Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būsimos "Rail Balticos" trasos dabartinės būklės fiksavimas.
    Plentas KK209 Joniškis-Žeimelis-Pasvalys, paskutinis asfaltuotas kelias Lietuvoje prieš kertant Latvijos sieną.
    Būsima Rail Balticos vieta į šiaurės vakarus nuo Vaškų miestelio (Pasvalio r.)
    www.mapy.cz

    Foto 2024.04
    Vaizdas į pietus


    Neaišku, ar šios sodybos ateityje išliks




    Vaizdas į šiaurės vakarus, link Žeimelio
    Tas miškelis - pagrindinis orientyras, jei RB trasa nebūtų pažymėta​ žemėlapyje ​​​​​​


    Vaizdas į šiaurę.
    Tolumoje matosi Vaškų ŽŪB karvidės. Ten, beje įspūdingas objektas, tik ne visiems prieinamas. Fermos turbūt liks nepaliestos


    Vaizdas link Pasvalio




    Išdidintas vaizdas su Vaškų miesteliu

    Comment


      O kuo skiriasi tos 8 nuotraukos? Užtektų 1 su lygia pieva, kitos su Vaškų miestelio panorama. Ar už metrinį ilgį mokama?
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Bus galima ateityje palyginti, kaip viskas pasikeitė.

        Beje, niekas netrukdo pačiam ne niurzgėti, o nuvažiuoti į vietą ir padaryti geresnes nuotraukas.

        Comment


          Populiarus YouTube channel'is B1M papublikavo video apie Rail Baltica šiandien.

          Europe's $8BN Project to Replace Russian Railways

          Comment


            Pagaliau! Toks jausmas buvo, kad specialiai ignoravo, nes snekant apie didziuosius Europos projektus RB niekada nepaminedavo.

            Comment


              Smagu, kad video paminėjo finansavimo ir realių planų neturinčią stotį miesto krašte Vilniuje, kuri net nėra RB dalis, prie jau statomų transporto mazgų Taline ir Rygos centre. Tai, aišku, nėra teisinga, bet bent tokio popierinio projekto dėka šis žemdirbių kraštas gali bandyti lygiuotis į kaimynes. Nesakysi gi, kad Vilniuje didžiausi infrastruktūros darbai šiuo metu yra skirti pajungti mero kazino draugelių, gyvenančių suburbuose, namus dideliais keliais ir perasfaltuoti miesto centro greitkelius pagal sovietinius standartus.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Smagu, kad video paminėjo finansavimo ir realių planų neturinčią stotį miesto krašte Vilniuje, kuri net nėra RB dalis, prie jau statomų transporto mazgų Taline ir Rygos centre. Tai, aišku, nėra teisinga, bet bent tokio popierinio projekto dėka šis žemdirbių kraštas gali bandyti lygiuotis į kaimynes. Nesakysi gi, kad Vilniuje didžiausi infrastruktūros darbai šiuo metu yra skirti pajungti mero kazino draugelių, gyvenančių suburbuose, namus dideliais keliais ir perasfaltuoti miesto centro greitkelius pagal sovietinius standartus.
                Ka tu cia skiedi? Nu gal jau metas sbaigti savo zema saviverte temoj apie Rail Baltica demonstruot. Noris normaliu diskusiu, o ne kaip viskas kazkodel is esmes x*jovai ir kaip cia net ne geleiznkelis kazkoks, o Anyksciu siaurukas uz Eu pinigus.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Ka tu cia skiedi? Nu gal jau metas sbaigti savo zema saviverte temoj apie Rail Baltica demonstruot. Noris normaliu diskusiu, o ne kaip viskas kazkodel is esmes x*jovai ir kaip cia net ne geleiznkelis kazkoks, o Anyksciu siaurukas uz Eu pinigus.
                  Rašinėsiu ką noriu rašinėti. Jei nepatinka - užblokuok. Ir baik iškreipinėti mano žodžius. Geležinkelis - labai geras, per geras visam regionui ir dėl jo labai džiaugiuosi. Jo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.

                  O jei nori eiti į ad hominem teritoriją, tai yra toks tipas žmonių, kurie visada gins tai, kas yra daroma jų šalyje. Tai dažniausiai yra riboto intelekto žmonės, kurie priveda prie putinų ir lukašenkų, nes ‘gal ir nėra idealu pas mus, bet kitur irgi nėra, tad baikim zyzti ir kritikuoti’. Tas pats stilius.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Jo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.
                    Kur daugiau pasižiūrėti / paskaityti apie integraciją su Kauno oro uostu? Ar čia apie Vilnių kalbama?

                    Comment


                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                      Kur daugiau pasižiūrėti / paskaityti apie integraciją su Kauno oro uostu? Ar čia apie Vilnių kalbama?
                      Integracijos kol kas nebus.
                      Traukinys Kauno oro uoste – misija neįmanoma?
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Rašinėsiu ką noriu rašinėti. Jei nepatinka - užblokuok. Ir baik iškreipinėti mano žodžius. Geležinkelis - labai geras, per geras visam regionui ir dėl jo labai džiaugiuosi. Jo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.

                        O jei nori eiti į ad hominem teritoriją, tai yra toks tipas žmonių, kurie visada gins tai, kas yra daroma jų šalyje. Tai dažniausiai yra riboto intelekto žmonės, kurie priveda prie putinų ir lukašenkų, nes ‘gal ir nėra idealu pas mus, bet kitur irgi nėra, tad baikim zyzti ir kritikuoti’. Tas pats stilius.
                        Sutinku kad situacija su VT tragiška, bet pripažink kad mėgsti šiek padramatizuoti, nes FB tokie komentarai gerai laikų renka, bet carinė priemiesčio stotis tai labai ne į temą. Įdomu ar Talino ir Rygos temos ne carinės ir ne priemiestinės

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Sutinku kad situacija su VT tragiška, bet pripažink kad mėgsti šiek padramatizuoti, nes FB tokie komentarai gerai laikų renka, bet carinė priemiesčio stotis tai labai ne į temą. Įdomu ar Talino ir Rygos temos ne carinės ir ne priemiestinės
                          Ryga ir Talinas su Rail Baltica projektu statosi naujas stotis grubiai savo populiacijos tankio centruose ir lengviausiai miestiečiams pasiekiamose vietose, kur kertasi dauguma srautų, įskaitant tramvajaus linijas. Tad ne, šių miestų Rail Baltica stotys nėra nei carinės, nei priemiestinės, jos yra kietų architektų suprojektuoti modernūs centriniai mazgai . Vilniuje stotis yra pačiuose miesto pietuose ir nenaudojama kaip miesto VT mazgas (nes yra per daug nepatogioje vietoje), o nauja statoma greitu laiku nebus. Tad ši stotis yra de facto priemiestinė ir jei jos negalima pavadinti carine, tai ji yra stalininė.

                          Comment


                            Tiek Vilniuje, tiek Taline ir Rygoje stotys prie senamiečių, bet tik Vilnius neproporcingai išsiplėtė šiaurėn.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tiek Vilniuje, tiek Taline ir Rygoje stotys prie senamiečių, bet tik Vilnius neproporcingai išsiplėtė šiaurėn.
                              Nežinau, kodėl tai turėtų būti kam nors įdomu kalbant apie stoties optimalią vietą. Senamiestis nėra lygus miesto centrui. Vilnius centruojasi ties upe, kuri yra už trijų kilometrų nuo dabartinės stoties (beje, irgi prie Senamiesčio), o tai yra didžiulis atstumas tokio dydžio miestui. Tereikia pasižiūrėti į visų miestų tankių žemėlapius ir stočių vietas juose - bet apie tai jau nemažai kalbėta.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Nežinau, kodėl tai turėtų būti kam nors įdomu kalbant apie stoties optimalią vietą. Senamiestis nėra lygus miesto centrui. Vilnius centruojasi ties upe, kuri yra už trijų kilometrų nuo dabartinės stoties (beje, irgi prie Senamiesčio), o tai yra didžiulis atstumas tokio dydžio miestui. Tereikia pasižiūrėti į visų miestų tankių žemėlapius ir stočių vietas juose - bet apie tai jau nemažai kalbėta.
                                Nes senamiestis šimtus metų buvo miesto centras, toks dalykas kaip Žirmūnai pastatyti tik šeštajame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tai, kad senamiestis nebėra miesto centre yra miesto planuotojų "pravalas". Jei to "pravalo" nebūtų, dabar džiūgautum kaip gerai, kad Vilniaus stotis centre.
                                Paskutinis taisė ifl; 2024.04.27, 00:28.

                                Comment


                                  Priminsiu jog https://www.miestai.net/forumas/foru...-perspektyvos/ tema o ne ši yra skirta diskutuoti apie ilgamečių planavimo problemų tvarkymą lipnia juosta.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Ryga ir Talinas su Rail Baltica projektu statosi naujas stotis grubiai savo populiacijos tankio centruose ir lengviausiai miestiečiams pasiekiamose vietose, kur kertasi dauguma srautų, įskaitant tramvajaus linijas. Tad ne, šių miestų Rail Baltica stotys nėra nei carinės, nei priemiestinės, jos yra kietų architektų suprojektuoti modernūs centriniai mazgai . Vilniuje stotis yra pačiuose miesto pietuose ir nenaudojama kaip miesto VT mazgas (nes yra per daug nepatogioje vietoje), o nauja statoma greitu laiku nebus. Tad ši stotis yra de facto priemiestinė ir jei jos negalima pavadinti carine, tai ji yra stalininė.
                                    Esmė ne stočių pastatai, kurių nė velnio nereiks ir po 5 metų teks juos paversti į prekybcentrius, o į kur atvesti bėgiai. Tai taip - bėgiai pas mus atvesti taip, kad vietiniam susisiekimui niekaip nepasitarnautų. Pabandykim įsivaizduoti kaip geležinkeliu turėtų važiuoti keleivis iš VLN Justiniškių į KN Kalniečius Automobiliu bus iki pusantros val., o naudojantis RB gausis virš 2 val.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Bus galima ateityje palyginti, kaip viskas pasikeitė.

                                      Beje, niekas netrukdo pačiam ne niurzgėti, o nuvažiuoti į vietą ir padaryti geresnes nuotraukas.
                                      O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą

                                        O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
                                        openrailwaymap.org pažymėta visa RB trasa iki Elk

                                        Comment


                                          Rail baltica skirtas keliavimui tarp šalių(turistavimas, darbas). Mane, kaip turista labai nervuoja kai traukinys nuveža į miegamaji rajona ir turiu iš jo trenktis į tikraji centra(senamesti lietuvos atveju). Todel dziaugiuos, kad lietuvoje tarptautinis traukinys atves i tikra centra ir nereiks suktu pauti, kaip nusigaut iki viesbucio. O ryga ir talina iskart atbaido vaziuot kai reiks sukt pautus, kaip pasiekti tikraji centra kur mane turista traukia. Neidomus miegamieji rajonai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X