Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Turėtų... Nesuodu nė 10 proc, kad tokie dažnumai bus per artimiauius 10 metų..
    Nebent bus ypač ekstra politika dėl automobilių dalinio uždraudimo (pvz neleidžiama važiuoti automobiliu į kitą miestą jei ten važiuoja traukinys panašiu metu)
    Kodėl nebus? Kodėl Kaunas turėtų būti absoliučiai unikalus miestas visoje Europoje, kur toks įprastas dalykas, kaip priemiestiniai traukiniai yra kažkoks stebuklas ar fanatstika?

    Comment


      Europinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Europinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
        Ar tikrai mažesnis? Labiau priklauso nuo konkretaus traukinio modelio, nei nuo vėžės pločio gal?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ar tikrai mažesnis? Labiau priklauso nuo konkretaus traukinio modelio, nei nuo vėžės pločio gal?
          Riedmenų gamintojas gamina riedmenis pagal užsakomą gabaritą.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kodėl nebus? Kodėl Kaunas turėtų būti absoliučiai unikalus miestas visoje Europoje, kur toks įprastas dalykas, kaip priemiestiniai traukiniai yra kažkoks stebuklas ar fanatstika?
            Todėl, kad imamt sumoje traukinius bei autobusus Lietuvoje maršrutų kiekis ir dažnumas tik mažėja, tai padažnėjimas 14 ar 20 ar kiek tem kartų gaunasi, atrodo kosmosas.
            Ta prasme vien padažnėjimas visų traukinio reisų sumoje kokį 1.5 karto jau būtų sutiktas su absoliučiomis džiaugsmo ašaromis forume, o kalbi apie padažnėjimą 10 ar 20 kartų... Man tai nesuvokiami skaičiai.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Europinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
              Be šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240228_005409.png
Views:	731
Size:	109,9 kB
ID:	2113839

              Comment


                Kas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                  Be šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
                  Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
                    Tunelis rekonstruojamas buvo apibetonuojant arką papildomai iš vidaus. Taigi gabaritas šiek tiek sumažėjo.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
                      Taip. Nerandu tikslių Caro Rusijos gabaritų, bet randu informacijos kad tarpas tarp kelių ašių didėjo 1925m. Bet UK turi labai stipriai matomą didėjimą su geromis iliustracijomis:
                      Click image for larger version

Name:	uk-gauges.jpg
Views:	700
Size:	88,8 kB
ID:	2113867

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Kas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?
                        Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.

                        Comment


                          Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
                          Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.

                            ГОСТ 9238-83
                            ГАБАРИТЫ ПРИБЛИЖЕНИЯ СТРОЕНИЙ И ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ КОЛЕИ 1520 (1524) мм

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Žinoma, kad nėra, nes nu nevažiuoja traukiniai. Panašiai, kaip ir per Nerį Vilniuje nėra intensyvaus eismo ties Litexpo, nes, guess what, nei mašinos, nei žmonės per upę paprastai neplaukia

                              Ir statyti stotį Amaliuose ar Palemone priemiestiniam eismui? Whut? Kas čia per paistalai?
                              Tai aš ir sakau, kad nevažiuoja. Ne apie poreikį kalba, o apie tai koks eismas dabar ir, kad stebuklų nebūna. Latvijoje iš viso priemiestinis traukinių eismas tik aplink Rygą. Visi kigi seniai panaikinti. Estijoje pora traukinių per parą iš Tartu visa kita tik iš Talino. Todėl ir sakau, kol nebus priemiestinių Vilniuje bent kas valandą, tai apie tokius iš Kauno net svajot nereikia. Tuo labiau tiek Kėdainiai, tiek Jonava nelabai jaunėja ir gyventojų ten nelabai daugėja srautų atsiradimui.
                              Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.02.28, 18:29.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
                                Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
                                Caro laikais žmonės nematė reikalo, realiai visose šalyse tuneliai iš tų laikų turi problemas su gabaritu. Bet kitose šalyse tiesiog gali imti ir praplatinti visą tunelį, be jokių problemų, kai čia yra "paveldas" ir jau nieko ties portalais daryti negalima.

                                Comment


                                  Rail Baltica publikavo filmuką apie statybas ties Žeimiais:

                                  Comment


                                    „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                                    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                                      https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986
                                      Neįtikėtina, kad pagaliau kažkas toliaregiško ir protingo. Džiūgauju

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                                        https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986
                                        Ale kas gi galėjo pagalvoti, kad statant Rail Balticą gali prireikti naujos stoties

                                        Reikėtų naujos stoties

                                        Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
                                        ...

                                        Comment



                                          „Rail Baltica“ plėtra: Kaunas taps centru

                                          Europinė „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė jau raizgosi aplink Kauną. Čia bus pagrindinis centras.
                                          Kokios čia beprasmybės? Tokiu tonu parašyta, kad trūksta tik 'nebus analogų pasaulyje' Kokiu tiksliai centru taps Kaunas? Ir dar 'pagrindiniu centru'? Pagrindinis Rail Baltica centras, be abejonės, bus Varšuvos centrinis mazgas. Pagrindinis Baltijos šalių Rail Baltica centras bus Rygos centrinis mazgas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X