Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	691
Size:	1,93 MB
ID:	2120178 Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	701
Size:	1,69 MB
ID:	2120177 Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	680
Size:	1,43 MB
ID:	2120176 Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	676
Size:	1,09 MB
ID:	2120175 Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	691
Size:	1,47 MB
ID:	2120174

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      O prie ko čia stotis, jei šnekam apie bėgius?
      Taip, graži stotis. Būtų gerai ir pas mus kažką panašaus turėti. Tačiau jei reikia rinktis tarp bėgių ir stoties, bėgiai yra šimtą kartų svarbiau, nors ir ne taip įspūdingai atrodo.
      Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
        O gal galima plačiau su info kur jau latviai ženkliai pasistumėję? Nes kiek būdavo visokių RB konferencijų, ar šiaip info oficialiame puslapyje, tai iš Latvijos vaizdeliuose būdavo rodoma tik Rygos stotis su prieigomis ir RIX stoties pamatai.
        Nežinau kaip reikėtų tiesti bėgius viduryje nieko. Šiaip bėgiai dažniausiai klojami tęsiant jau esančią liniją, kai mechanizmas ir nauji bėgiai su pabėgiais atvežami egzistuojančiu geležinkeliu. Sunku įsivaizduoti kaip turėtų atrodyti bėgių klojimas nesujungtoje atkarpoje ir viduryje niekur. Kaip ten atkeliautų mechanizmai?

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
          Jie bendrai pagrindinės linijos visų darbų kontraktą tik pernai metų gale pasirašė. Kiek žinau, kol kas vieninteliai atlikti darbai yra medžių kirtimas šalia Iecavos (kur bus viena iš statybos ir infrastruktūros palaikymo bazių).

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
            Kokie dar bėgiai? Patys bėgiai yra vos ne paskutinis etapas. Projektavimas, žemės išpirkimas, inžinierinių tinklų perkėlimas, tiltai, viadukai, pylimai, ir gal tada tik bėgiai. Tai kad latviai jau kosėja ir patys sako kad paskubėjo su stotimis. Dabar dar vienkelius ties, ir jau iškirpinėja atkarpas. Turės gražią stotį, bet kas iš jos jei savo Rygos žiedo normaliai nebeįrengs. Aš tik bijau kad latviai su estais per daug nesumažintų greitį ir jei išvis nebaigs laiku, gali strigti vėžė į Klaipėdą.

            Comment


              Parašė Lašas Rodyti pranešimą
              Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

              [
              O, visai kažkas juda. Bent jau iš šitų foto. Nes prieš tai realiai nuo praeito rudens išvis niekas nevyko. Tai gal ir prasideda realus judesys, kaip žadėjo LTG.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Kokie dar bėgiai? Patys bėgiai yra vos ne paskutinis etapas. Projektavimas, žemės išpirkimas, inžinierinių tinklų perkėlimas, tiltai, viadukai, pylimai, ir gal tada tik bėgiai. Tai kad latviai jau kosėja ir patys sako kad paskubėjo su stotimis. Dabar dar vienkelius ties, ir jau iškirpinėja atkarpas. Turės gražią stotį, bet kas iš jos jei savo Rygos žiedo normaliai nebeįrengs. Aš tik bijau kad latviai su estais per daug nesumažintų greitį ir jei išvis nebaigs laiku, gali strigti vėžė į Klaipėdą.
                "Vėžė į Klaipėdą" yra tik svajonių ir sapnų stadijoje. Mano baimė, kad bus "atidėta" ar išvis atšaukta vėžė į Vilnių ir turėsim pusiau luptą, pusiau skustą, RB be svarbiausių jungčių.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O, visai kažkas juda. Bent jau iš šitų foto. Nes prieš tai realiai nuo praeito rudens išvis niekas nevyko. Tai gal ir prasideda realus judesys, kaip žadėjo LTG.
                  Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.

                  Comment


                    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                    Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

                    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	701
Size:	1,69 MB
ID:	2120177
                    Ačiū už atnaujinimą.
                    Antra nuotrauka (ir ne tik) labai gerai pavyko.

                    Comment


                      Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                      Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.
                      Ar tikrai tie poliai buvo jau anksčiau įrenginėjami? Ar gali būti, kad polius tik dabar pradėjo daryti? Nes nu kai poliai būna gręžiami statybvietėse, tai 1) jie matosi ir 2) matosi juos darančios poliakalės.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ar tikrai tie poliai buvo jau anksčiau įrenginėjami? Ar gali būti, kad polius tik dabar pradėjo daryti? Nes nu kai poliai būna gręžiami statybvietėse, tai 1) jie matosi ir 2) matosi juos darančios poliakalės.
                        Metrinių polių niekas nekala. Pagal projektą, dauguma polių yra 1.5m skersmens, jiems gręžiama žemė, sudedamas armavimas ir užpildoma su betonu. Grąžtas nuotraukose gerai matomas. Polių aukštis siekia tik žemės lygi, tame taške sujungiami liejant betono plokšte, ant kurios jau bus statomos atramos.
                        Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.27, 12:55.

                        Comment


                          Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                          Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.
                          Labai įdomu, kad pradėti bent vieno tauro statybą, reikia įrengti 100 proc. polių Kažkaip visada galvojau, kad užtenka įrengti tiek polių, kiek jų yra po viena atrama (tauru).

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Metrinių polių niekas nekala. Pagal projektą, dauguma polių yra 1.2m skersmens, jiems gręžiama žemė, sudedamas armavimas ir užpildoma su betonu. Grąžtas nuotraukose gerai matomas. Polių aukštis siekia tik žemės lygi, tame taške sujungiami liejant betono plokšte, ant kurios jau bus statomos atramos.
                            O armatūrų nebūna išsikišę į viršų?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              O armatūrų nebūna išsikišę į viršų?
                              Priklausomai nuo galvenų altitudės. Jeigu galvenos žemai, tai gali būti jog siekiant apsaugoti nuo pažeidimų, taip pat užtikrinant technikos judėjimą, viskas pilnai užpilta.
                              Šiaip dar 2023 m. pabaigoje straipsniuose dėl vykdomų darbų, buvo nuotraukos su grąžtu, apsauginiais vamzdžiais ir armatūros karkasais. Tai kažkas jau tikrai turėjo būti įrengta.

                              O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Priklausomai nuo galvenų altitudės. Jeigu galvenos žemai, tai gali būti jog siekiant apsaugoti nuo pažeidimų, taip pat užtikrinant technikos judėjimą, viskas pilnai užpilta.
                                Šiaip dar 2023 m. pabaigoje straipsniuose dėl vykdomų darbų, buvo nuotraukos su grąžtu, apsauginiais vamzdžiais ir armatūros karkasais. Tai kažkas jau tikrai turėjo būti įrengta.

                                O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.
                                Turint omeny, kad tiek SuMin, tiek LTG Infra slepia vėlavimo priežastis ir tepateikia labai aptakų priežasčių apibūdinimą "dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo", manau galima tai išversti į "kažkur susifakapinom ir turim taisyti". Nes jei visgi būtų susifakapinę italai, tai būtų vienokia ar kitokia forma iškomunikuota.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.
                                  Man regis tiesiog lėtai darbai vyksta dėl to kad tik su vienu grąžtu dirba. Kodėl tik vienas tai man neaišku, bet ~160 polių išgrežti su vienu kai tik vieną-du polius jei geras oras per dieną iškasa tai suprantamai ilgai užtrūksta.

                                  Comment


                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                    Man regis tiesiog lėtai darbai vyksta dėl to kad tik su vienu grąžtu dirba. Kodėl tik vienas tai man neaišku, bet ~160 polių išgrežti su vienu kai tik vieną-du polius jei geras oras per dieną iškasa tai suprantamai ilgai užtrūksta.
                                    Kad ir lėtai tuos polius ten daro, turėtų ir kiti darbai lygiagrečiai vykti. Kaip ir sakiau, nebūtina užbaigti vieną etapą 100 proc., kad pradėti kitą. Dabar ne vienas tauras nepradėtas statyti. Ramtai irgi nejuda. Na jeigu dabar kažkiek sujudėtų, tai metus paslinkus pabaigos datą (iš 2024 m. gruodžio į 2025 m. gruodį), gal ir būtų galima patikėti terminais. Pastatyti klojinius ir supilti >70 tūkst. m3 betono greitai nesigaus

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Kad ir lėtai tuos polius ten daro, turėtų ir kiti darbai lygiagrečiai vykti. Kaip ir sakiau, nebūtina užbaigti vieną etapą 100 proc., kad pradėti kitą. Dabar ne vienas tauras nepradėtas statyti. Ramtai irgi nejuda. Na jeigu dabar kažkiek sujudėtų, tai metus paslinkus pabaigos datą (iš 2024 m. gruodžio į 2025 m. gruodį), gal ir būtų galima patikėti terminais. Pastatyti klojinius ir supilti >70 tūkst. m3 betono greitai nesigaus
                                      O gal pagal Itališkas technologijas jie kitaip nemoka? Aišku juokauju.

                                      Comment


                                        „Latvija ragina Baltijos šalis pasirašyti susitarimą dėl „Rail Baltica“ traukinių pirkimo“

                                        Plačiau: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ukiniu-pirkimo

                                        Comment


                                          Parašė TomasK Rodyti pranešimą
                                          „Latvija ragina Baltijos šalis pasirašyti susitarimą dėl „Rail Baltica“ traukinių pirkimo“

                                          Plačiau: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ukiniu-pirkimo
                                          Keistas prašymas. Taigi visi "žino", kad RB bus (jei išvis bus, that is) atviras visiems ir jau laukia eilė operatorių norinčių aptarnauti visus maršrutus. Be to, juk pilna traukinių antrinėje rinkoje.

                                          O jei rimtai, geras move ir toliau delsti matyt nereiktų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X