Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VLR
    Čia iš straipsnio:
    Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
    „Kauno geležinkelio stotyje prognozuojami dideli keleivių srautai, nes čia ves keliai iš Estijos, Latvijos, Lenkijos.
    O kokius paskaičiavimus turi tamsta? Ar sakai jie čia blogai paskaičiavo?

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      VLR
      Čia iš straipsnio:


      O kokius paskaičiavimus turi tamsta? Ar sakai jie čia blogai paskaičiavo?
      Kad čia nėra jokių paskaičiavimų? Rygoje nauja stotis jau statoma ir ten irgi ves keliai iš Baltijos šalių ir Lenkijos. Rodai kažkokį mėgėjišką straipsnį kaip nugalintį argumentą. Nebeturiu tau laiko - labanakt.

      Comment


        Geros Taccido idėjos ten. Gaila tik kad "skaičiavimai" nenumatė tokio varianto kaip, pavyzdžiui, patogus persėdimas iš Varšuva-Kaunas į Kaunas-Šiauliai, kuris važiuoja VIENĄ kartą per dieną (o turėtų bent kas porą valandų) ir tikriausiai negaalės važiuoti dažniau dėl per mažo tunelio capacity, apie kurį jau kalbėjom

        Šiaip man keistas tavo požiūris į RB. Cituoji visokius beverčius spaudos pranešimus, kur tik kažkaip paminimas Kaunas, bet visiškai ignoruoji ir neigi akivaizdžias problemas, kurios užkirs kelią tam pačiam Kaunui išnaudoti savo geografinį ir infrastruktūrinį potencialą ir tapti realiu centru ir hub'u. Būtų gerai keisti tokį tunelinį požiūrį, ir pradėti matyti šiek tiek plačiau.
        Paskutinis taisė John; 2024.02.29, 23:32.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Kalbant apie tuos lietuviškus brėžinius - man jie nėra suprantami. Pridedu brėžinį iš naujojo Bözberg geležinkelio tunelio Šveicarijoje. Panašu, kad jo plotis yra apie 10 metrų. Kauno tunelio plotį randu arba 8,3 m., arba 8,8m. Taigi pločio skirtumas tarp Kauno tunelio ir šio yra tarp metro ir dviejų.
          Iš vienos pusės - nematau ko čia nesuprasti, manau ganėtinai aiškiai nupaišyta. Nėra tikslių dimensijų, nes ne tunelio statybos projektas, bet yra matavimai kokiame aukštyje yra tam tikri taškai ir atstumai tarp tų taškų. Nėra diametro, nes tunelis nera idealus apskritimas - vis dėl to, statytas rankomis, ne gręžtas.

          O ir tie pora papildomų metrų nėra niekas, praktiškai tiek pat reikia iškasti kiek originaliam tuneliui norint tokį vidinį diametrą pasiekti.

          Comment


            Šiaip įdomu kaip jie ketina prijungti KUN. Naujo terminalo ant bėgių nebus, tunelio nestatys. Akligatvis iki esamo terminalo?

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
              Šiaip įdomu kaip jie ketina prijungti KUN. Naujo terminalo ant bėgių nebus, tunelio nestatys. Akligatvis iki esamo terminalo?
              Gatvė iki naujos stoties bus, bet tikriausiai ir pats oro uostas manau masto, jei ne dėl naujo terminalo statimo šalia, tai bent dėl kažkokio vežiojimo autobusais sava teritorija. Tikriausiai ilgalaikės plėtros plane sužinosime (kuris kaip ir turėtų kažkada būti viešinamas panašiai kaip Vilniaus oro uosto, nes kaip ir vienu užsakymu visiems oro uostams šitas buvo)

              Gatvės planas iš planavimo (prasites Davalgonių g.):
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_002723.png
Views:	816
Size:	1,15 MB
ID:	2114410

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Gatvė iki naujos stoties bus, bet tikriausiai ir pats oro uostas manau masto, jei ne dėl naujo terminalo statimo šalia, tai bent dėl kažkokio vežiojimo autobusais sava teritorija. Tikriausiai ilgalaikės plėtros plane sužinosime (kuris kaip ir turėtų kažkada būti viešinamas panašiai kaip Vilniaus oro uosto, nes kaip ir vienu užsakymu visiems oro uostams šitas buvo)

                Gatvės planas iš planavimo (prasites Davalgonių g.):
                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_002723.png
Views:	816
Size:	1,15 MB
ID:	2114410
                Straipsnyje parašyta, kad autobusais nevežios, o vėžė eis tiesiai prie esamo terminalo.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                  Straipsnyje parašyta, kad autobusais nevežios, o vėžė eis tiesiai prie esamo terminalo.
                  Rašoma jog važiuos "iki terminalo", ne "iki esamo terminalo" Nematau niekaip kad vėžė eitų iki esamo terminalo, manau kad greičiau jau bus pastatytas koks tai "autobusų terminalas", kuris gal vėliau ir pataps pagrindiniu.

                  Comment


                    ignaloidas
                    Tai kad pagal jų kalbas nepanašu kad bus kažkokia autobusų stotis. Yra daug panašiau kad veš tiesiai iki esamo KUN terminalo.

                    Pradžioje sakyta, kad (1)vėžė ves iki intermodalinio terminalo ir Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ), o tada jau esą (2)veš autobusai. Tačiau tai jau visai kita transporto rūšis, kuri atrodė kaip nesusipratimas, nes Europos miestuose taip nėra. Tad dabar džiugu girdėti, kad pro šiaurinę Kauno dalį „Rail Baltica“ pasieks ir Kauno oro uostą.
                    Paskutinis taisė B.S.; 2024.03.01, 01:39.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Iš vienos pusės - nematau ko čia nesuprasti
                      Aš paaiškinau tiksliai ko čia galima nesuprasti, tad nežinau ar čia trolini su tokiais klausimais, ar klausi rimtai. Panašiuose tunelių brėžiniuose, kuriuos randu iš projektų vakaruose (vienu pasidalinau) traukiniai yra piešiami daugiau nei metru siauresni nei tame, kuriuo pasidalinai tu. Ir tai yra logiška, nes joks traukinys nesieks penkių metrų pločio. Tad, greičiausiai, lietuviški konsultantai sukniso kažką (eilinį kartą). Taip, tunelyje vietos trūksta, bet tikrai ne tiek, kiek yra parodyta tame brėžinyje. Ir ne, aš niekur nesakiau, kad paplatinti tunelį kokiu 1,5m būtų labai pigu ar paprasta.

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        ignaloidas
                        Tai kad pagal jų kalbas nepanašu kad bus kažkokia autobusų stotis. Yra daug panašiau kad veš tiesiai iki esamo KUN terminalo.
                        Kaip eis bėgiai?? Kur kokie nors konkretūs brėžiniai? Ten juk elementariai nėra vietos.

                        P.S. būtų labai gerai, kad nebūtų oro uosto stotis kažkur laukuose be jokios infrastruktūros.
                        Paskutinis taisė Sula; 2024.03.01, 07:15.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                          Rail Baltica publikavo filmuką apie statybas ties Žeimiais:

                          Grįžtant prie statybos darbų. Atkreipkit dėmesį, video kažkodėl nerodomas bene svarbiausias statomas (o gal "statomas") objektas - Jonavos tiltas. Įdomu, kodėl? Ar tik neišgirsim "netikėtų" naujienų, kad rangovas "netikėtai" nevykdo statybos darbų?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Grįžtant prie statybos darbų. Atkreipkit dėmesį, video kažkodėl nerodomas bene svarbiausias statomas (o gal "statomas") objektas - Jonavos tiltas. Įdomu, kodėl? Ar tik neišgirsim "netikėtų" naujienų, kad rangovas "netikėtai" nevykdo statybos darbų?
                            Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Aš paaiškinau tiksliai ko čia galima nesuprasti, tad nežinau ar čia trolini su tokiais klausimais, ar klausi rimtai. Panašiuose tunelių brėžiniuose, kuriuos randu iš projektų vakaruose (vienu pasidalinau) traukiniai yra piešiami daugiau nei metru siauresni nei tame, kuriuo pasidalinai tu. Ir tai yra logiška, nes joks traukinys nesieks penkių metrų pločio. Tad, greičiausiai, lietuviški konsultantai sukniso kažką (eilinį kartą). Taip, tunelyje vietos trūksta, bet tikrai ne tiek, kiek yra parodyta tame brėžinyje. Ir ne, aš niekur nesakiau, kad paplatinti tunelį kokiu 1,5m būtų labai pigu ar paprasta.
                              Dydis tai toks pat, tiesiog reikia suprasti kad piešiamas ne traukinio dydis. Piešiamas yra struktūrinis gabaritas, t.y. zona kur nieko negalima statyti. Bet struktūrinis gabaritas yra gerokai didesnis nei realus traukinio dydis (GC pakrovos gabarito traukinio maksimalus plotis yra 3.15m, GC struktūrinio gabarito plotis yra 5m), ir gana nemaža to dalis yra skirta avarinių situacijų pasėkmių mažinimui. Bet tai netrukdo struktūriniams gabaritams persidengti. Atstumas tarp trasų centrų priklauso nuo pakrovos gabarito ir važiavimo greičio - tavo pateiktame tunelyje jis yra 3.8m, RB norminis yra 4.5m, mažinamas iki 4m atkarpose tik su kroviniais. Realistiškai Kauno tunelyje lėtai važiuojant pakaktų kokių 3.6m, bet tam vis tiek stipriai trūksta pločio - skerspjūvyje kuriuo pasidalinau, plotis plačiausioje dalyje ~8.4m, kai prireiktų 8.6m didžiajai daliai vagono aukščio.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Geros Taccido idėjos ten. Gaila tik kad "skaičiavimai" nenumatė tokio varianto kaip, pavyzdžiui, patogus persėdimas iš Varšuva-Kaunas į Kaunas-Šiauliai, kuris važiuoja VIENĄ kartą per dieną (o turėtų bent kas porą valandų) ir tikriausiai negaalės važiuoti dažniau dėl per mažo tunelio capacity, apie kurį jau kalbėjom
                                .
                                Kad dar daug galima bus padidint Kaunas Šiauliai reisų iki capacity pasiekimo. Su vienu reisu ir tais kitais esamais reisais tai kolkas turbūt bent 50 proc laiko tunelis bus tuščias. Tad pridėt Kaunas Šiauliai net ir ne vieną papildomą, bet ir daugiau galima bus, tunelis dar nestrigs.

                                Tunelis strigs kai 10-20 kartų padidintume kiekį kiek tu ren buvai priminėjės, bet ne pridėjus tik kelis į Šiaukius.


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Šiaip man keistas tavo požiūris į RB. Cituoji visokius beverčius spaudos pranešimus, kur tik kažkaip paminimas Kaunas, bet visiškai ignoruoji ir neigi akivaizdžias problemas, kurios užkirs kelią tam pačiam Kaunui išnaudoti savo geografinį ir infrastruktūrinį potencialą ir tapti realiu centru ir hub'u. Būtų gerai keisti tokį tunelinį požiūrį, ir pradėti matyti šiek tiek plačiau.
                                Kad nelabai ignoruoju. Tik pasakiau, kad netikiu, kad kažkada padidins primiestinių reisų skaičiű 10 ar 20 kartų kiek sakei, kad bus. Man tieisog nerealiqi skambėjo.
                                Bet aiśku 100proc už padidinimą.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Kad čia nėra jokių paskaičiavimų? Rygoje nauja stotis jau statoma ir ten irgi ves keliai iš Baltijos šalių ir Lenkijos. Rodai kažkokį mėgėjišką straipsnį kaip nugalintį argumentą. Nebeturiu tau laiko - labanakt.
                                  Ne tą vietą pacitavo, yra straipsnyje paskaičiavimai:

                                  Skaičiuojama, kad, nutiesus „Rail Baltica“ geležinkelį ir pradėjus kursuoti keleiviniams traukiniams, Kauno keleivinė stotis pritrauks apie 7,5 tūkst. keleivių per parą, o tai yra kone keturis kartus daugiau, nei jų į Kauną atvyksta ar išvyksta dabar.

                                  Comment


                                    O dabar visi nusileidžiam ant žemės. Kalbos prieš ketvirtį amžiaus paleidžiant greituosius traukinius Pajūris ir Baltija, greitai, greitai iš Vilniaus į Klaipėdą traukiniai važiuos 160 km/h. Prieš RBI statybas, kai bus europinė vėžia į Lenkiją važiuosime 250 km/h greičiu. Ir kur visa tai? Dar 25 metus laukti ar dar 50? Taip ir su tais RB Ii maršrutais paleis po 3-4 poras traukinių Varšuva-Talinas + Kaunas-Vilnius (kai pastatys iki Vilniaus turbūt po 20 metų po to kai bus pastatyta iki Talino) su persėdimu Kaune per parą. Ir bus Kaunas centrinė stotis.

                                    Comment


                                      Keletas minčių paskaičius pastarųjų puslapių diskusiją.

                                      1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.

                                      2. Kaunui nebūtina statyti visiškai naują geležinkelio stotį. Tegul padaro platformas su ištisiniais stogais, rampomis (kad nereiktų laipioti laiptais), plačius praėjimus po bėgiais (išeinančius į miestą be jokių laiptų), komerciją, sankryžoje antžemines perėjas, VT mazgą su stoginėmis, kad galėtum iš traukinio nesušlapęs nueiti iki troleibuso. Ir bus kvantinis šuolis transporte. Tam visiškai nebūtina kažkokia mandra stotis, kuri gerai atrodo tik iš drono, bet žemėje nelabai veikia. Norint kažkokio didesnio įspūdžio galima susitelkti į stoties interjerą (ypač požeminę perėją po bėgiais, jos išlindimą į miestą), įvairias detales, apšvietimą. Išspausti tikrai yra ką, ir nebūtini kažkokie megaprojektai. Tegul pirmiau padaro, kad Kauno stotis pagal patogumus prilygtų bent Austrijos ar Šveicarijos miestelių stotims...
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                                        Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
                                        Šią savaitę važiavau iš Jonavos 1915 keliu, šiauriniame šlaite būsimo geležinkelio trasoje esančioje proskynoje kapstėsi vienišas vikšrinis traktorius.

                                        https://maps.app.goo.gl/d7KDeb4yfhsRrHjW8
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.
                                          O tai kiek kainuotų naujo terminalų statybos + visų naujų magistralių ir kelių perkėlimas į pietinę pusę? Ar bus toks variantas kad bus du terminalai, pietinis ir šiaurinis? Ir tuomet vis vien reikės jungiančio autobuso. Kiek metų užtruktų, ir kiek kainuotų visko perdarymas? Mano akimis žiūrint pigiausias ir paprasčiausias variantas - akligatvis į seną terminalą. Stotis + autobusas į seną terminalą būtų blogiausias variantas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X