Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąEuropinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr tikrai mažesnis? Labiau priklauso nuo konkretaus traukinio modelio, nei nuo vėžės pločio gal?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl nebus? Kodėl Kaunas turėtų būti absoliučiai unikalus miestas visoje Europoje, kur toks įprastas dalykas, kaip priemiestiniai traukiniai yra kažkoks stebuklas ar fanatstika?
Ta prasme vien padažnėjimas visų traukinio reisų sumoje kokį 1.5 karto jau būtų sutiktas su absoliučiomis džiaugsmo ašaromis forume, o kalbi apie padažnėjimą 10 ar 20 kartų... Man tai nesuvokiami skaičiai.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąEuropinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąBe šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?
Comment
-
Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.
ГОСТ 9238-83
ГАБАРИТЫ ПРИБЛИЖЕНИЯ СТРОЕНИЙ И ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ КОЛЕИ 1520 (1524) мм
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma, kad nėra, nes nu nevažiuoja traukiniai. Panašiai, kaip ir per Nerį Vilniuje nėra intensyvaus eismo ties Litexpo, nes, guess what, nei mašinos, nei žmonės per upę paprastai neplaukia
Ir statyti stotį Amaliuose ar Palemone priemiestiniam eismui? Whut? Kas čia per paistalai?Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.02.28, 18:29.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Reikėtų naujos stoties
Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
...
- 1 patinka
Comment
-
„Rail Baltica“ plėtra: Kaunas taps centru
Europinė „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė jau raizgosi aplink Kauną. Čia bus pagrindinis centras.
Comment
Comment