Pagal šį video tilto statybą sudaro 3-ys etapai, pirmas dar nebaigtas (polių įrengimas) https://www.youtube.com/watch?v=hLVsU3DcFbg
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Bet kokio tilto statyboje yra trys esminiai etapai: pamatai -> atramos/taurai -> perdanga. Tai šis tiltas ar etapiškumas niekuom neišskirtinis. Šiaip apart didelio tilto ilgio, jis konstruktyviai niekuom nėra išskirtinis. Kadangi projektavo ne vietiniai, tai suprojektavo išskirtinai didelio diametro polius, be kurių buvo galima pilnai apsieiti. Kitus tiltus sugeba pastatyti paprastesniais ir mūsų gruntams labiau pritaikytais sprendiniais.
- 1 patinka
Comment
-
Pastebėsiu kad jei kam įdomu, rytoj 17val bus baigiamasis susirinkimas dėl Kaunas-Vilnius atkarpos planavimo (internetu ir gyvai Vilniuje) https://rail-baltica.lt/informacija-...vp-projekta-2/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąRygoje trūksta 39 milijonų stoties statybai, valstybė padengė pirmą įmoką, kad darbai tęstųsi toliau.
Kas yra kalbama video nelabai suprantu, tačiau yra neblogų vaizdų iš centrinio mazgo ir naujojo tilto statybų:
Kaip suprantu latviai dabar intensyviai iesko kaltu kas i RB2 idejo 2 super brangius zaislus - stoti centre ir oro uoste. Nu ir kas antram video lygina savo ta projekta su mersedeso uzsakymu, kai pinigu turi tik opeliui. Nu ir sprendzia dilema - uzkonservuoti sitas stroikes (super brangu) ar kaskokiu budu damusti (ner pinigu)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Ko ten galima nesuprast? Paspaudi CC (subtitles), issirenki vertima i norima suprantama kalba ir skaitai.
Kaip suprantu latviai dabar intensyviai iesko kaltu kas i RB2 idejo 2 super brangius zaislus - stoti centre ir oro uoste. Nu ir kas antram video lygina savo ta projekta su mersedeso uzsakymu, kai pinigu turi tik opeliui. Nu ir sprendzia dilema - uzkonservuoti sitas stroikes (super brangu) ar kaskokiu budu damusti (ner pinigu)
Klimato kaita, ekonomika ar geležinkelio statymas viskas nuvedama į kažkaip kaip nors ateity išsispręs (kaip dievas duos), nesukim galvos.
Dabar latvių sunk costs tapo per didelės stabdyti projektą.Paskutinis taisė ifl; 2024.08.11, 13:37.
- 4 patinka
Comment
-
Intermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. Dėl to tikrai nėra stebėtina, kad tokie projektai buvo įtraukti į Rail Baltica projektą tiek Latvijoje, tiek Estijoje. Lietuva šitoje srityje buvo išimtis, nes čia tiesiog nėra supratimo, su kuo tokie dalykai yra valgomi.
Dėl darbų vykdymo eiliškumo tai smagu, kad latvių spauda rimtai užsiima projekto nagrinėjimu. Lietuvos spauda tesugeba ploti rankomis kai LTG sėdmaišininkai komunikuoja apie pirmavimą Baltijos šalyse vien dėl to, kad turi iškirtę daug medžių ir pastatę kelis viadukus, kai latviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale. Būtų smagu, kad ir čia būtų užsiimta analizuoti projektą tokiu lygiu, kokiu jis yra analizuojamas Latvijoje. Gal sužinotumėme, kas tiksliai vyksta su vieninteliu rimtesniu objektu, kurį čia buvo bandoma liesti (Jonavos tiltu), nes jis jau gana seniai dvokia Šeškinės stadiono dvoku. Taip pat galėtume sužinoti, kada prasidės Vilnius - Kaunas dalies statybos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBeje, man 'CC' yra išjungtas, rašo 'Subtitles/closed captions unavailable'. Kitiems veikia?
Comment
-
Grįžtant prie temos, yra poros savaičių senumo straipsnis railbaltica.org (deja tik angliškai).
Rail Baltica set to receive additional €1.2 billion in EU funding to accelerate development and construction works
https://www.railbaltica.org/rail-bal...ruction-works/
Iš paskutinės pastraipos (Regarding Rail Baltica progress in 2024):
Estija
- Darbai vyksta 22km. trasos (10% viso trasos ilgio šalyje)
- 52-yje kilometrų yra perkami darbai, dar 30 km. bus paskelbti pirkimai iki metų galo - taigi pirkimai yra paskelbti 24% trasos, iki metų galo šis skaičius išaugs iki 50%
- Pradėtas statyti milžiniškas transporto mazgas Taline
Lietuva
- Darbai prie pagrindinės linijos vyksta 29 km trasos (apie 7% visos Rail Baltica trasos šalyje )
- Iki metų galo planuojama pratęsti darbus iki 70 km trasos (apie 18% viso projekto ilgio šalyje)
- Darbai prie centrinių mazgų nevyksta
- Darbai nevyksta esminėje geopolitinėje jungtyje Vilnius - Lenkija ir artimiausiu metu ten jie nėra planuojami
Su Latvija situacija kiek įdomesnė, jie turi vieną didelį kontraktą ir prie pagrindinės linijos darbų prisėdo tik labai neseniai. Darbai tuoj prasidės 13 km. (apie 5% pagrindinės trasos, t.y. kiek mažesnėje dalyje, nei dalis, kurioje vyksta darbai Lietuvoje), tai jų progreso vertinimas priklauso nuo to, kiek svarbos yra skiriama oro uosto ir centrinei stočiai bei tiltui. Tačiau ar mes galime visi draugiškai sutikti, kad estams su Rail Baltica sekasi geriau?Paskutinis taisė VLR; 2024.08.11, 17:45.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąlatviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale
- 4 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąPaziurejus ju video, siuo metu latviai mato valstybes bankrota ir labai stipriai nori pasodinti i kalejimus tuos, kurie jiem pakiso sita nuostabia "milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros" dovanele. Niekur nemaciau kad latviai dziaugtusi sita afera. Pats buvau Rygoj sia vasara - tai labai graziai stovejo tos stroikes miesto centre ir nieko nevyko.
Pagyvensim - pamatysim.Paskutinis taisė VLR; 2024.08.11, 17:55.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąIntermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. Dėl to tikrai nėra stebėtina, kad tokie projektai buvo įtraukti į Rail Baltica projektą tiek Latvijoje, tiek Estijoje. Lietuva šitoje srityje buvo išimtis, nes čia tiesiog nėra supratimo, su kuo tokie dalykai yra valgomi.
Dėl darbų vykdymo eiliškumo tai smagu, kad latvių spauda rimtai užsiima projekto nagrinėjimu. Lietuvos spauda tesugeba ploti rankomis kai LTG sėdmaišininkai komunikuoja apie pirmavimą Baltijos šalyse vien dėl to, kad turi iškirtę daug medžių ir pastatę kelis viadukus, kai latviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale. Būtų smagu, kad ir čia būtų užsiimta analizuoti projektą tokiu lygiu, kokiu jis yra analizuojamas Latvijoje. Gal sužinotumėme, kas tiksliai vyksta su vieninteliu rimtesniu objektu, kurį čia buvo bandoma liesti (Jonavos tiltu), nes jis jau gana seniai dvokia Šeškinės stadiono dvoku. Taip pat galėtume sužinoti, kada prasidės Vilnius - Kaunas dalies statybos.Paskutinis taisė TrippleA; 2024.08.11, 22:16.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Copiumas tiesiog upeliais teka. Matos, kad negali pripazint klydes, kad latviu ir estu prioritetas brangiom stotim ir kitai antraeilei infrstarukturai, o ne begiams ir zems paemimui buvo stipriai zalingas. Juodu ant balto patys latviai ir estai kalba, kad tai buvo klaida ir, kad lietuviu pasirinktas vystimo planas buvo geresnis negu ju. Bet aisku, pirma reikia pripazint klydus, ko nelabai eina padaryt.
Lietuvai šitame projekte sekasi be konkurencijos blogiausiai:
- Estija ir statosi transporto mazgą, apie kokį Vilniuje ilgai nesvajosime, ir vykdo darbus didesnėje dalyje ruožo šalyje nei Lietuva (iki metų galo bus dvigubai didesnėje dalyje)
- Latvija ir statosi transporto mazgą, oro uosto stotį ir tiltą į centrą, apie kokius Lietuvoje ilgai nesvajosime, ir turi kontraktą visam ruožui šalyje, ko Lietuvoje dar ilgai neturėsime (tiesa su latviais yra kiek daugiau reikalų nei su estais)
- Lietuva nestato nieko miestuose, bet užmiestyje irgi nieko gero nenuveikė , vienintelis didesnis projektas yra užstrigęs jau du metus - apskritai, skirtingai nei ypač Latvijoje, iki šiol nėra nuveikta nieko reikšmingo
Nekalbant jau apie tai, kad Lietuvoje ruožas yra suplanuotas be konkurencijos prasčiausiai:
- KUN integracija su autobusais vietoje kietos oro uosto stoties kaip RIX yra visiškas užlipimas ant grėblio lygioje vietoje
- yra planuojamas vienkelis Kauno tunelyje, kuriame sueis keturi keliai (du standartinės vėžės, du - rusiškos) į vieną, kas yra šokiruojančiai blogas sprendimas
- nepajungtas didžiausias miestelis tarp Vilniaus ir Kauno (Elektrėnai)
- Neišsiderėtos naujos stotys
ir tt. ir pan.
Norint Lietuvą matyti kaip kažkokią laimėtoją reikia būti tikru ystern juropean nacionalistėliu, iš serijos 'Putinas ir Lukašenka gal ir daro blogai, BET visur kitur yra dar blogiau, ūraaaa'.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Parodyk man nors vieną latvių ar estų už Rail Baltica atsakingų žmonių 'juodu ant balto' parašytą tekstą, kur rašoma, kad lietuvių vystymo planas buvo geresnis nei jų? Kalčiau baną už tokių išgalvotų šūdų rašinėjimą.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Jau buvo rasta, bet regis jūsų atmintis nepatogių faktų neprisimina. Užtat prašyčiau surasti Latvių ar Estų džiūgavimą per pastaruosius metus kad jie skirtingai nei Lietuviai į stotis fokusuojasi
Latviai ir estai turės stotis
Estai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir vienkelį pradžioje
Latviai turės visą liniją, kaip planuotą, bet galbūt be dalies Rygos jungties pradžioje
Lietuviai neturės stočių
Lietuviai neturės antros pagal svarbą (ppo Lenkija-Kaunas) atkarpos Kaunas-Vilnius
Kaip exactly tai yra geriau, nei tai, ką turės latviai ar estai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEstai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir vienkelį pradžioje
Latviai turės visą liniją, kaip planuotą, bet galbūt be dalies Rygos jungties pradžioje
Lietuviai neturės antros pagal svarbą (ppo Lenkija-Kaunas) atkarpos Kaunas-Vilnius
Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
arba
Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, bet galbūt be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
kaip tada?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei pakeistume paskutinį sakinį į kažkurį iš šitų variantų:
Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
arba
Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, bet galbūt be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
kaip tada?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne galbūt, o tikrai. Kaunas-Vilnius iki 2030 nebus, nes, jeigu pasižiūrėtum į kalendorių, dabar jau 2024 antra pusė, o statybos darbų pradžios net nesimato horizonte. Taip kad vietos žodžiui galbūt čia nėra. Taip pat, yra skirtumas neturėti vieno iš dviejų kelių (=traukiniai gali važiuoti) ir neturėti visos atkarpos (=traukiniai negali važiuoti). Taip kad, keisti nieko nereikia. Lietuva susifakapino su RB ir by now yra akivaizdu, kad nebus ir tos "pagrindine" vadinamos Linijos tarp Lenkijos ir Kauno iki 2023. Šiaip, tikriausiai ir tarp Kauno ir Latvijos nebus, turint omeny kolosalų apsišikimą su Jonavos tiltu. Dėti viltis į tai, kad kažkaip staiga nuo 2025 darbų sparta padidės kokiais 700% yra tiesiog nerealu, nes juk puikiai supprantam, kad to nebus. Tiesiog nemokam menedžinti didelių projektų ir to rezultatas pamažu unfoldinasi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O kur yra tas "kolasalus apsisikimas su Jonavos tiltu"? Ta prasme, tiltas statomas, tempai gereja ir darbai sustiguoti. "Kolasalus apsisikimas" siuo atveju yra pas latviu ir estus, kur pinigai sukisti i stotis, o begiu ar net zemes apemimo vietosmis vis dar nera.
- 5 patinka
Comment
Comment