Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oficialus pranešimas apie atliktą kaštų-naudos analizę:
    https://www.railbaltica.org/rail-bal...efit-analysis/

    Labai įdomu palyginti su pranešimu LTG puslapyje:
    https://ltg.lt/naujienos/2024/atnauj...a-66-mlrd-eur/

    Sakyčiau toks klasikinis "nieko nemeluosiu, tiesiog nepasakysiu to kuom nenoriu girtis" atvejis.

    Comment


      Dabar Lietuvai absoliučiai core ir neatidėliotini bei svarbiausi dalykai, dėl kurių šiuo metu turėtų viešumoje skambėti visi įmanomi raudoni aliarmas, turėtų būti Kaunas-Lenkija ir Kaunas-Vilnius ruožų kuo grietesnės statybos. Ir, surprise surprise, apie tai beveik nekalbama arba kalbama labai aptakiai.

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą
        Oficialus pranešimas apie atliktą kaštų-naudos analizę:
        https://www.railbaltica.org/rail-bal...efit-analysis/

        Labai įdomu palyginti su pranešimu LTG puslapyje:
        https://ltg.lt/naujienos/2024/atnauj...a-66-mlrd-eur/

        Sakyčiau toks klasikinis "nieko nemeluosiu, tiesiog nepasakysiu to kuom nenoriu girtis" atvejis.
        O ko gi nepasakė? Man pasirodė, kad abiejuose puslapiuose viską piešia rožine spalva.

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

          O ko gi nepasakė? Man pasirodė, kad abiejuose puslapiuose viską piešia rožine spalva.
          juokingiausia visi tie vyrai su super brangiais kostiumais ir rimtais veidais nuotraukose prasanciais daugiau kaip 20 milijardu euriuku . Uz ka Sherlokai? elementary watson uz grazias akis
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Dabar Lietuvai absoliučiai core ir neatidėliotini bei svarbiausi dalykai, dėl kurių šiuo metu turėtų viešumoje skambėti visi įmanomi raudoni aliarmas, turėtų būti Kaunas-Lenkija ir Kaunas-Vilnius ruožų kuo grietesnės statybos. Ir, surprise surprise, apie tai beveik nekalbama arba kalbama labai aptakiai.
            Projekto paruošto statyboms šiuo momentu nei vienam, nei kitam minimam ruožui nėra. Tai ką darom, stabdom statybas ten kur turim projektą tam kad galėtumes fokusuotis į ruožus kuriuose statybų reikės dar metus palaukti? Ir kokie jūsų siūlomi atsakymai EU kai jie paklaus "tai kaip jums sękasi su įsipareigojimu pajungti Latvijos sieną su europine vėže?"

            Kažkaip atsiranda žmonių kuriems nesuprantami nei projektavimo laikai, nei tarptautiniai įsipareigojimai.

            Comment


              O ko gi nepasakė? Man pasirodė, kad abiejuose puslapiuose viską piešia rožine spalva.
              Pradžiai reiktų neslėpti viso projekto kaštų - 23,5 mlrd. EUR, o tai dabar kaštus įvardijam tik pirmam etapus, tuo tarpu kai naudą visam projektui... Jau nekalbu, kad tiesiai-šviesiai pasakyti, kad pirmame etape Kaunas-Vilnius nebus.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Projekto paruošto statyboms šiuo momentu nei vienam, nei kitam minimam ruožui nėra. Tai ką darom, stabdom statybas ten kur turim projektą tam kad galėtumes fokusuotis į ruožus kuriuose statybų reikės dar metus palaukti? Ir kokie jūsų siūlomi atsakymai EU kai jie paklaus "tai kaip jums sękasi su įsipareigojimu pajungti Latvijos sieną su europine vėže?"

                Kažkaip atsiranda žmonių kuriems nesuprantami nei projektavimo laikai, nei tarptautiniai įsipareigojimai.
                Atsakymas paprastas: forsuoti paruošimo darbus, kaip buvo praforsuota Rheinmetall gamykla ar kiti svarbūs objektai, kaip pasienio tvora su Baltarusija. Tai strateginės reikšmės objektas Lietuvai ir pezalai ir buki biurokratiniai atsimušinėjimai neturėtų imti viršaus.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Dabar Lietuvai absoliučiai core ir neatidėliotini bei svarbiausi dalykai, dėl kurių šiuo metu turėtų viešumoje skambėti visi įmanomi raudoni aliarmas, turėtų būti Kaunas-Lenkija ir Kaunas-Vilnius ruožų kuo grietesnės statybos. Ir, surprise surprise, apie tai beveik nekalbama arba kalbama labai aptakiai.
                  Pirma turbūt norima sujungti Baltijos šalis kartu brolius latvius ir seses estus, o Baltijos šalių prijungimas prie Europos (Lenkijos) tinklo turbūt jau antras etapas, kaip ir trečias tunelio statyba į Suomiją.
                  Flickr

                  Comment


                    Skuodis nori jog RB greičiau pajudėtų https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/m-...u-investiciju/

                    Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ vadovybė privalo rasti sprendimus, kaip kuo greičiau įgyvendinti ypatingos strateginės reikšmės projektą – europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ tiesimą. Dėl nepakankamos darbų spartos kylant rizikoms iki šių metų pabaigos nepanaudoti dalies projektui skirtų Europos Sąjungos lėšų, ministras nurodė „Lietuvos geležinkelių“ valdybai pateikti rizikų valdymo planą.

                    Įmonės valdybai ir vadovams apie grėsmę nepanaudoti dalies ES lėšų, skirtų projektui, jau ne kartą indikuota. Būtinybė spartinti strateginius geležinkelių projektus šalyje ir iki 2024 m. būti užbaigus esminius europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimo iki Panevėžio darbus aiškiai nurodyta ir „Lietuvos geležinkeliams“ skirtame Susisiekimo ministerijos lūkesčių rašte dar 2022 m.
                    Mano supratimu pagrindinis reikalas kur ES lėšos būtų nepanaudotos yra tiltas per Nerį?

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                      Skuodis nori jog RB greičiau pajudėtų https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/m-...u-investiciju/



                      Mano supratimu pagrindinis reikalas kur ES lėšos būtų nepanaudotos yra tiltas per Nerį?
                      Skuodis jau kelintą kartą "spartina" statybas liežuviu t.y. "paragina" spartinti statybas ir tada dingsta kokiam pusmečiui iki kito "paraginimo".

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Skuodis jau kelintą kartą "spartina" statybas liežuviu t.y. "paragina" spartinti statybas ir tada dingsta kokiam pusmečiui iki kito "paraginimo".
                        Jeigu nori likti ministru, tai manau paraginimų neužteks, reiks parodyti realius rezultatus ar bent pradėtus darbus.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Jeigu nori likti ministru, tai manau paraginimų neužteks, reiks parodyti realius rezultatus ar bent pradėtus darbus.
                          Raginti, imho, yra per vėlu, nes, jei ES nepratęs grafiko ir neskirs dar minimum papildomų ~10 mlrd Eur, visas RB projektas stos/užsilenks. Visgi mūsų vietiniai maušai ir apkiautėliai (galioja tiek Skuodžiui, tiek LTG), panašu, sugebėjo net ir esamo finansavimo neišnaudoti ir dabar Lietuva patirs milžiniškų nuostolių. Šitas glušas "ministras" seniai turėjo atsistatydinti, nes sufakapintas didžiausias Lietuvos istorijoje transporto projektas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Raginti, imho, yra per vėlu, nes, jei ES nepratęs grafiko ir neskirs dar minimum papildomų ~10 mlrd Eur, visas RB projektas stos/užsilenks. Visgi mūsų vietiniai maušai ir apkiautėliai (galioja tiek Skuodžiui, tiek LTG), panašu, sugebėjo net ir esamo finansavimo neišnaudoti ir dabar Lietuva patirs milžiniškų nuostolių. Šitas glušas "ministras" seniai turėjo atsistatydinti, nes sufakapintas didžiausias Lietuvos istorijoje transporto projektas.
                            ES bandė su šaukštu sušerti šitą projektą čiabuviams praktiškai už dyką, bet tie ir to nesugebėjo sukramtyti ir nuryti. Panašu, kad tai yra sunkiau nei remontuoti kelius ir tiesti neaiškaus reikalingumo aplinkkelius su neaiškaus skaidrumo vietinėmis kompanijomis, turinčiomis milžinišką lobizmo galią Lietuvoje. Tai, panašu, sugeba net ir visiški kaušai.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Niekam neįdomu, ką tu atsimeni, nes kas antras tavo pranešimas yra tiesiog dozė vaflių ir netiesų.
                              O tavo su John verkimas dėl alia apgailėtinų lietuvių jau irgi pakankamai pabodęs. Nei jūsų sapalionės apie ES nesibaigiančius pinigų upelius pasitvirtino, nei teorija, kad stotys yra aukščiau už bėgius.

                              Comment


                                Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                O tavo su John verkimas dėl alia apgailėtinų lietuvių jau irgi pakankamai pabodęs. Nei jūsų sapalionės apie ES nesibaigiančius pinigų upelius pasitvirtino, nei teorija, kad stotys yra aukščiau už bėgius.
                                Nu kad pasitvirtino. Latvija ir Estija jau beveik pasistatė stotis. Lietuva, meanwhile, neturi nieko.

                                Comment


                                  Anonsuotas Valstybės kontrolės išvadų pristatymas, iš anksto užpiltas Susisiekimo ministerijos susirūpinimo padażu.
                                  Ministerija teigia nekart informavusi LTG vadovybę apie riziką nepanaudoti dalį „Rail Baltciai“ skirtų ES lėšų bei apie būtinybę iki šių metų pabaigos baigti tiesti europinę vėžę iki Panevėžio. (...)

                                  Valstybės kontrolė trečiadienį ketina skelbti „Rail Baltica“ projekto vertinimo ataskaitą.

                                  https://m.diena.lt/naujienos/verslas...oogle_vignette
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.06.12, 06:56.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Nu kad pasitvirtino. Latvija ir Estija jau beveik pasistatė stotis. Lietuva, meanwhile, neturi nieko.
                                    Bėgiai be stoties yra geležinkelis. Stotis be bėgių yra nulis.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Bėgiai be stoties yra geležinkelis. Stotis be bėgių yra nulis.
                                      Sakai Latvijoje ir Estijoje nėra bėgių? Tos latvių ir estų stotys (kaip ir Vilniaus Connect) puikiai tarnaus ir iki nutiesimo RB.

                                      Comment


                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                        Sakai Latvijoje ir Estijoje nėra bėgių? Tos latvių ir estų stotys (kaip ir Vilniaus Connect) puikiai tarnaus ir iki nutiesimo RB.
                                        Per ju stotis nezinia kiek laiko neturesim normaliu greitu traukiniu. Kaip suprantu dabar jau be sansu tureti tuos 250km/h - vienur vienkelis, kitur 160km/h. Bet saunuoliai, tures stotis! O kad mes visi del to neturesim HSR, nesvarbu.

                                        Comment


                                          Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                          Per ju stotis nezinia kiek laiko neturesim normaliu greitu traukiniu. Kaip suprantu dabar jau be sansu tureti tuos 250km/h - vienur vienkelis, kitur 160km/h. Bet saunuoliai, tures stotis! O kad mes visi del to neturesim HSR, nesvarbu.
                                          Šiaip tai mes neturėsim HSR ne dėl latvių ar estų, o dėl to, kad prašikom kalną pinigų RB1 ir pastatėm visiškai niekam nereikalingą fake geležinkelį, už kurio kainą galėjom pasistatyti dvi Zahos stotis Vilniuje ir Kaune ir dar būtų likę pinigų. Dar bandom prašikti kalną pinigų dviems Panevėžio trasoms, kai visiškai užtenka vienos. Dar nesugebam net pradėti statyti Jonavos tilto per du metus, nors finansavimas yra paskirtas ir tiltas šiai dienai jau turėjo būti beveik užbaugtas. Taškom šimtus milijonų visiškoms nesąmonėms į kairę ir į dešinę, laginam ir dėl bbž kokių priežasčių tempiam gumą su svarbiais objektais. Nežinau, kas tiksliai vyksta ES ir dėl ko kerpamas (o gal tik gąsdinimas kirpimu?) finansavimas, bet nenustebčiau, jei tiesiog daknisom ES su tokiais savo išsidirbinėjimais ir dapbajobišku elgesiu. Nors vis dar turiu vilties, kad visgi ES duos finansavimą tiek Vilniaus atkarpai, tiek viskam kitam, nes projekto "brangimas" buvo visiškai akivaizdus or net arkliui turėjo būti aišku, kad jis kainuos tikrai ne 5.8 mlrd., o 15-20 mlrd. kaip ir bet kuris kitas panašaus ilgio naujas geležinkelis. Tiesiog ta 5.8 mlrd. suma buvo ištraukta iš šiknos ir visiškai nereali, net 2017 metų kainomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X