reikes prideti savo pinigu

                                Comment


                                  Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                  O galima butu suzinoti kas issiderejo stotis siame projekte? Latviai tik galvojo kad issiderejo stotis, bet neseniai susipazino su realybe Visos tris salis issiderejo tik BEGIUS ir tai dar reikes prideti savo pinigu
                                  Stotis šiame projekte išsiderėjo Talinas ir Ryga, neišsiderėjo Kaunas ir Vilnius, nes mūsų transportininkai yra obliai ir kaušai, kurie nesupranta, ką daro.

                                  O su realybe Rygos mazgas susipažino kur kas mažiau, nei Vilnius - Kaunas atšaka, kuri irgi nebus finansuojama pirmojo etapo metu, bet, skirtingai nei Rygoje, ten yra padaryta lygiai nulis darbų. Pagrindinis darbas Rygos mazge - pusantro kilometro prioriteto formavimas (įskaitant griaunant pastatus) yra padarytas, didelė darbų dalis - irgi. Tokie geležinkelio integravimo darbai Lietuvoje yra laikomi visišku kosmosu, jų čia niekada nėra buvę ir artimiausiu laiku tikrai nebus.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Stotis šiame projekte išsiderėjo Talinas ir Ryga, neišsiderėjo Kaunas ir Vilnius, nes mūsų transportininkai yra obliai ir kaušai, kurie nesupranta, ką daro.

                                    O su realybe Rygos mazgas susipažino kur kas mažiau, nei Vilnius - Kaunas atšaka, kuri irgi nebus finansuojama pirmojo etapo metu, bet, skirtingai nei Rygoje, ten yra padaryta lygiai nulis darbų. Pagrindinis darbas Rygos mazge - pusantro kilometro prioriteto formavimas (įskaitant griaunant pastatus) yra padarytas, didelė darbų dalis - irgi. Tokie geležinkelio integravimo darbai Lietuvoje yra laikomi visišku kosmosu, jų čia niekada nėra buvę ir artimiausiu laiku tikrai nebus.
                                    Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...

                                    Comment


                                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                      Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...
                                      Nelabai suprantu, ką tu čia bandai pasakyti. ES Rygoje jau finansavo 85% sudėtingiausios pusantro kilometro bėgių integracijos visame projekte (žr. kad ir StreetView) ir didelę dalį statomų itin sudėtingų pastatų. Likusią dalį darbų finansuos antrajame etape. Kalbant apie statymą patiems - Lietuva galės Vilnius - Kaunas pati statytis, nes finansavimo šiai daliai pirmajame etape irgi nebus.

                                      Comment


                                        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                        Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...
                                        Šalys, mano žiniomis, derėjosi tik dėl finansavimo bėgiams ir finansavimą gavo daugiau mažiau proporcingai bėgių ilgiui šalyje.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Latvija
                                          - Padarė sunkiausius darbus miesto centre, įskaitant ne tik 'taškinius' objektus, bet ir prioriteto formavimą griaunant didelius supermarketus ir Kultūros pavelde esančius pastatus
                                          - Įpusėjo statybose tokių objektų, kurių pavydėtų ir tokio dydžio Vokietijos ar Prancūzijos miestai
                                          - Įsisavino (šių dienų eurais skaičiuojant) gerokai virš milijardo ES eurų - ypatingai pasiteisino tai, kad darbai buvo pradėti anksti, dar prieš masinę infliaciją
                                          - Paruošė kontraktams visą pagrindinės linijos ruožą, kuriame jau prasideda darbai
                                          Gal galima pamatyti tuos nugriautus kultūros paveldo pastatus ir supermarketus?

                                          Ko neberandu:

                                          https://www.google.com/maps/@56.9450...oASAFQAw%3D%3D

                                          https://www.google.com/maps/@56.9456...oASAFQAw%3D%3D

                                          https://www.google.com/maps/@56.9455...oASAFQAw%3D%3D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X