Parašė John
Rodyti pranešimą
Maksimalus greitis, posukio radiusas ir begiu "superelevation" sieja sita formule V=sqr[R*g*(e+f)] , kur V (m/s) yra maksimalus greitis (250km/h = 69,44m/s) , R (m) yra radiusas (3600m), g (m/s²) gravitacinis pagreitis (9,81), e (m) superelevation if f (0.15) trinties koeficientas.
Viska suvedus, e = -0.133. Negatyvus skaicius e parametrui reiskia kad greitis yra per didelis tokiam posukio radiusui nes iscentrine jega yra didesne nei maksimali standartine "superelevation" gali kompensuoti. O tai reiskia kad norint traukiniui nenulekti nuo begiu, jis turi sumazinti greiti.
Nera visiskai neimanoma, bet labai ant ribos, tai 100% traukinys ant to posukio nevaziuos 250km/g greiciu.
Tarkim 300km/h greiciui reiketu apie 4700m, bet iprastai radiusai daromi gerokai didesni (5000-7000m), paliekama vietos didesniam greiciui ateityje. Neabejoju kad ateityje bus leidziami dideli pinigai tiesinti trasai.
Comment