Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ta prasme vienkelis? Žiauriai nustebau, taigi čia kažkoks pravalas… Kaip apskritai arterinis geležinkelis tarp keturių ES valstybių sostinių gali būti vienkelis? Vartai į Europą mat
Šiaip taik kaip visada - nėra pinigų..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vis gi geriau nei vienbėgis
Šiaip taik kaip visada - nėra pinigų..Paskutinis taisė evvt; 2024.07.13, 12:26.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
O tai juk dar taupiau būtų buvę ant guminių ratų ir bėgių nebūt reikėję. Tik davikliai , trasai pažymėt, kad į kokį pskovą ar kokią kitą zažopiją netyčiom nenukeliautų. Ant ratukų tskant juk taupiau.
kam autobusui davikliai?
-
Comment
-
Viskas dėl pinigų. Po Rail Baltica audito, Latvijoje irgi yra didele panika. Artėja deadline (2030m), kai pagal ES arba jau turi riedėti traukinys, arba turės grąžinti pinigus kurie buvo skirti begiams tiesti. Bet tuos pinigus jie panaudojo stočių statyboms, o bėgių net nepradėjo tiesti. Jei ir ties, tai vienkelį, bet sankasą darys dvikeliui, kad galbut ateityje galės lengvai nutiesti antrą kelią. Tai visai kaip bando karpyti išlaidas. Gali būt dėl to neties ir atšakos iš Rygos oro uosto į stotį, nors prie oro uosto sėkmingai statoma stotis. Patys latviai viešai savo laidose siūlo išvis užšaldyt šitą projektą dėl infliacijos ir pinigų trūkumo...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąLG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
Comment
-
Latvijai skaičiuojant, kad europinės vėžės geležinkeliui „Rail Baltica“ visose trijose Baltijos šalyse reikės 23–25 keleivinių traukinių, Lietuva teigia, kad jų užtektų ir vienuolikos. Tuo metu kartu su Latvijos ir Estijos auditoriais bendrą „Rail Baltica“ projektui skirtą ataskaitą parengusi Valstybės kontrolė perspėja, jog „Rail Balticai“ tinkamų traukinių įsigijimas gali užtrukti iki aštuonerių metų, todėl dėl jų […]
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ta prasme vienkelis? Žiauriai nustebau, taigi čia kažkoks pravalas… Kaip apskritai arterinis geležinkelis tarp keturių ES valstybių sostinių gali būti vienkelis? Vartai į Europą mat
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
„Mūsų Linkas („LTG Link“ – BNS) planuoja tą dalyką ir nebūtinai tarp trijų Baltijos šalių – kalbasi ir su estais, bet šiaip tai mes turime ir bendras linijas ir su lenkais. Tos alternatyvos svarstomos“, – kalbėjo L. Maskaliovienė.
Įdomus toks "užvažiavimas" ant braliukų
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Ekspertai - užteks ar ne 11 traukinių? man atrodo mažokai, bet aš ne ekspertas..
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąĮdomus toks "užvažiavimas" ant braliukų
Dėl riedmenų, nemanau, kad jų reikės 25 ar 30. Latviai gali skaičiuoti, kiek nori. Mūsų skaičiavimais, užtektų 11-os.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Ekspertai - užteks ar ne 11 traukinių? man atrodo mažokai, bet aš ne ekspertas..
16 traukinių per dieną = traukinys kas valandą. Talinas-Kaunas užtrunktų 3 su trupučių valandos. Tam kad važiuotų kas valandą, reikėtų bent 4 traukinių vienai krypčiai. Taigi vienam maršrutui kaip minimum 8 traukinių reikia.
Tokiems dažniams 11 traukinių niekaip nepakaks, ir tas Latvių ~35 yra daug artimesnis realybei.
Bet žiūrint į 2018 Operational Plan, pradinis maršrutų dažnis yra gerokai mažesnis, ir pasiekia galutinį kuris pavaizduojamas aukščiau tik 2056 projekcijoje. 2026 projekcijoje siūlomi maršrutai(kiek skiriasi) ir jų dažniai yra gerokai mažesni, ir ten 11 traukinių gal ir užtektų, bet vos vos.
Gal čia yra grynai iš LTG Link perspektyvos žiūrima kiek būtų pajėgūs nusipirkti ir vieni operuoti? Bet nekažką atrodo tokie skaičiai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
„Mūsų Linkas („LTG Link“ – BNS) planuoja tą dalyką ir nebūtinai tarp trijų Baltijos šalių – kalbasi ir su estais, bet šiaip tai mes turime ir bendras linijas ir su lenkais. Tos alternatyvos svarstomos“, – kalbėjo L. Maskaliovienė.
Įdomus toks "užvažiavimas" ant braliukų
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) atstovės Sandros Trinkūnaitės-Rimkienės, toks poreikis skaičiuojamas vertinant keleivių rinkos potencialą, preliminarų traukinių tvarkaraštį ir atsižvelgiant į išorės konsultantų išvadas.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąAr dar vis yra įtikėjusių jog dabar egzistuojant 1 traukiniui iš Vilniaus į Rygą ir vienam į Lenkiją, kad atudariys RB bus daugiau nei 3 traukiniai per dieną? Beje iš Rygos iki Talino irgi berods tik 1 per dieną tevažiuoja. Taigi esant tokiai apkrovai vienkelio pilnai užteks.
Comment
-
Vienas traukinys, jeigu kalbant Talinas - Vilnius, yra mažokai. Realistiškai žiūrint susisiekimui tap EE ir LT pilnai užtektų kokių keturių traukinių porų per dieną. Galėtų du važiuoti Talinas - Vilnius, o du Talinas - Kaunas. Čia kas paskaičiuota ignaloidas pasidalintoje schemoje, kad EE-LT būtų 30 HSR traukinių per dieną, t.y. iš esmės važiuojantys < kas valandą (jei imti laiko tarpą tarp 6:00 ir 20:00 val.) - visiškas kosmosas. Bent artimiausiame dešimtmetyje nuo RB eksploatacijos pradžios, tokio intensyvaus kursavimo tikrai niekaip nereikės. Pvz. Varšuva - Berlynas yra 6 traukinių poros per dieną. Įvertinus kokie keleivių srautai, bei geležinkelio transporto populiarumas yra Vokietijoje ir toje pačioje Lenkijoje, bei šių miestų dydžius, tai pakankamai logiškai atrodantis dažnis. Pas mus šešios poros tarp Talino ir Lietuvos (mixuojant VLN ir KNS) viršytų ne tik poreikius, bet ir lūkesčius.
- 1 patinka
Comment
Comment