Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai čia kai iš traukinio išlipama jau lauke tai normaliose stotyse to gi nebūtų. Ten visur išliptum po stogu ir pereitum stotį kad patekti į gatvę.
    Kodėl nebūtų? Pilna stočių, kur gali iš gatvės patekti tiesiai į peronus. Dažnai būna koks tunelis ar viadukas, kad ateiti prie peronų iš kitos pusės. Čia tik pvz. Ispanijoje (ir kai kur kitur), jei važiuojama greituoju traukiniu reikia praeiti patiką, tai patekimas tik iš pačios stoties. Tik nežinau ar čia patogumas.
    Taip pat, reikia susitarti ką vadinsime stotimi. Ar tai stoties pastatas: parduotuvės, kasos, laukimo salės, tualetai ir pan., ar tiesiog dengti peronai didžiuliu stogu. Iš keleivio perspektyvos man geriau kuo trumpesnis, greitesnis kelias iš gatvės į reikiamą peroną.
    Esminis poreikis šioje vietoje tik toks, kad peronai būtų uždengti stogu ir viskas. Ką galima padaryti ir tame pačiam Kaune ar bet kurioje kitoje stotyje, be jokių grandiozinių statybų.
    Pvz. Balstogėje pastaruoju metu įrengė stogus virš peronų:
    https://upload.wikimedia.org/wikiped...C5%82ystok.jpg

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Iš esmės, Estijoje prasideda darbai trečdalyje trasos, o praktiškai pusei visos atkarpos Estijoje jau yra pasirašyti kontraktai.
    Atsiprašau, bet sakinį "By the end of this year, work will be underway on one-third, nearly 70 kilometers, of the main track, and nearly half, or 105 kilometers, will be covered by contracts" aš suprantu, kad iki metų galo pradės darbus ir bus pasirašytos sutartys, o ne tai, kad jau yra pasirašyta ar kažkas vyksta. Dar daugiau nei pusmetis šiemet likęs Mūsiškiai pernai irgi buvo kalbėję, kad iki metų galo bus paleisti konkursavimai, bet dalis jų dar iki šiandien neįvykę.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.05.31, 11:50.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Kuo geriau papildomas praėjimas per stotį, kad išeitum į gatvę vietoj iškart išėjimo į gatvę?
      Tarkim dabar užtvertų išėjimą ir visus varytų tik per stotį - kuo būtų geriau?
      Geriau yra kai traukinys atvažiuoja į pastatą, o ne paleidžia lauke, tada natūraliai pastatą ir praeini kad išeiti į gatvę.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Geriau yra kai traukinys atvažiuoja į pastatą, o ne paleidžia lauke, tada natūraliai pastatą ir praeini kad išeiti į gatvę.
        Kuo geriau eiti ilgiau per pastatą į lauką nei trumpiau be pastato į lauką?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kuo geriau eiti ilgiau per pastatą į lauką nei trumpiau be pastato į lauką?
          Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Lietuvos transportininkai buvę visiški obliai ir kaušai
            - Modernios srautų valdymo sistemos
            - Laukiamojo salės
            - Modernūs inžineriniai sprendimai
            Suburbija būtų sistematiškai kreipiama palei geležinkelio bėgius ir esamas lėtojo Vilnius - Kaunas traukinio stotis, galimai formuojant dvi ar tris naujas.
            automarozų šalyje, .


            -

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)
              Kad pastatas būtinas tai ir taip aišku.
              Kauno stotyje jei nori į parduotuvę tai ir eini.
              Ar jei nori nuo lietaus tai irgi eini.

              Kitu atveju dėl ko būtų geriau pro jį eiti nei tiesiai į lauką?
              Papildomas jokios naudos neduodantis laiką deginantis žingsnis.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Atsiprašau, bet sakinį "By the end of this year, work will be underway on one-third, nearly 70 kilometers, of the main track, and nearly half, or 105 kilometers, will be covered by contracts" aš suprantu, kad iki metų galo pradės darbus ir bus pasirašytos sutartys, o ne tai, kad jau yra pasirašyta ar kažkas vyksta. Dar daugiau nei pusmetis šiemet likęs Mūsiškiai pernai irgi buvo kalbėję, kad iki metų galo bus paleisti konkursavimai, bet dalis jų dar iki šiandien neįvykę.
                Taip, tu teisus. Vis tik estų ministras, manau, yra sąlyginai patikimas šaltinis, o pusė metų yra per mažai, kad būtų galima per daug nusigrybauti. Kaip bus iš tikro - žiūrėsim.

                Ir vis tik būtų įdomu (i) kokioje projekto dalyje Lietuvoje dabar yra vykdomi darbai, ir (ii) kokia dalis yra 'padengta' kontraktais. Užtektų ir skaičiuojant nuo pagrindinės trasos ilgio, nes Vilnius-Kaunas atšaka (trečdalis projekto ilgio Lietuvoje) buvo atšauktas neribotam laikui.

                Comment


                  VLR
                  Kai susiderės ką kur tiesia, tada ir paskelbs. Estijoje kaip suprantu jau nuspręsta kad visur bus 160kmh. Lietuvoje ir Latvijoje kol kas neaišku. Teoriškai, Lietuva gali tiesti Kaunas-Vilnius ir toliau riedėti RB1.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)
                    Tuo metu, kai buvo planuojamos ir statomos šios stotys, keleiviai negalėjo blakutinėti po peroną, kol to neleisdavo stoties viršininkas. Dabar, kai patekimas prie bėgių yra santykinai laisvas ir bilietą galima pirkti internete, stoties keleivių pastatas pamažu praranda prasmę. Galbūt sugriežtinus saugumo reikalavimus, stočių laukiamieji vėl taps aktualūs.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      (i) kokioje projekto dalyje Lietuvoje dabar yra vykdomi darbai, ir (ii) kokia dalis yra 'padengta' kontraktais.
                      Taigi dėjau RB Rail keleto dienų senumo reportą youtube, kur tiksliai išvardino kas kokioj stadijoj. https://www.miestai.net/forumas/foru...01#post2131901

                      Užtektų ir skaičiuojant nuo pagrindinės trasos ilgio, nes Vilnius-Kaunas atšaka (trečdalis projekto ilgio Lietuvoje) buvo atšauktas neribotam laikui.
                      Kaip tik čia tam skirtoje temoje šiandien buvo žinia, kad specialusis planas atnaujintas. https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2133740
                      Abejoju, ar pletkai estų spaudoj yra pakankamas pagrindas mums dėti kryžių projektui.

                      Comment


                        Kaip tik čia tam skirtoje temoje šiandien buvo žinia, kad specialusis planas atnaujintas. https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2133740
                        Abejoju, ar pletkai estų spaudoj yra pakankamas pagrindas mums dėti kryžių projektui.
                        Nenorėjau šia žinute suteikti kažkokių vilčių. Tai kad naujai viešinamas specialusis planas, tereiškia tiktai tai, kad Sweco, kurie pasirašė sutartį šio plano parengimui - turi jį užbaigti. Pasistudijavau pateiktus sprendinius ir neradau kažkokių didelių nukrypimų nuo to, kas buvo pasiūlyta praeitą kartą ir kokie pasiūlymai buvo pateikti prieš ir per praeitą viešinimą. Turint tikslą kuo greičiau priimti specialųjį planą, tai tikrai buvo galima padaryti per 3 mėn., kaip buvo žadėta, o ne per 1,5 metų, kaip yra dabar. Pats šis faktas parodo dabartinius prioritetus. Priminsiu Kaunas - Lenkijos siena ruožo specialusis planas jau pusė metų, kaip yra priimtas, nors ruošti buvo pradėtas metais vėliau nei Kaunas - Vilnius.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Kad pastatas būtinas tai ir taip aišku.
                          Kauno stotyje jei nori į parduotuvę tai ir eini.
                          Ar jei nori nuo lietaus tai irgi eini.

                          Kitu atveju dėl ko būtų geriau pro jį eiti nei tiesiai į lauką?
                          Papildomas jokios naudos neduodantis laiką deginantis žingsnis.
                          Jeigu atmesim visus atvejus kai yra geriau eiti į pastatą tai nebeturėsim atvejų kada geriau eiti į pastatą. Gera logika.

                          Comment


                            Geras estų interviu, parodantis EU poziciją dėl Rail Baltica finansavimo.
                            https://www.err.ee/1609358376/euroop...isaraha-otsida

                            Comment


                              O Latvijoje pasirodo situacija visai nekokia:
                              https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...aign=widget-v2

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                O Latvijoje pasirodo situacija visai nekokia:
                                https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...aign=widget-v2
                                Nu jo, gerai cia latviai stotis pasistate.

                                Comment


                                  Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                                    Niekas tamstos asmeniškai neklibino, bet vis vien neiškentei, ir išlindai visiems priminti, kad klydai. Rygos stoties statybos sustojusios, nes, surprise surprise, trūksta pinigų. Įmonės statančios stotį gali skelbti bankrotą. Be to, ES aiškiai pasakė/pakartojo kad finansuos tik tiesią liniją per Baltijos šalis, be jokių atšakų į Vilnių ir Rygą. Tačiau ačiū kad visiems priminei kokie "idiotai" yra lietuviai, kad nedarė tų pačių Latvijos klaidų.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                                      Užknisinėjai mus su begaliniu "pinigų bus, kodėl nepridedat ir to ir ano", tai dabar būk geras ir leisk mums tave užknisinėt su "argi nesakiau"

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                                        Grynai prieš dvi dienas pats rašei, kar ir lietuviams reikėjo į projektą įtraukti naują Kauno stotį. Jei būtų, tai dabar būtume ten pat, su iškapstyta sena stotim, be babkių ir be jokio geležinkelio statybų.
                                        Paskutinis taisė alga; 2024.06.03, 02:06.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Grynai prieš dvi dienas pats rašei, kar ir lietuviams reikėjo į projektą įtraukti naują Kauno stotį. Jei būtų, tai dabar būtume ten pat, su iškapstyta sena stotim, be babkių ir be jokio geležinkelio statybų.
                                          O tai kokį geležinkelį dabar stato Lietuva? Jonava (be tilto) - Panevėžys? Kam jis bus reikalingas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X