Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąAr dar vis yra įtikėjusių jog dabar egzistuojant 1 traukiniui iš Vilniaus į Rygą ir vienam į Lenkiją, kad atudariys RB bus daugiau nei 3 traukiniai per dieną? Beje iš Rygos iki Talino irgi berods tik 1 per dieną tevažiuoja. Taigi esant tokiai apkrovai vienkelio pilnai užteks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tik vienas traukinys per diena dėl to kad neturi papildomų riedmenų kad važiuoti daugiau, ne dėl to kad "neapsimoka" ar panašiai. Galiu lažintis kad kai tik nauji traukiniai pradės važinėti Vilnius-Klaipėda maršrutu, atsiras vienas ar du ekstra traukiniai į Rygą.
Comment
-
Panevėžio mazgo žemelapis su keleivinės stoties lokacija:
https://experience.arcgis.com/experi...192d2193265e0/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanevėžio mazgo žemelapis su keleivinės stoties lokacija:
https://experience.arcgis.com/experi...192d2193265e0/
Nauja 330 kV trasuotė man keista. Jei jau judinti, tai nuo miesto, o ne link jo.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nauja 330 kV trasuotė man keista. Jei jau judinti, tai nuo miesto, o ne link jo.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTik dabar perskaičiau, kad nuo Panevėžio iki Talino numatytas vienkelis. Labai keista, kad latviai nematė reikalo iki Rygos tęsti dvikelį. Ir tuo pačiu džiugu, kad mūsiškiai rimčiau pažiūrėjo į šį reikalą.
Kalba apie vienkelius Latvijoje ir Estijoje yra kontekste potencialaus projekto skaldymo į du etapus. Tokio suskaldymo tikslas būtų kuo greičiau paleisti traukinius pagrindiniame TEN-T koridoriuje Varšuva - Talinas. Dar niekas nėra patvirtina, bet, tikslui pasiekti, yra siūloma pirmame etape nepajungti Vilniaus, Rygos mazgo bei kai kuriuose ruožuose tiesti vienkelius. Patys vienkeliai būtų statomi ant dviems keliams skirtų sankasų ir jų nenutiesimas sutaupytų gana nedaug, jie būtų dvigubinami antrajame etape. Didžiausias pralaimėjimas tokios strategijos pasirinkimo atveju tektu Lietuvai, nes turėtume atidėti sostinės prijungimą ir tai yra tikra katastrofa konkurencinėje kovoje. Antroje vietoje būtų Latvija, kur dabar vyksta aršios kovos dėl Rygos prijungimo prie pagrindinės linijos bet kokia kaina, net jei ir tik iš vienos pusės (tikiu, kad jie tai sugebės pramušti). Estai prarastų mažiausiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
„Mūsų Linkas („LTG Link“ – BNS) planuoja tą dalyką ir nebūtinai tarp trijų Baltijos šalių – kalbasi ir su estais, bet šiaip tai mes turime ir bendras linijas ir su lenkais. Tos alternatyvos svarstomos“, – kalbėjo L. Maskaliovienė.
Įdomus toks "užvažiavimas" ant braliukų
- 9 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Latvijos geležinkeliai perveža apie penkis kartus daugiau keleivių vienam žmogui nei LTG, Latvijoje net Liepoja ar Daugpilis sugeba plėsti tramvajaus tinklus (nekalbant jau apie Rygą, jos VT ir centrinį mazgą). Tuo tarpu Lietuvos miestuose siautėja marozai su asfalto klotuvais asfaltuojantys gatves pagal sovietinius standartus ir nesugebantys net A juostų tinklo pabaigti, o Liepojos lygio transporto iniciatyvos net Vilniuje yra išjungiamos ir išjuokiamos sakant, kad 'nėra pakankamų srautų'. Jei šitos suburbinių ir mikrorajoninių automarozų šalies geležinkelių kompanijos toksiški vafliukai nepagarbiu tonu (visiškai netinkančiu tokio lygio komunikacijai) kažką burba apie latvius, ypač minėdami nepakankamus srautus, galime būti garantuoti, kad tiesa yra latvių pusėje.
Visą šitą tu tūrėtum žinoti, bet iškreipinėji faktus nes ant savų stumiant misreprezentuota statistika kažkodėl atrodo kaip kietas reikalas.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Lyginti keleivių skaičius tarp šalių kur traukinių transportas yra pagrinde tarpmiestinis ir pagrinde priemiestinis yra kvailystė. Lygiai taip pat kaip kalbėti apie tramvajus kalbant apie traukinius. Latvijos geležinkeliai nesugebėjo gauti jokių naujų keleivinių traukinių iki šių metų, kai tuo tarpų Lietuvoje ir Estijoje jau prieš dešimt metų važinėjo nauji, modernūs traukiniai. Latvijoje geležinkelių susisiekimas toliau nei 60km nuo Rygos yra tragiškas.
Visą šitą tu tūrėtum žinoti, bet iškreipinėji faktus nes ant savų stumiant misreprezentuota statistika kažkodėl atrodo kaip kietas reikalas.
Dar vienas dalykas, Lietuvoje jau kelis dešimtmečius yra nuolatinis ir chroniškas "riedmenų trūkumas", kas tikrai nestato nei mūsų SuMin, nei LTG į gerą poziciją aiškinti, kad 11 traukinių užteks visam tarptautiniam servisui (čia tik apie tokius traukinius, jei gerai suprantu?) užtikrinti. Čia kaip tikėti narkomanu, kad nuo Pirmadienio jau tikrai tikrai heroino nebesileis į veną t.y. reputacija ir track rekordas užima svarbų vaidmenį.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rail Baltica projekte yra planuojamas tik vienas vienkelis. Tuo vienkeliu kursuos ne tik Rail Baltica pagrindinės linijos traukiniai, bet ir traukiniai, važiuojantys atšaka, bei vietinis rusiškos vėžės eismas. Tas vienkelis yra planuojamas Kauno tunelyje, kurio platinimui planų nėra (bent jau jų nėra Rail Baltica projekto užduotyje).
Kalba apie vienkelius Latvijoje ir Estijoje yra kontekste potencialaus projekto skaldymo į du etapus. Tokio suskaldymo tikslas būtų kuo greičiau paleisti traukinius pagrindiniame TEN-T koridoriuje Varšuva - Talinas. Dar niekas nėra patvirtina, bet, tikslui pasiekti, yra siūloma pirmame etape nepajungti Vilniaus, Rygos mazgo bei kai kuriuose ruožuose tiesti vienkelius. Patys vienkeliai būtų statomi ant dviems keliams skirtų sankasų ir jų nenutiesimas sutaupytų gana nedaug, jie būtų dvigubinami antrajame etape. Didžiausias pralaimėjimas tokios strategijos pasirinkimo atveju tektu Lietuvai, nes turėtume atidėti sostinės prijungimą ir tai yra tikra katastrofa konkurencinėje kovoje. Antroje vietoje būtų Latvija, kur dabar vyksta aršios kovos dėl Rygos prijungimo prie pagrindinės linijos bet kokia kaina, net jei ir tik iš vienos pusės (tikiu, kad jie tai sugebės pramušti). Estai prarastų mažiausiai.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLyginti keleivių skaičius tarp šalių kur traukinių transportas yra pagrinde tarpmiestinis ir pagrinde priemiestinis yra kvailystė.
Apskritai, tai yra principas, kad kuo tankiau žmonės gyvena, tuo mažiau jiems reikia transporto. Jei sukišim 1000 žmonių į vieną dangoraižį, jiems užteks liftų ir laiptų. Jei apgyvendinsim juos 10-yje kaimų, prireiks ir transporto priemonių, ir kelių ir kitų brangių transporto dalykų. Latvija yra vieno miesto valstybė - daugumą Rygos priemiesčių dengia ir tramvajų tinklas. Net jei jie išjungtų visus traukinius šiandien, jiems užtektų padažninti tramvajų maršrutus, kiek praplėsti autobusų/troleibusų tinklą ir jau situacija būtų suvaldyta. Lietuva yra gerokai labiau išsiskirsčiusi, turi daug populiacijos centrų, o miestuose neturi nei tramvajų, nei A juostų tinklų, tad potencialus keleivių skaičius čia yra žymiai didesnis. Bet ir traukiniuose vis tiek, praktiškai, nuo vieno jų miesto pasikrauname penkis kartus. Tai yra gėda ir tam nėra jokio pasiteisinimo. Esame visiškas automarozinis transporto geležinkeliais užkampis.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLygiai taip pat kaip kalbėti apie tramvajus kalbant apie traukinius.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKodėl Vilniaus dydžio Rygoje yra kelis kartus daugiau priemiestinių geležinkelių keleivių nei visoje Lietuvoje?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kam tada Latvija statosi stotis Rygoje ir RIX, jei nebus pačios linijos? Labai keistas sprendimas, kam tada bėgiai Latvijoje apskritai, tik tranzitui į Taliną?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Bus linija antrame etape. Nors latviai komunikuoja, kad intensyviai ieškos būdų prijungti Rygos stotį (iš vienos pusės) jau pirmajame - dabar Latvijoje dėl to vyksta didžiuliai mūšiai, tyrimai, reorganizavimai ir atleidimai. Be to, centrinė stotis visada bus daugiau skirta vietiniam transportui nei RB, tai jos nauda bus jaučiama iš karto po pastatymo, net ir neprijungus RB.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanevėžio mazgo žemelapis su keleivinės stoties lokacija:
https://experience.arcgis.com/experi...192d2193265e0/
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Gaunasi vienas bėgių kirtimas, vietoj 2. Turi gana stačiu kampu kirsti, tad gautusi gana jau kreivas nutrasavimas vien dėl to.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kodėl Panevėžio stotį buvo nuspręsta daryti terminaline rytų - vakarų kryptimi?
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Nauja stotis pažymėta raudonai (šiaurė-pietūs), sena mėlynai (rytai-vakarai). Abi nėra terminalinės - senoji veda toliau į Rokiškį, Daugpilį, o naujoji į Rygą.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai kad neveda į Rokiškį. Traukiniui reikia keist kryptį.
Comment
Comment