Jonavos rajone verda statybos darbai – tiesiama dešimties kilometrų „Rail Balticos“ vėžės atkarpa. Statybininkams reikia ne tik išlyginti ar iškąsti žemes, bet ir įrengti žaliuosius tiltus gyvūnams, požeminius tunelius, viadukus.
Premjerė: pagrindinis „Rail Baltica“ iššūkis – biudžetas, būtina parodyti projekto brandą
„Svarbu ir toliau dirbti kartu kad įgyvendintume „Rail Baltica“ projektą. Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. Turime visi nestabdyti darbų, kad galėtume pagrįsti savo prašymą tolesnio finansavimo geležinkelio linijos statyboms ir projekto įgyvendinimui iki 2030-ųjų metų“, – pirmadienį žurnalistams po susitikimo su Estijos ir Latvijos vyriausybių vadovėmis sakė I. Šimonytė.
„Akivaizdu, kad projekto biudžetas yra pagrindinis iššūkis, tačiau tam, kad mes galėtume derėtis dėl papildomo finansavimo, pirmiausia, mes turime parodyti projekto brandą. (...) Kad tikrai projektas vyksta iš visų pusių, ne tik mes tiesiame vėžę į Latviją (...), bet taip pat ir Latvijoje, ir Estijoje pradėti konkretūs vėžės tiesimo darbai“, – teigė premjerė.
I. Šimonytė pabrėžė, kad svarbiausias „Rail Baltica“ projekto komponentas yra europinės vėžės tiesimas, „Vėžė yra pagrindinis uždavinys. Pats svarbiausias uždavinys yra vėžė – ne stotys, ne visa kita, kas ten aplink geležinkelį turi būti, bet pati vėžė, nes čia yra visa ko pradžia, ir tam reikia skirti didžiausią prioritetą“, – teigė I. Šimonytė.
" Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. "
Nu nu, labai pilnu tempu su viena poliakale dirba prie Jonavos tilto jau 2 metus
Palyginus su Latviais ir Estais darbais pagrindinei linijai statyti, tempas labai pilnas. Turėtų kitą mėnesį pasirodyti skelbimai sankasai iki Berčiūnų su pilnais projektais pagal kuriuos dar šią vasarą turėtų pradėti statyti.
“So, we are still doing designs in all three Baltic states, but also in parallel, massive construction works have been going for a couple of years already.”
To summarise for you, let’s go on a quick tour of the main sites from top to bottom, starting with what will be the northern end of the railway.
Nu kad nevingiuotas. Kreivių radiusai visiškai normalūs ~250km/h geležinkeliui.
Na nezinau, man irgi krito i aki kad labai kampuotai atrodo ta trasa. Pirmoje foto desiniam gale 100% per staigus posukis kad butu galima vaziuot nepristabdzius. Man labai idomu kodel ant absoliuciai lygaus ir neapstatyto reljefo nesugebama padaryti tiesesne trasa.
Na nezinau, man irgi krito i aki kad labai kampuotai atrodo ta trasa. Pirmoje foto desiniam gale 100% per staigus posukis kad butu galima vaziuot nepristabdzius.
Nuotraukos "šiek tiek" iškreipia kampus ir atstumus, čia ne fotogrametrija.
Kadangi 100%, tai gal gali pasidalinti, koks to posūkio radiusas?
Kadangi to ruožo dokumentacija surasti sunku, pasidalinsiu aš: du 4000m radiuso posūkiai. 4000m yra nominalus minimumas, realus minimumas yra 3600m. Palyginus mažas radiusas, bet vis tiek pakankamas važiuoti nestabdant.
Comment